Nog steeds maar heel weinig ervaring

27-10-2014 23:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 32 en date sinds een paar weken weer met een vrouw waarmee het gelukkig heel fijn klikt. We praten urenlang soepel en over van alles en we voelen elkaar heel fijn aan.

Er is alleen 1 ding waar ik me toch wel veel zorgen over maak en je raad het al in de titel... Ik heb nog maar weinig ervaring in bed, de keuken, de sofa, het tuinhuisje, de meterkast, het zwembad, de sauna ... You name it ;)



Als ik terug ga in het verleden tel ik 5 vrouwen waarmee ik nooit langer dan 3 maanden wat mee heb gehad. Seks heb ik in totaal maar een keer of 20 gehad?



Mijn beste sekservaring was met mijn eerste 'serieuze' date/beginnende relatie op mijn 24e met een vrouw van 42. Nog steeds denk ik met veel plezier terug aan haar. Ik vond 'het' en haar geweldig en zij vond het ook erg lekker gaf ze aan.

Terwijl ik zo'n beetje alles op 'goed geluk' deed



Daarna is het kwa relaties/seks en dus ervaring gewoon bagger geweest om het zomaar even te zeggen en dat zit me nu dus dwars want... De vrouw waarmee ik nu date zal vast wel een ervaren gozer willen en ook verwachten? Tenminste dat schat ik zo in... Ik baal ervan dat ik de fijne kneepjes nog lang niet geleerd heb op m'n 32e!! terwijl mijn omgeving (lees vrienden, kennissen...) geniet van een uitgebreid en fijn seksleven.



Nu is mijn vraag: Zal ik haar nu maar vertellen dat ik nog zo weinig ervaring heb en haar nog niet zal kunnen brengen in 'bed' wat ze waarschijnlijk wil en verwacht? Dit om teleurstelling en ongemak te voorkomen? Ik lieg niet als ik zeg dat ik erg leergierig ben ;) Dat zou ik erachteraan kunnen zeggen...? Ik wil een vrouw ook gewoon lekker kunnen verwennen... Maar goed, welke man uiteindelijk nou niet...



Voor wie van jullie zou het direct een afknapper zijn om met mijn boodschap op voorhand geconfronteerd te worden...?



Dank voor de reacties bij voorbaat lieve dames.
Alle reacties Link kopieren