Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk

02-10-2014 21:31 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 22.20 uur begint er weer een nieuwe serie van over mijn lijk op BNN.



Ik was benieuwd of jullie gaan kijken? Het is heel indrukwekkend en mooi gemaakt maar ik wordt er ook heel verdrietig van dus twijfel of ik ga kijken.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
quote:blyce schreef op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 Gedver, wat naar om het woord 'spoiler' te gebruiken in deze context...Nou inderdaad... Jij zegt het, ik dacht exact hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Spoiler ? Serieus ?
Seizoen 6 is ook al in de maak.

Las op fb een reactie van een jonge alleenstaande moeder die onlangs met de opname van oml gestart is.
Discussies over 'spoileren' bij OML komen elk seizoen hier langs.



Ik vind het zeker geen spoiler. Het is toch niet GTST? Dit is het echte leven....Helaas. ..



Jammer dat Valerio het volgende seizoen gaat presenteren. Ik had meer gedacht aan Sophie Hilbrand, Dennis Weening of Beau van Erven Dorens. Maar die laatste twee zijn niet van BNN.



Valerio presrnteert nu 'je zal het maar hebben'. Hij probeert door allerlei grapjes een handicap minder zwaar te laten zijn. Ben bang dat hij iets soortgelijks gaat doen bij OML. Mijn humor is het niet. Trouwens. .daar heeft Patrick Lodiers ook wel een handje van. Bij Maxmet die rooddoorlopen ogen zij hij dat die ogen 'wel stoer stonden' . Rare opmerking!
Is dat zeker dat Valerio het volgende seizoen gaat doen?



Wbt Patrick ik vind hem zeker wel geschikt. Dat hij soms niet even tactisch is.. Tja wie zou dat in zijn geval wel zijn. Het is tenslotte ook allemaal kut,hoe je het ook went of keert.

Zover ik weet bepalen de oml'ers of nabestaanden wat er uiteindelijk word uitgezonden. Dus als zij daar geen "problemen" mee hebben,wie zijn wij om daar dan over te gaan miepen.
Weten jullie of Mark nog een kindje heeft gekregen? Ik gun ze het zo
quote:*lelie* schreef op 25 oktober 2014 @ 14:42:

Is dat zeker dat Valerio het volgende seizoen gaat doen?



Wbt Patrick ik vind hem zeker wel geschikt. Dat hij soms niet even tactisch is.. Tja wie zou dat in zijn geval wel zijn. Het is tenslotte ook allemaal kut,hoe je het ook went of keert.

Zover ik weet bepalen de oml'ers of nabestaanden wat er uiteindelijk word uitgezonden. Dus als zij daar geen "problemen" mee hebben,wie zijn wij om daar dan over te gaan miepen.



Oh maar ik vind het nog steeds een mooi programma hoor en grapjes maken over een serieus onderwerp kan en mag best (Bart de Graaf was hier trouwens erg goed in), maar sommige grapjes worden, denk ik, gemaakt om het een beetje luchtig te houden terwijl het natuurlijk allemaal zwaar kut is allemaal (om even met de woorden van Annemiek te spreken). Dat is trouwens een mooi voorbeeld waarom het zo'n mooi programma is. Je voelde, toen Annemiek de slechte uitslag kreeg, de onmacht en het verdriet door de televisie heen...



OML verdient een Televizierring.
Alle reacties Link kopieren
Annemiek heeft ook een foundation

Als je niet wilt weten wanneer ze is overleden moet je niet op de link klikken van haar foundation!



http://www.annemiekfoundation.nl/#/doe-mee



Dit komt ook in een aflevering van OML
Alle reacties Link kopieren
Speel met de wolken

geniet van je vlucht

weg is de pijn

alles kan weer

Toch gewonnen.....
Alle reacties Link kopieren
Overlijdingskaart Sanne



Niet klikken op de link als je het niet wilt lezen dus!



http://www.mensenlinq.nl/ ... /sanne-van-mourik-5198486
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 25 oktober 2014 @ 14:50:

Weten jullie of Mark nog een kindje heeft gekregen? Ik gun ze het zo



Nee,hij en zijn verloofde hebben geen kind gekregen.

Hij is in April 2014 overleden las ik.
Alle reacties Link kopieren
Info Sylvia

Niet op de link drukken als je niet wilt weten wat ze op Valentijnsdag heeft gedaan en wanneer ze is overleden!



http://www.tubantia.nl/re ... -over-mijn-lijk-1.4556232
Alle reacties Link kopieren
Max



Voordat de dood ons scheidt



http://www.annemariehaver ... rdat-de-dood-ons-scheidt/
Alle reacties Link kopieren
Soms wil je meer weten over een persoon,dat had ik vandaag met de deelnemers van OML



R.I.P
Alle reacties Link kopieren
Tja ik vind spoiler eigenlijk ook meer voor series en zo. Ik wilde het gisteren eigenlijk ook schrijven, maar heb het niet gedaan omdat MV denk ik het woord gebruikte om aan te geven dat ze nog niet wilde weten hoe het de deelnemers verder is vergaan. Maar ik dacht gisteren zelf ook: het is niet dat het "spannender " is als je het niet weet of zo, ( wat dus voor een serie wel geldt) maar ik kijk ook niet op de site omdat ik misschien al die data van overlijden achter elkaar heavy vindt.



Al doen ze natuurlijk niet mee aan OML omdat ze nog beter worden...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Mooi artikel van Max. ( Ja ik heb het toch ook gelezen).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Blusher schreef op 12 oktober 2014 @ 11:27:

[...]





Ik ben het wel eens met Calvijn. Ik wil de keuze van dat stel niet veroordelen. Ergens snap ik het wel hoor maar ook vraag ik me af of het afscheid niet nog veel moeilijker is als je net een baby hebt. Dan wordt je wel heel hard op de feiten gedrukt, je maakt van het kind nauwelijks iets mee. Of als je vriendin nog zwanger is en je dus weet dat je de geboorte moet missen? Dat risico zat er in. Het is natuurlijk een hele persoonlijke keuze maar ik zou een onvervulde kinderwens als gevolg van ziekte misschien beter kunnen plaatsen dan een kind krijgen en er zo snel afscheid van moeten nemen.



Helemaal mee eens.

Maar hoe is het dan voor zon kind die miss nooit zijn vader leert kennen, vind het een beetje dubbel eigenlijk.
quote:*lelie* schreef op 25 oktober 2014 @ 14:05:

Seizoen 6 is ook al in de maak.

Las op fb een reactie van een jonge alleenstaande moeder die onlangs met de opname van oml gestart is.



Dit is mijn grootste angst. Ik heb een dochter die ik alleen opvoed(haar vader is overleden).



Mijn grootste angst, dat ik ziek wordt of overlijdt en dat mijn kind wees wordt. Alleen de gedachte al....
Alle reacties Link kopieren
Net de uitzending van gisteren weer terug gekeken.

Max....

Zonde dat ze eigenlijk relatief weinig materiaal van hem hebben kunnen draaien. Ik had hem graag "beter leren kennen." Ook weer mooie beelden van Annemiek en Olivier..



Off Topic: ik kan geen smilly's plaatsen. Hebben meer mensen daar last van?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit weekend de aflevering kijken. Het is een heftig programma. Maar wel ook weer mooi dat deze mensen hun laatste momenten zo willen delen.



Vind de presentator wel geschikt voor dit programma. Ik denk overigens dat je soms wel iets van grapjes erin moet gooien. Als ik in de schoenen zou staan van deze mensen, zou ik niet willen dat het een "huilprogramma" werd maar een beeld van hoe "ik" was. Ik ben bijvoorbeeld een levensgenieter. Denk dat de meeste die mee doen aan dit programma er ook zo over denken...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Heftige aflevering gisteren. Dat het zo snel kan gaan...

Ik vind het wel vervelend dat na afloop van dit programma meteen harde geluiden en drukke beelden de kamer in geslingerd worden. Of misschien lijkt dat maar zo. Ik heb zelf altijd even nodig om alles te laten bezinken.
Zojuist bekend gemaakt in DWDD: Patrick Lodiers draagt het eervolle presentatie stokje over aan Valerio Zeno
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 31 oktober 2014 @ 21:31:

Zojuist bekend gemaakt in DWDD: Patrick Lodiers draagt het eervolle presentatie stokje over aan Valerio ZenoOh bah, ik vind Valerio een vervelende `puberale` onprofessionele tv persoonlijkheid. Zonde van zo`n mooi programma. Maar ja, het is niet anders.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo dat was even een binnenkomer van Max



Wat een gezeur over wie het gaat presenteert/gaat presenteren.

Het gaat om de mensen die ziek zijn, de nabestaanden mooie beelden mee te geven en ons als buitenstaanders een kijkje in hun leven te geven.
Alle reacties Link kopieren
MV, is dat nu ook een spoiler?? Je snapt toch hopelijk wel dat dit echte mensen zijn, geen gtst?



Zeno is een logische opvolger, kan me niet voorstellen dat hij het niet goed zal doen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven