'Eng' eten?

25-10-2014 22:14 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook van die producten die je eigenlijk een beetje eng vindt? Ik heb dat met het aanraken van rauw vlees, dat voelt zo vies glibberig. Koop het dan ook altijd voorgesneden want als ik het zelf moet snijden, draait mijn maag.



Als kind vond ik kiwi's eng: fruit met haren, ieuwh... Ongepelde gamba's trek ik nog steeds slecht. Eigenlijk alles waarvan je nog kunt zien wat het geweest is.
Overrijp fruit. Ik schrik me altijd wezenloos als ik een zachte kiwi te pakken heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 22:30:

[...]



Okra wordt dat ook genoemd toch.

Heerlijk vind ik dat (maar niet tot snot gekookt) de vergelijking met sperma snap ik niet.

Het is een groene stevige boon.Dan moet je zo'd okra eens doorsnijden en dan de twee delen tegen elkaar aan houden en voorzichtig van elkaar halen. Dan krijg je wat slijmerige vochtdraden die tussen de delen hangen. Ik als man krijg dan wel andere associaties dan sperma, de draden zijn dan ook niet wit maar helder.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Eigeel..als mijn gekookte ei ook maar een beetje zacht geel heeft moet ik hem niet.

Leverworst, ik lust het wel maar ja, het is van lever gemaakt. Eet ik niet

Een oester geprobeerd, was gewoon een zoute rochel, gatverdamme, en kaviaar, harde balletjes op mijn tong.

Suddervlees en dan per ongeluk een vetje op mijn tong, kokken!!!
Alle reacties Link kopieren
Verhuisd, bedankt. Maar ik eet ze dus eigenlijk alleen in Frankrijk, in restaurants!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Graatjes, als ik die in mijn vis tegenkom ben ik meteen klaar met eten en heb ik de hele avond het idee dat er tóch een graatje in mijn keel zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven