Hoe een ranzige knuffel uitwassen?

28-10-2014 10:58 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even een huishoudelijk vraagje. Ik ben een tijdje geleden bij mijn vriend ingetrokken. Harstikke leuk natuurlijk, maar nu heeft mijn vriend sinds hij in dit huis woont(5 jaar) al een knuffel op de koelkast in de keuken staan. Dat ding is nooit uitgewassen, dus hij is vet, en als ik hem aanraak blijft ie haast plakken. Mn vriend wil die knuffel niet wegdoen, dus mijn vraag is: hoe krijg die ik dat ranzige ding ooit schoon?
Alle reacties Link kopieren
Mocht hem toch weggooien, hij was toch ranziger dan hij dacht. Probleem opgelost dus!!!?
Alle reacties Link kopieren
Dat vraagteken was een smiley..
Alle reacties Link kopieren
quote:rehtse90 schreef op 28 oktober 2014 @ 12:55:

Dat vraagteken was een smiley..



Ah, dat is nog altijd de beste oplossing

Anders was het ook nog een optie geweest om 'm in een vuilniszak met ammonia te doen. Maar dan niet een paar flessen(!!) zoals tickel zegt.

Gewoon een schaaltje met een beetje ammonia en de knuffel ernaast, dan dichtbinden en nachtje laten staan. Door de dampen weekt het vet los. Dan dan dik in afwasmiddel en afspoelen en in wasmachine.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 28 oktober 2014 @ 13:01:

[...]





Ah, dat is nog altijd de beste oplossing

Anders was het ook nog een optie geweest om 'm in een vuilniszak met ammonia te doen. Maar dan niet een paar flessen(!!) zoals tickel zegt.

Gewoon een schaaltje met een beetje ammonia en de knuffel ernaast, dan dichtbinden en nachtje laten staan. Door de dampen weekt het vet los. Dan dan dik in afwasmiddel en afspoelen en in wasmachine.Dat was ook voor de roosters van Bootje
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven