Getrouwd en verliefd op de buurman

26-10-2014 15:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bericht weggehaald ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
quote:buurvrouwnr8 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:48:

Mijn gevoel voor de buurman staat los van wat ik voor m'n man voel, gelukkig ziet mijn man dat zelf ook zo. Wij hebben het als we een avondje weg zijn ook gewoon heel erg leuk en ja we slapen gewoon samen .. Ik mag indd in mijn handjes knijpen met hoe hij ermee omgaat.

Fijn om te lezen dat verder iedereen in het bezit is van een perfect huwelijk overigens..



Blijkbaar niet zo los als de buurman zich mengt in de privésfeer van jouw man.





Niemand is perfect en daar gaat het ook niet om. Jij wilt toch blijkbaar dolgraag je kop in het zand steken voor de reacties hier op het forum. Je hoopt op begrip, maar feit is nou eenmaal dat je meerdere dierbaren kwetst met je acties. Jij wilt denk ik iets anders horen dan wat hier gezegd wordt en toch heb ik je nog geen enkele keer zien ingaan op wat ik gezegd heb. Wat doet dit voor je kinderen denk je?
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is je gevoel niet zomaar weg, vind ik best begrijpelijk. Inderdaad is het gras niet groener aan de overkant, maar hoe krijg je het voor elkaar dat je dat ook echt zo voelt?



Je geeft associaties aan, je koppelt boodschappen halen aan je buurman. Denk dat je hier andere associaties aan moet gaan verbinden, zodat hij niet elke keer meer in je hoofd opduikt. Dus niet, ik ga boodschappen halen want dan kom ik langs zijn huis. Nee, Het brood is op, dus ik ga naar de supermarkt. En dan die punt achter de zin ook erg duidelijk voor jezelf maken.



Voor de rest, deze man blokkeren uit je leven.
Wat een begripvolle man heb jij en een klootzak van een buurman die met harde muziek de aandacht probeert op te eisen.



Zeg tegen je buurman dat hij daar mee moet stoppen en dat jij geen contact meer wilt, dat jij serieus aan je huwelijk wilt werken.



Moet die buurman niet naar het werk zodat jij langs zijn huis kunt om boodschappen te doen terwijl hij niet thuis is.



Kind iets eerder naar school brengen zodat jullie elkaar niet tegen komen.



Er zijn vast nog wel meer dingen te bedenken om hem te vermijden.
quote:buurvrouwnr8 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:48:

Mijn gevoel voor de buurman staat los van wat ik voor m'n man voel, gelukkig ziet mijn man dat zelf ook zo. Wij hebben het als we een avondje weg zijn ook gewoon heel erg leuk en ja we slapen gewoon samen .. Ik mag indd in mijn handjes knijpen met hoe hij ermee omgaat.

Fijn om te lezen dat verder iedereen in het bezit is van een perfect huwelijk overigens..Lijkt mij ook fijn om te lezen, dus vertel, waar heb je dat gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Zolang die buurman contact blijft zoeken en aandacht blijft trekken, kun jij niet aan je huwelijk werken met je man want je voelt kennelijk nog wat voor die buurman.



Heb je de buurman al duidelijk gemaakt dat dit moet stoppen? En zo ja, wat zei hij?



Waarom is verhuizen geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Wow! Als excuus "ik ben een mens, geen robot"? En dat werkt ook nog voor jou? Echt handig. "Oh schat ik heb geneukt met buurman Piet van hierachter. Slap, maar ik ben een mens en geen robot". "Nou, kan gebeuren schatje".

Jouw argument werkt overigens twee kanten op, want als je een mens bent en in jouw geval ook moeder, dan heb je het beste voor met je kinderen. Door de vader van je kinderen te bedriegen (ook onmenselijk trouwens), heb je je kinderen schade berokkent (iets met loyaliteitsconflict enzo). En die hebben allang door dat er iets speelt.

Maar ja zolang je jezelf in de spiegel kunt aankijken he?
Alle reacties Link kopieren
Goddess, het zal vast heel veel doen met mijn kinderen, die staan zowiezo voorop, maar ik ben wel van mening dat je voor je kinderen alleen niet bij elkaar moet blijven. Als je niet gelukkig bent in je huwelijk worden je kinderen daar ook echt niet gelukkig van.



Minniemouse, verhuizen is financieel niet haalbaar. Wij huren en omdat we er goed wonen hebben we geen opties lopen. Als je opties neemt kan het nog 5 jaar duren voor je wat heb.

Bovendien zijn we eerste huurders van een grote nieuwbouw, dus onze huur is redelijk laag. Als ik ga verhuizen kom ik voor dezelfde huur, 4 hoog op een flat zonder lift..



Ik doe m'n best hoor om hem zoveel mogelijk te ontwijken, maar lukken doet het niet altijd. En dat ik het hier neerzet is niet voor begrip maar hoopte eigenlijk op advies zonder oordelen ( want niemand weet waarom dit zo gekomen is en wat er allemaal in de jaren ervoor is geweest ) en misschien dat er indd vrouwen zijn die in soortgelijke situaties hebben gezeten en wat hun gedaan hadden...
Alle reacties Link kopieren
Ciambella, het is niet als excuus , je heb alleen niet altijd vat op je gevoelens.. Tenzij je ze helemaal niet heb natuurlijk.

Ik was ook iemand die ooit riep : dat zou mij nou noooooit gebeuren..

Tsja.. Dus toch.
Alle reacties Link kopieren
ik vraag me toch af, hoe dat dan ineens is gaan 'bloeien' afgelopen zomer. Geen aandacht genoeg, en niet aangegeven aan je man, dus dan maar even buurten bij buurman oid? Hoe kan jouw man nu weten, wat er aan schort voor jou, als jij het hem niet verteld of aangeeft? Ik vind het wel de 'makkelijkste' weg, zoiets in de trand van, oke, jij ziet of voelt niet haarfijn aan, waar het bij mij aan schort, dus ik ga het maar bij iemand anders halen. Op deze manier leg je dus wel een bom onder je eigen huwelijk, en je gezin.



Hoe lang woont buurman al naast je? Verliefdheid kan je overkomen, maar was je niet verliefd op de aandacht die je kreeg?



Dat muziek-gedoe vind ik overigens beneden alle peil, maar dat krijg je als je met nota bene je buurman gaat rommelen. lijkt me geen prettige situatie voor je man ook, als je naast iemand woont, die met je vrouw heeft lopen rotzooien. je hebt er een behoorlijke puinzooi van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:buurvrouwnr8 schreef op 26 oktober 2014 @ 19:53:

Goddess, het zal vast heel veel doen met mijn kinderen, die staan zowiezo voorop, maar ik ben wel van mening dat je voor je kinderen alleen niet bij elkaar moet blijven. Als je niet gelukkig bent in je huwelijk worden je kinderen daar ook echt niet gelukkig van.





Ben het met je eens dat kinderen daar niet bij gebaat zijn. Alleen is het wel zo dat als het gebeurt op basis van een affaire, het gevoel bij je kinderen anders is dan als 'alleen maar de koek op is'. Snap je het verschil?

Een huwelijk heeft veel ups en zeker ook downs en die down is nu bij jouw huwelijk aangebroken. Vecht er op zn minst nog een half jaar voor, maar dan ook echt VECHTEN! Alle vrije tijd steken in aan je relatie werken. Als dat niet meer baat dan is het over.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
To,



Als je die buurman niet uit je hoofd kunt zetten, probeer dan alleen aan zijn negatieve kanten te denken, misschien knap je uiteindelijk zo op m af, dat je je weer op je huwelijk en je eigen man kunt richten.

Gedane zaken nemen nou eenmaal geen keer, maar als jij graag je relatie met je man nog een kans wilt geven, (en die kans geeft je man je ook, dus er is al een opening)...focus je dan op hem, blijf leuke dingen doen samen, dat helpt, en probeer hem opnieuw te versieren, ga weer flirten, en probeer weer plezier met elkaar te hebben, gezellig daten, jullie zijn ooit verliefd op elkaar geworden en dat kunnen jullie weer terugkrijgen...

Misschien komen jullie er uiteindelijk sterker uit met z'n twee.



Wat betreft de buurman.... Proberen niet aan iemand te denken, is nog steeds aan die persoon denken, dan blijft t door je hoofd spoken, ik denk dat je t gewoon moet laten slijten, als hij even tevoorschijn komt in je gedachten, denk dan aan z'n negatieve eigenschappen, en ga t juist niet romantiseren.

Ik heb al een negatieve eigenschap voor je:

Wat een kinderachtige vent is dat om de muziek hard te zetten en om aandacht te bedelen.

Ik denk dat je er vast nog wel een paar kunt verzinnen.



succes en sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Oef wat een nare situatie! Ik heb geen leuke buurman, maar ben jaren geleden tijdens een reis wel gezwicht voor een ander. Om een lang verhaal vol clichés kort te maken, het gaat over. Echt waar.

Ik ben weggeweest en weer teruggekomen om het samen te proberen, ik kon mijn ( toen nog ) vriend niet loslaten. Het is moeilijk geweest voor ons allebei. Hij moest mij weer leren vertrouwen en vergeven, ik moest een verliefdheid kwijtraken en met mezelf in het reine komen.

In mijn geval bleef de ander ook contact zoeken, dook zelfs op bij m'n werk!

Ik heb steeds duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde en aan mijn relatie werkte.

Uiteindelijk hield het op. En mijn gevoelens voor hem ebden weg.

Is een moeilijk en pijnlijk proces geweest, maar ik ben er trots op dat we niet de makkelijkste weg kozen en uit elkaar zijn gegaan. En vooral trots op mijn lief, want vergeven en sans rancune verdergaan, daarvoor moet je sterk in de schoenen staan



Het enige dat hielp om mijn vlam van contact zoeken te weerhouden, was duidelijk zijn en vervolgens negeren. Hoe minder je het voedt, hoe minder interessant je wordt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dat je verliefd bent om een ander, dat kan iedereen overkomen. Maar je bepaald zelf wat je ermee doet. Je bent getrouwd, hebt kinderen, je hebt nogal wat verantwoordelijkheden. Dus grow up en neem die verantwoordelijkheden! Een slecht huwelijk betekent niet dat je het dan maar buiten de deur moet zoeken. Dan ga je alles doen om je huwelijk te redden en anders scheiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat jij hier de zieligerd bent, je mag ze immers niet beiden tegelijk (met goedkeuring van de ander) neuken, want anders had je het immers niet stiekem zo een laag bij de grondse affaire gehad. Maar ik persoonlijk vind je man het allerzieligst. Waarom? Omdat hij zich ongetwijfeld thuis niet prettig zal voelen met een vrouw die met haar gedachten bij de buurman zit en de buurman die iedere poep en scheet van jullie volgt, liefdesliedjes draait en waarvan je weet dat hij overdag precies weet wanneer hij zijn hielen licht zodat het charme offensief kan beginnen met elkaar 'toevallig' tegen komen bij de supermarkt.



Mijn man heeft mij ook besodemieterd. Hij had ECHTE spijt en mijn voorwaarde om door te gaan was dat hij haar niet meer zag. Jij blijft het nu gewoon voeden. Natuurlijk kun je hem dan niet uit je hoofd zetten.





Maar goed, het zal je man zijn eigen schuld wel zijn omdat hij narcistisch is ofzo, of te veel voetbal kijkt of zijn vader bij jullie laat poepen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het als je even vooruit probeert te denken. Dit gaat namelijk nergens heen. Of je wil liever een shitleven, dat kan natuurlijk ook.



Ik heb het hier in de straat zien gebeuren. Buurvrouw werd verliefd op achterbuurman. Heeft leuke, rijke & knappe echtgenoot (en droomhuis) verlaten voor een nono zonder ruggengraat. Heeft natuurlijk geen stand gehouden, dus nu zit ze in haar uppie in een te duur huurhuis. Als dat is wat je wil, ga ervoor!



(Onbegrijpelijk dat het alleen maar ikkeikkeikke is tegenwoordig. Man en kinderen mogen blijkbaar in de stront zakken, als het vrouwtje maar gelukkig is. Bah.)
Alle reacties Link kopieren
quote:Niemand iets soortgelijks gehad?



Mijn ex vrouw ging vreemd met de buurman.

Laf stuk verdriet is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven