cadeaus voor jullie man / volwassen zoon?

25-10-2014 20:04 31 berichten
ik heb een man en 2 volwassen zoons en zoek inspiratie voor sint en kerst



ik heb al: zeep, deo, chocoladeletter, handschoenen, sokken, muts, parfum en zoek nog wat kleinigheidjes van een paar euro



wat krijgen jullie mannen / volwassen zoons?
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze hele waslijsten.

Ps4

Nikon D3200

sneakers

laptops

jeans

Voetbal shirtjes ( de horror, gelukkig voor de training) Niet dat ze ook maar 1 ding krijgen van dit lijstje :-)
Alle reacties Link kopieren
Zeep kan nog das een luxe, maar een Deo ?! (Luxe Cadeauset met zeep én deo kan wel). Maar een losse Deo ?! Dan zeg je misschien niets uit beleefdheid maar dan zou ik als man zijnde echt teleurgesteld zijn. Scheermesjes ook no-go. Dat zijn dagelijkse boodschappen. Leg er een brood en zak aardappelen en een toiletblok bij. Sjonge jonge.



(Zo'n pimp fles chocomel is wel weer leuk. Zeker met gezellige mok, marshmallows, slagroom. Luxe kaas plank met noten kan ook nog wel. Das pure luxe en gezelligheid),



Duur en (mega) goedkoop door elkaar heen ;



Dvd's, trilogiën, luxe dvd boxen, helemaal een succes.



Hobby of doe het zelf spullen (mits niet voor klusjes die jij geklaard wil hebben maar echt voor de hobby en kick van de man.)

Bv een mooie lang gewenste gereedschapsset, opbergdozen, lade kastjes, soldeerbout,

Hobby materialen en sets bv bouwdozen (vergeet de lijm niet). Gave moderne grote of aparte 3-D puzzels. Zakmes. Teken- of Schilder spullen. Hobby- en kunst materialen.Houtbrander.



Gadgets.



Tablet, mp3 speler, grote blitse koptelefoon.



Cd's, concerten op DVD, zeer sfeervol is bv Homegrown van UB40, the Festival express (janis joplin etc.) , S&m van Metalica, zijn favoriete gitaarhelden en bands.... Wat moderner gedacht trance & dance etc.

Lege dvd's.



(Verdere)Muziek dingen. Een mondharmonica. (Gave)Plectrums. Bladmuziek. Muziek (boek, dvd) cursus. Goedkope Spaanse gitaar (nieuw va ¤60, tweedehands voor paar tientjes). Irish whistle. Neusharp.



Schaatsen en alles eromheen.

Fietsen .. ... (Bidon, telefoon of kaart houder) Voetbal, sport, wandeldingen.



Een matras vlieger. (Heb een goedkope, super kick.)



Survival pakket is leuk. Compas Zwitsers mes, Camping of auto dingen.



Vuurkorf. Zweedse fakkel. Tuin fakkeks.. Stompkaarsen. Vuurwerk tegoedbon. Fles cognac met mooi cognac glas. Herfst bok bier set met mooi glas.



Gourmetset (beter zo'n vlakke grote plaat). Steengrill. Met Sinterklaas geven, sfeervol voor de Kerst).



Tosti ijzer. Broodrooster (heerlijk en het bespaard).

Broodbakmachine, lijkt duur maar bespaart ook en heerlijk.



Mooie bier of drank glazen, mok.



Een electronische sigaret. (Lijkt duur maar kan veel kosten besparen op den reeds korte duur).



Wierrook. Mooie wierrook brander. (Maar goed ventileren en niet te vaak doen, kan benzeen ed in zitten).



Een (film)poster, een (boedha)beeld(je), een design foto lijst.



Een mooi horloge (die zijn er ook goedkoop).

Een armband van Leer, rubber of metaal.



Sloffen.



Voetbal (Feyenoord Psv of Ajax geluks sokken (Ex eiste ze elk jaar, niet geheel onverstandig nieuw )



Een Amarylis bol.



Tuin zaden, bloem bollen pakket.



(Echt lekker/leuk/luxe)Kerst pakket.



Borrel pakket.



Snack of bier pakket.



Alcohol vrij of veganistisch pakket kan ook



Thee of koffie pakket.(Allerlei luxe smaken in vakjes doos of vakjes mand. )



Pizza snijder.



(Bamboo)Windgong. Indianen dingen.



Zo'n 3 hoekige open of gewone frisbee, een mooie voetbal, badminton set. Tafel pingpongset.



Spellen als Zeeslag, Stratego. Goedkoper ; mastermind, kleine of Reisspellerjes. Bv mini mastermind, reis schaaksetje.



Een echt mooie Schaakset. (Bv een mooie glazen schaakset voor op tafel ¤25,- circa). Reis schaakset paar euro.



Een kaartspel. (Nooit weg, gezellig, goedkoop).



Ik geloof dat ik mannen dingen toch best gaaf vindt, :-D

Moet ik doorgaan ?
Mijn vader vind ik altijd lastig. Ik ga dit jaar een pakket maken voor mijn ouders samen. Daarin komt een lampe berger, olie daarvoor, kussentjes, fles drank en tijdschriften. Mijn vader vind bv tijdschriften van national geographic of van die wetenschap tijdschriften leuk. Maar hij woont in Duitsland en vind ze te duur aan het eind van het jaar heb je altijd van die speciale, dikke uitgaven. Die krijgt hij dan
het zijn setjes deo-zeep, unuance



hier gaat het wel mee lukken, dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 25 oktober 2014 @ 21:09:

zo'n externe extra accu/powerbank voor de smartphoneDie willik selluf
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Boek (of goedkoper: tijdschrift)

En hele goede harde worstsoort (ja echt, doe je mijn man plezier mee)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven