Honden vies vinden

25-10-2014 08:08 166 berichten
laat maar
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 oktober 2014 @ 19:05:

[...]



Ja hoor, dat kan niet anders. Jij ruikt het waarschijnlijk niet meer.

Lekker kortzichtig van je! Staat je goed hoor, die oogkleppen!



Ik moet je teleurstellen, het stinkt hier echt niet naar hond! Er komen hier ook een hele hoop mensen die niets met honden hebben, en die zijn nergens aan gewend. En zij ruiken ook niets.
quote:hatsetats schreef op 28 oktober 2014 @ 19:05:

[...]



Ja hoor, dat kan niet anders. Jij ruikt het waarschijnlijk niet meer.Dat is echt altijd zo'n dooddoener! Het kan echt, huizen die niet stinken terwijl er honden wonen. (En nee, dat is niet mijn huis, want bij mij ruik je het echt wel).
quote:DeeDee76 schreef op 28 oktober 2014 @ 19:27:



Als er visite is, zal ik haar er niet meer bij laten zitten, terwijl ze dat eerst wel mocht. Ik vind het wel zielig, maar wil andere mensen ook niet in de vieze lucht laten zitten.

Na zoveel jaar trouwe dienst vind jij jouw bezoek belangrijker dan jouw hond een fijne oude dag gunnen? Echt waar? Dat vind ik echt heel kwalijk, als ik eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Muis is ook oud. En stinkt een beetje. En is dovig. Scharrelt mijn toetenbakje leeg, kuiert mee naar kantoor, slaapt in ons bed, krijgt zachte stukjes kip omdat ie dat lekker vindt. Mijn 🐶 is
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
En zo hoort het ook. Je trouwste maatje verdient de beste plek.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Leg je tandenborstel eens onder de microscoop !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hond en een kat en dat ruik je weleens. Maar je krijgt er onvoorwaardelijke liefde voor terug en dat is me heel veel waard.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 25 oktober 2014 @ 08:13:

Ok, laat dan ook maar...Dat is sneller dan ik kon knipogen. Maar ik heb het bericht vanwege leeghalen gestaft.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 01 juni 2015 @ 23:39:

[...]



Dat is sneller dan ik kon knipogen. Maar ik heb het bericht vanwege leeghalen gestaft.Dit topic is een half jaar oud. En to allang geanonimiseerd.
'Hondenmamma'..



Ik zie die term ook regelmatig voorbij komen op Facebook, op een grote groep van hondeneigenaren met dezelfde soort/ras/smaak hond. Veel herkenning en hondenfoto's in allerlei situaties op die groep- ik heb dezelfde smaak hond dus ik vind dat echt leuk om te zien steeds maar jezelf 'mamma' noemen richting je hond.. Zijn er kennelijk meer dan, die dat doen..
Ow. Nevermind dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek altijd van mamsie...

Maar ik vind het gewoon een grappig idee. Honden hebben van die typische kinderlijke trekjes en dat past daarbij.

En ik heb daarbij een hoop fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind spinazie vies, maar als je honden vies vind, dan eet je toch gewoon iets anders....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 02 juni 2015 @ 13:33:

Ik vind spinazie vies, maar als je honden vies vind, dan eet je toch gewoon iets anders....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja, katten bijvoorbeeld!
ach.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven