Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
@ moeties misschien iets van Smart games??

Mijn zoon heeft Pinguïns on ice maar je hebt ook Roadblock bv.
Alle reacties Link kopieren
Smartgames zijn leuk !



http://www.smartgames.eu/nl





http://www.smartgames.eu/ ... t/on-top_sgab430_game.jpg



Nog steeds niet alles opgelost, dus meer uitdaging.

http://www.smartgames.eu/nl/smartgames/chickenshuffle





Best wel lastig.

http://www.smartgames.eu/nl/smartgames/ ... l-monsters
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Barbabientje, probeer eens te kijken naar een Baby Stella pop van Manhattan Toys. Wij hebben er eentje gekocht toen dochter 1 werd. En ze vindt hem nog steeds leuk (ze wordt bijna 5 !). Het is een stoffen pop, maar je kan er ook heel veel dingetjes bij kopen (een stoffen buggy, en verschoningsset, een diaper bag, een poppenstoeltje, maar ook diverse kleding setjes !!) het is wel wat duurder, maar ik vond het een goede investering !



Ik heb voor dochter voor sint



Frozen Armbandjes maken

digibird in kooitje

Littlest petshop diertjes

Barbie kleding set

Knibbel knabbel knuisje (spelletje)

Wil er nog wel wat dingetjes bijgeven, maar weet nog niet zo goed wat. 1 week voor sint is ze ook jarig...



Barbie & Chelsea - ik kan zijn : Gymjuf (die krijgt ze van mijn werk voor sint)
Die little tikes auto heb ik toevallig deze week 'gekregen' voor zoontje als soort van inruil op een peuterglijbaantje wat ik verkocht heb (we hadden ook nog een andere glijbaan gekregen die zoon leuker vond)

Hij is er helemaal gek mee. Hij wilde niet mee naar buiten, speeltuin, waar hij anders gek op is, maar nee, er moest met de auto's gespeeld worden. Hij is nu net 2.

Elke ochtend wordt nu eerst dat ding gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Welke bedoel je Shenandoah? Die auto oplegger? Overmorgen krijgt mijn zoon deze. Ik denk dat hij het fantastisch gaat vinden. Hij krijgt ook nog een Bob de Bouwer Megascoop met Bob-helm (nu ¤19,99 bij Intertoys). Misschien ook een leuk cadeau voor Sinterklaas?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog een idee voor een leuk spel dat ik met Zl van 4,5 zou kunnen spelen? Hij vindt memory en kwartet erg leuk, maar het lijkt me leuk om er ter afwisseling nog iets bij te hebben

Wij zijn verder totaal geen spelletjes mensen, de laatste keer dat ik een gezelschapsspel speelde was 20 jaar geleden, dus ik heb geen flauw idee wat er momenteel te koop is. Ik kwam eerder in dit topic Carcassonne junior tegen, maar dat leek me misschien nog iets teveel tactisch inzicht vragen?
@modus

idd, die auto oplegger, hij is er helemaal gelukkig mee.



@woei



De spellen van haba vind ik erg leuk voor zoon nu maar misschien voor jou kind alweer te makkelijk? Zoon is nu gek op obstgarten (groententuin) maar er zijn er enorm veel van haba, ook voor oudere leeftijd. Mijn ervaring is dat de leeftijds indicatie op de doos ook wel redelijk klopt met de tijd waarop zoon het kan doen :P



Hier vieren we nog niet echt sinterklaas (we gaan alleen naar man zijn werk) hij is net 2 en snapt het toch nog niet.

En jarig is hij ook al geweest lol.
@woei,

dochter vindt uno leuk, wij hebben een speciale disney variant, hoef je nog gee, cijfers te kennen (maar oefen je wel tegelijkertijd.)



Ik zoek ook nog inspiratie.



ik heb tot nu toe

-dochter 4,5

playmobil boot Met sint en piet

verkleedjurk frozen



Verder totaal gern inspiratie, dochter wil alles...ik vind dat ze al zoveel heeft..,
Alle reacties Link kopieren
snoesje666 dank je voor de site, hier kom ik wel verder mee.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0111,misschien juist geen speelgoed?

Dekbedset,cd,dvd,klok,badartikelen,iets voor haar ,sieraden,sokken,kleren,spel,knutselartikelen,radiotje,parfum,eigen beker /eetsetje,placemat,boek,tijdschrift met iets extras,dagje uit,schilderijtje,nachtlampje,vloerkleedje,
Alle reacties Link kopieren
quote:fanatic schreef op 30 oktober 2014 @ 20:50:

Barbabientje, probeer eens te kijken naar een Baby Stella pop van Manhattan Toys. Wij hebben er eentje gekocht toen dochter 1 werd. En ze vindt hem nog steeds leuk (ze wordt bijna 5 !). Het is een stoffen pop, maar je kan er ook heel veel dingetjes bij kopen (een stoffen buggy, en verschoningsset, een diaper bag, een poppenstoeltje, maar ook diverse kleding setjes !!) het is wel wat duurder, maar ik vond het een goede investering ! Dankjewel voor de tip. Een stoffen pop heeft ze al maar ze lijkt echt een voorkeur te hebben voor poppen met hard hoofdje en ledematen. Wel inmiddels besloten dat ik geen pratende/huilende pop wil, maar waar ze haar eigen fantasie bij moet gebruiken. Deze 'gewone' poppen lijken alleen wel moeilijk te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips voor een spel. Ik ben er nog niet helemaal uit...



Ik heb nu voor Zl1 (4,5):

Bij oma 1

- Lego juniors politiebureau (27 euro via amazon.de)

- Dekbedovertrek piraten (25 euro bol.com)

- Playmobil jubileum brandweerset (13 euro aanbieding kruidvat)

- Lego mixel (5,5 euro via The Entertainer)

Bij oma 2

- Lego juniors bouwplaats (15 euro aanbieding kruidvat)

- Ton nep kapla Kruidvat (met korting 6 euro)

- Lego mixel (5,5 euro)

- Van oma krijgt hij nog een playmobil helikopter en boek Pluk vd Petteflet

Schoencadeaus:

- Adventkalender met chocolaatjes

- Scheetzak

- Lego mixel



Zl 2 (dan 8 maanden) krijgt verdeeld over de oma's en schoen:

- Deursticker met naam (goedgemerkt, met korting 5,50 euro)

- Boekje Woezel en Pip met cd (4 euro, aanbieding kruidvat)

- Trommel/piano speeltje (kruidvat met korting 10 euro)

- Nijntje bord, bakje en beker van Mepal

- Vtech toet toet autootje (nog kopen)

- Badspeeltje (nog kopen)



Ben blij dat ik er grotendeels uit ben en het in huis heb!
Alle reacties Link kopieren
@barbabientje

Kijk eens bij Zeeman of Wibra, die hebben soms heel leuke poppen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@barbabientje

Ook bij de action heb ik wel eens leuke zien liggen! Met kleding etc erbij.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een tip voor een leuk gezelschapsspel voor een 7 jarige jongen?

We hebben al:

- Dolfje Weerwolfje

- Monopoly junior

- Wie is het?

- Onderuit
Alle reacties Link kopieren
De lidl heeft best leuk houten kinderspeelgoed momenteel, een houten Treinbaanvan voor 20 euro andere dingen voor 8 euro, zoals rijgkralen en puzzels.



Voor oma's zijn we hier klaar en is in huis, maar papa en mama zelf weten nog niet wat ze geven....luxe probleem.



Dus leuke tips voor en 2,5 jarige jongen zijn welkom!
Mijn jongen van 2,5 krijgt van ons:



- voertuigen en poppetjes van brandweerman Sam

- een pyjama / verkleedpak van brandweerman Sam

- reuzenzoekboek Dikkie Dik



En tot nu toe (wat ik weet) van oa opa en oma

- Supersand

- uitbreiding Toet toet auto's

- dekbedovertrek
Alle reacties Link kopieren
woei,

hier is Stef Stuntpiloot een hit; kort en krachtig spelletjes voor een kleuter.
Woei, mijn dochter van dezelfde leeftijd speelt veel met Halli Galli junior. Supersimpel. Kan ze ook met een vriendje spelen zonder dat ik erbij hoef te zitten.
Dames, ik zoek nog wat inspiratie voor een meisje van 3,5. Ze vind poppen en knutselen leuk. Genoeg puzzels en spellen in huis. Pop, poppenbedje etc. al aanwezig. Piny pon heeft ze en is geen succes. Ik zoek een wat duurder cadeau (20 euro).



Ze heeft dus een zus van 5 en een broertje van 3,5.



Kinetic sand komt van oma.
Alle reacties Link kopieren
Goudkever,

- iets als Triominos?

- een dambord, kan mijn 7-jarige ook al. En zo'n fijne klassieker

- Uno kaarten, heb ik zelf niet maar schijnt hetzelfde te zijn als pesten.

- Party & Co junior

- Tiptoi
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij Intertoys en Bartsmit online 15% korting op het hele assortiment (10% op multimedia)!! :-)
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Alle reacties Link kopieren
O...sjips, heb vandaag geen tijd om te bestellen. Ben tot vanavond laat aan het werk en heb hier de lijstjes van de kinderen niet...



Meestal komt er toch nog wel een dag of week dat er op het hele assortiment 15% of 20% korting is, toch? Weet iemand toevallig wanneer dit weer zal zijn??
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat vorige week dinsdag en woensdag vaste klantenkoopavond bij Intertoys was. Daar kreeg je ook 15% korting op alles. De korting vandaag is tot 23.59, misschien red je het dan nog? En anders duimen voor nog zo'n actie! Vaak zijn die wel vaker per jaar.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Blokker heeft nog de hele week 15% korting op al het speelgoed.



Wie weet een leuk spel dat kinderen 6 en 8 jaar met z'n tweeën kunnen spelen. Ik geef heel eerlijk toe dat ik niet altijd zin heb om mee te doen, maar ze doen wel graag spelletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven