Nog steeds maar heel weinig ervaring

27-10-2014 23:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 32 en date sinds een paar weken weer met een vrouw waarmee het gelukkig heel fijn klikt. We praten urenlang soepel en over van alles en we voelen elkaar heel fijn aan.

Er is alleen 1 ding waar ik me toch wel veel zorgen over maak en je raad het al in de titel... Ik heb nog maar weinig ervaring in bed, de keuken, de sofa, het tuinhuisje, de meterkast, het zwembad, de sauna ... You name it ;)



Als ik terug ga in het verleden tel ik 5 vrouwen waarmee ik nooit langer dan 3 maanden wat mee heb gehad. Seks heb ik in totaal maar een keer of 20 gehad?



Mijn beste sekservaring was met mijn eerste 'serieuze' date/beginnende relatie op mijn 24e met een vrouw van 42. Nog steeds denk ik met veel plezier terug aan haar. Ik vond 'het' en haar geweldig en zij vond het ook erg lekker gaf ze aan.

Terwijl ik zo'n beetje alles op 'goed geluk' deed



Daarna is het kwa relaties/seks en dus ervaring gewoon bagger geweest om het zomaar even te zeggen en dat zit me nu dus dwars want... De vrouw waarmee ik nu date zal vast wel een ervaren gozer willen en ook verwachten? Tenminste dat schat ik zo in... Ik baal ervan dat ik de fijne kneepjes nog lang niet geleerd heb op m'n 32e!! terwijl mijn omgeving (lees vrienden, kennissen...) geniet van een uitgebreid en fijn seksleven.



Nu is mijn vraag: Zal ik haar nu maar vertellen dat ik nog zo weinig ervaring heb en haar nog niet zal kunnen brengen in 'bed' wat ze waarschijnlijk wil en verwacht? Dit om teleurstelling en ongemak te voorkomen? Ik lieg niet als ik zeg dat ik erg leergierig ben ;) Dat zou ik erachteraan kunnen zeggen...? Ik wil een vrouw ook gewoon lekker kunnen verwennen... Maar goed, welke man uiteindelijk nou niet...



Voor wie van jullie zou het direct een afknapper zijn om met mijn boodschap op voorhand geconfronteerd te worden...?



Dank voor de reacties bij voorbaat lieve dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eerder een relatie gehad met een jonge man met nog zeer weinig ervaring. Gelukkig heeft hij dit wel eerlijk gedeeld. Echter jij hebt echt wel meer ervaring! Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Liefde & lust leiden het spel vanzelf! Gewoon genieten!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat zeggen? Het is toch niet dat je nog maagd bent? Wat maakt het nou uit of je 20 keer of 100 keer seks gehad hebt. Ik zou het wel een afknapper vinden als je het op voorhand zegt omdat het dan zo'n ding wordt. Als je niks zegt en het gewoon doet, dan is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf dat die " fijne kneepjes " zijn, dan?

Of je nou zit, staat, ligt of op zijn kop hangt; het basisprincipe - piel in een gaatje - is altijd gelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Google zelf eens op sexpositions als je wat ideeën op wilt doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je bent geen maagd meer, dus ervaren. Geen slapende honden wakker maken en plezier maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 oktober 2014 @ 23:58:

Wat denk je zelf dat die " fijne kneepjes " zijn, dan?

Of je nou zit, staat, ligt of op zijn kop hangt; het basisprincipe - piel in een gaatje - is altijd gelijk.



Om eerlijk te zijn, met de 'fijne kneepjes' bedoel ik vooral het werk met de vingers en tong. Dat is er nog maar zo weinig van gekomen. Alleen bij de eerste vrouw maar wat zij zo lekker vond hebben de andere vrouwen nooit gewaardeerd (en nooit aangegeven hoe ze het dan wel lekker vonden) Dat maakt me nu wat aan het twijfelen...



(En dat is niet aantrekkelijk, ik weet 't )
Alle reacties Link kopieren
quote:swissman83 schreef op 28 oktober 2014 @ 00:10:

[...]





Om eerlijk te zijn, met de 'fijne kneepjes' bedoel ik vooral het werk met de vingers en tong. Dat is er nog maar zo weinig van gekomen. Alleen bij de eerste vrouw maar wat zij zo lekker vond hebben de andere vrouwen nooit gewaardeerd (en nooit aangegeven hoe ze het dan wel lekker vonden) Dat maakt me nu wat aan het twijfelen...



(En dat is niet aantrekkelijk, ik weet 't )





Maar al vonden al die vrouwen het lekker, dat zegt nog steeds niets over hoe de volgende vrouw het vindt. Er is nu eenmaal geen standaard trucje. En een vrouw die niets aan geeft, benadeelt zichzelf.

Als jij enthousiast bent, wilt ontdekken, reageert op lichaamstaal dan moet je een heel eind komen, hoor.

En voor je gemoedsrust kun je natuurlijk altijd Googlen op technieken orale seks etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.seksvraagbaak. ... ralesekswijzer_beffen.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat de flexibiliteit van de tong van jouw lover te wensen over? Dan is het jouw geluksdag, want er is een nieuwe webapp waarmee hij zijn tongtechnieken kan oefenen!



Hoe het werkt? Nee, niet door tips en adviezen, maar door je telefoonscherm te likken. We maken geen grapje!



Lik dit, lik dat



Open de website lickthisapp.com op je mobiele telefoon. Daar vind je drie oefeningen die je – volgens de ontwikkelaars – de fijne kneepjes van het oraal bevredigen van een vrouw. De gebruiker kan met zijn tong de ‘op en neer-techniek’ proberen door middel van een een lichtknop aan en uit te doen.



Freestyle



Bij de tweede techniek train je de cirkeltechniek: je doet namelijk alsof je potloden slijpt. Tot slot kun je ook nog freestylen, waarbij je een strandbal in de lucht probeert te houden.



Bacteriën



Ze waarschuwen je nog wel even om een folie over je scherm te doen, het ding wemelt namelijk van de bacteriën.





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
goeie tip
Alle reacties Link kopieren
Niet elke vrouw is hetzelfde. Knoop dat in je oren.
Alle reacties Link kopieren
Tandenpoetsen overbodig met Blowpaste





"Vieze seks, schone mond." Zo adverteren twee ondernemers in de VS hun Blowpaste. De pasta smaakt naar pepermunt en 'bevat geen suiker zodat bedpartners na de orale seks meteen kunnen gaan slapen zonder hun tanden te poetsen'.



Het product is veganistisch, glutenvrij en niet getest op dieren. "Alleen op mensen." Volgens de eerste retailer die de pasta verkoopt in Chicago vinden gebruikers het een prettig middel.

De twee ondernemers Jasmine Ejan en Steven Guistolise zetten het idee deze week op een crowdfundingsite met het doel 5.000 dollar op te halen voor reclamedoeleinden.



Blowpaste is echter al maanden te koop via webwinkels en de site van de fabrikant





https://www.youtube.com/w ... k&feature=player_embedded
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:swissman83 schreef op 27 oktober 2014 @ 23:34:

Voor wie van jullie zou het direct een afknapper zijn om met mijn boodschap op voorhand geconfronteerd te worden...?

Voor mij zou dit geen afknapper zijn, integendeel. Maar of het echt nodig is? Waarom maak je het niet gewoon bespreekbaar?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is die vrouw? En hoe is haar seksleven?
Ik was 21 toen ik een vaste relatie kreeg. Ik denk dat ik tot die tijd ook een keer of 20 keer sex had gehad.

Maar damn, de vonken vlogen er vanaf, beide kanten.

Goede seks heeft niet zo veel met ervaring te maken, maar met chemie. Als die er is, en je voelt elkaar aan, dan telt ervaring niet meer mee.



Nu, jaren later en heeeeeel veel ervaring rijker, heb ik nog steeds wel eens one night stands die echt nergens over gaan. Omdat... de chemie er gewoon niet is.



Dus maak je geen zorgen over technieken ofzo, gewoon je gevoel volgen. En mocht het niet spetterend zijn, dan ligt dat niet aan jou, maar aan het gebrek aan chemie.

Niks erover zeggen dus.
Alle reacties Link kopieren
Het zou bij mij geen afknapper zijn als je zo'n boodschap hebt. Integendeel. Liever wat minder ervaring dan een man die hem met het gemak overal inhangt.



Los daarvan zou ik me wat minder zorgen maken. Zelf was ik redelijk laat met seks, kon me niet voorstellen dat ik er bij de eerste keer ook maar iets van bakte. Maar vriendinnen zeiden: gewoon over je heen laten komen (figuurlijk ), gaat allemaal vanzelf, doe intuïtief wat je wil doen.



En warempel, ze hadden gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je ervaren zet. Jij denkt dat iedereen behalve jij een top seks leven heeft, maar dat valt in de praktijk best mee.

Ik zou eerder wat aan je onzekerheid doen.
Hoe was je dat van plan te brengen dan?



Jij: Schatje ik moet je wat bekennen. Ik heb nog niet zo veel ervaring.

Zij (onthutst danwel vertederd): O, ben ik je eerste?

Jij: Eh, nou nee. Je bent nummer zes.

Zij: Je hebt nog maar vijf keer seks gehad?

Jij: Eh, nee, een keer of twintig.

Zij:



Dit gaat nergens over, dat snap je toch zelf ook wel. Het gaat haar libido al helemaal geen goed doen. Niet zo piekeren, gewoon genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 28 oktober 2014 @ 00:50:

Hoe oud is die vrouw? En hoe is haar seksleven?



Zij is een stuk ouder met 41. Maar het klikt gewoon, net als bij de eerste vrouw waarmee ik ging.



We hebben het nog niet gehad over ons seksleven maar ik schat zo in dat zij toch een boel meer ervaring heeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:evangeline_234 schreef op 28 oktober 2014 @ 08:58:

Volgens mij ben je ervaren zet. Jij denkt dat iedereen behalve jij een top seks leven heeft, maar dat valt in de praktijk best mee.

Ik zou eerder wat aan je onzekerheid doen.Om eerlijk te zijn is het ook wel onzekerheid. In mei heb ik een ander topic geplaatst: http://forum.viva.nl/forum/Seks/Onzeker ... ges/228841



Niet om dat alles nu hier weer te doen oprakelen maar voor mezelf komt die herinnering nu steeds weer boven... Je weet wel, zelfde scenario, eindelijk weer leuke dates met een boeiende, mooie vouw, maar dan straks.....



Maar zonder teveel gepieker en getob allemaal, ik moet het gewoon opzij zetten en gewoon maar kijken hoe het verloopt bij deze vrouw.
Ik vind het persoonlijk juist een afknapper als een man heel erg ervaren is.. maar dat ben ik..



En sex hebben met iemand is toch voor een groot deel op elkaar ingespeeld raken.. Daar heb je geen ervaring voor nodig..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 00:19:

Laat de flexibiliteit van de tong van jouw lover te wensen over? Dan is het jouw geluksdag, want er is een nieuwe webapp waarmee hij zijn tongtechnieken kan oefenen!



Hoe het werkt? Nee, niet door tips en adviezen, maar door je telefoonscherm te likken. We maken geen grapje!

[...]

Een grapje is het misschien niet, maar wel hilarisch, hahaha!! Nou dacht ik dat de bierdrink-app een grapige app was (het bier uit je smartphone drinken) maar nou hebben ze een lick-app. Wat is de volgende app?
World of Warcraft: Legion
Mijn huidige vriend was 38 toen ik hem leerde kennen en had voor mij maar 4 vriendinnen gehad, korte relaties dus ook en weinig seks gehad (ok, wel iets meer dan 20 keer) Daarbuiten nooit willen scharrelen want hij wil alleen seks met een vrouw op wie hij verliefd is.



Maar hij is verreweg de beste in bed, qua gevoel, ritme, liefde. Weinig ervaring zegt niks. Seks is een natuurlijk iets en als het gevoel goed zit, komt die seks ook wel goed. Je moet met een nieuwe partner altijd op elkaar ingespeeld raken, dat is juist leuk.



Ze verwacht heus geen ervaren man die precies weet wat hij doet. En als ze afknapt is ben je haar liever kwijt dan rijk.



Ik vond het juist leuk dat mijn vriend niet met Jan en Alleman in bed heeft gelegen maar heel selectief is en alleen uit liefde seks wil. Dat maakt het voor mij bijzonder.



Echt, ontspan, geniet van elkaar, let goed op haar reactie en communiceer. Vraag haar tussendoor eens een keer (niet constant) of ze rt lekker vindt wat je doet, en vooral: maak plezier!



Dus antwoord: nee niet zeggen dat je weinig ervaring hebt en onzeker bent van te voren. Dat komt vanzelf wel een keer ter sprake. Vertel dan ook gewoon de waarheid, ga niet stoer doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven