Vriendin Amersfoort/Bilthoven/Utrecht kookgek

09-10-2014 10:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk dat je mijn berichtje bekijkt.



Mijn naam is Rosalie, ik ben 28 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Bilthoven.



Mijn hobby's zijn koken en bakken, winkelen, uit eten gaan, terrasje pakken, films kijken, lezen, picknicken, creatief bezig zijn etc.



Ik ben op zoek naar een lieve, betrouwbare vriendin die net als ik een vriendschap wil opbouwen. Ik ben zelf een enorme kookgek dus ik zou het ook heel erg leuk vinden als je je hierin zou herkennen. Momenteel ben ik vooral bezig met gezonde voeding (glutenvrij, suikervrij e.d.). Maar een heerlijke chocolade taart gaat er bij mij ook nog gewoon in hoor Ik bekijk veel kookblogs en vindt het leuk om met iemand samen bijvoorbeeld workshops te volgen of food events te bezoeken.



Enkele steekwoorden over mijzelf: verlegen, sociaal, betrouwbaar, behulpzaam, gevoelig en nauwkeurig.



Het zou fijn zijn als je van mijn leeftijd bent en in de buurt woont.



Spreekt dit je aan, laat dan een berichtje achter!



Liefs Rosalie
Alle reacties Link kopieren
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rosalie!



Mijn naam is Natasja, ben 35 en woon samen met mijn man in Arnhem. De dingen die jij schrijft spreken me erg aan!

Lijkt me gezellig om een keertje af te spreken....ik hoor graag van je!



groetjes,

Natasja
Alle reacties Link kopieren
Hoi Natasja,



Leuk dat mijn oproepje aanspreekt! Ik ben alleen meer op zoek naar mensen die in de buurt wonen. Arnhem is wat ver weg helaas :(



Groetjes Rosalie
Alle reacties Link kopieren
Er is een besloten Facebookpagina voor meiden in Utrecht! Wellicht kun je daar een oproep plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Rosalie,



Mijn naam is Samantha, 28 jaar en woon in Amersfoort.

Ben je nog opzoek naar contact? Jou "advertentie" spreekt mij heel erg aan, ik ben zelf ook bezig met gezonde voeding en vooral de nadruk op suikervrij.



Hoop snel iets van je te horen.



Groetjes,

Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hoi Samantha,



Ik ga je proberen een prive bericht te sturen!



Groetjes Rosalie
Alle reacties Link kopieren
Hi Rosalie,



Nog geen bericht gezien ;)



Hoor het wel!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog een keer geprobeerd! Allicht kun je anders proberen mij een privé berichtje te sturen door op het icoontje met de plus te klikken, onder de profielfoto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven