Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt

12-06-2013 21:23 3158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon er geen topic over vinden, dus kijkt er iemand naar Heel Holland Bakt nu op NL 1 (MAX)?



Ik ben fan van het origineel op de BBC (the great British Bake Off) maar de Nederlandse variant heeft nog niet mijn hart gestolen. Ik mis een beetje de humor van het origineel. Maar de kandidaten zijn opvallen fris voor de MAX en misschien wordt het dus nog wel een succes



http://www.heelhollandbakt.nl/home/
Alle reacties Link kopieren
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 26 oktober 2014 @ 21:19:

[...]





Jawel, en dan doe ik ook mee! Gaan we elkaar eindelijk zien. Elk weekend. Tot aan de finale! Want zo goed zijn wijOh maar dan vind ik het weer wel een heel goed idee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me wel opwerpen als testproever als jullie tussen de opnames door moeten oefenen. En ik zorg ervoor dat iedereen die iets lelijks over jullie of over jullie baksels zegt hier op het forum keihard gestaft wordt.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Menno is een terechte winnaar. Heeft heel constant gebakken en maakt mooie taarten. Ook in de technische opdrachten was hij heel goed.



Zijn kiekeboetaart van gisteren vond ik minder. De taart was heel mooi versierd, qua uiterlijk was ie de mooiste van alle 3. Maar de binnenkant begreep ik niet. Ik lees hier dat het de Amerikaanse vlag was. Ik heb dat niet gezien, ik vond die blauwe rand er tevens niet lekker uitzien. Ik zag vooral een laagjestaart (waarvan Menno al vaak heeft laten zien dat hij daar goed in is) met een blauwe rand, geen vlag. Bij Beth en Anouk vond ik de binnenkant spectaculairder. Die van Anouk was echt heel gaaf, helaas dus te droog en daardoor niet zo lekker.



Neem niet weg dat Menno een terechte winnaar is, juist omdat hij alles beheerst. Van smaak tot afwerking.
Alle reacties Link kopieren
De kiekeboetaart van Anouk was echt te gek! Heel mooi!



Die van Menno vond ik tegenvallen. Wat rood moest zijn was erg oudroze uitgevallen en hij noemt het Captain America naar een stripfiguur maar het was eigenlijk een mislukte USA vlag



Zijn eerste taart met die lange vingers zou ik zo dadelijk wel voor de lunch willen hebben
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Oh en die roodharige mevrouw die Menno om de nek viel. Dat kan natuurlijk zijn vriendin zijn maar ik vond ze erg op elkaar lijken en dezelfde trekken hebben in het gezicht. Ik gok dat het zijn zus is.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het programma te laat ontdekt, dat terwijl ik een heimelijke Omroep Max fan ben...



Volgend jaar weer, dan kijk ik vanaf het begin!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 26 oktober 2014 @ 21:21:

Mijn signature taart:



[afbeelding]



Oftewel een Moederkoek



Oh wat goor om te zien die taart.



Nou ja, vond de laatste taart van Anoek wel de mooiste van binnen, zonde dat hij droog was. Had ze misschien toch wat meer drank erop moeten gooien .



Het is Menno ook zeker gegund, hij was best wel constant met al zijn baksels. Kwam misschien ook dat ik zijn baard en haar een beetje tegenstond zodat ik Anouk als favoriet had.



Was een leuke uitzending gister iig. Ik zie uit naar de volgende serie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me niks. Ik vond al dat Menno véél te véél wist van banket. Menno is dus een gesjeesde student van een patissier opleiding. Wat mij betreft is dat dus geen amateurbakker.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar ik anders deze posting kan doen, Lebowski omdat je hier ook altijd schreef, even dit topic gekozen. Ik zou het echt heel jammer vinden als het lukt om je te laten anonimiseren. Het is toch niet door de vernieuwing van het forum? Het komt echt allemaal goed, daar geloof ik echt in.



Mocht je het wel doorzetten, ik las je iig erg graag
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:bisto schreef op 28 oktober 2014 @ 23:02:

Het verbaast me niks. Ik vond al dat Menno véél te véél wist van banket. Menno is dus een gesjeesde student van een patissier opleiding. Wat mij betreft is dat dus geen amateurbakker.



Dat was wel al van te voren bekend, dus dat ze hem als amateur hebben doorgelaten, daar moet je uiteraard zijn bij de redactie van het programma.



Komt wel vaker voor bij kookwedstrijden dat het een `ongelijke` strijd is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Menno is homosexueel, dat was dus hoogstwaarschijnlijk zijn zus.
Alle reacties Link kopieren
Had ik toch gelijk dat Menno gay is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (denk ik ook hier) wel eens gezegd dat ik Martine geen geschikt persoon vind omdat ze niets met bakken/koken heeft.



Zondag begint het weer. Uiteraard zal ik wel kijken maar vond de vorige seizoenen het niveau zo laag liggen, als dat dan tenminste de 10 beste thuisbakkoks zijn. Maar wie weet hoe leuk de kandidaten dit seizoen zijn.



Gaan jullie ook kijken?





za 05 sep 2015, 11:17

Martine Bijl absoluut geen keukenprinses



Presentatrice van Heel Holland Bakt Martine Bijl heeft niets opgestoken van het bakprogramma. "Persoonlijk vind ik het zonde van mijn tijd. Ik sta liever in de tuin."



Martine Bijl is vanaf zondag weer te zien in een nieuw seizoen van Heel Holland bakt. Aan het AD vertelt de presentatrice dat ze hier naar uitkijkt, maar ook dat ze niet per se op tv hoeft. "Ik ben een chronische nee-zegger."

Alleen voor Sesamstraat maakt Martine binnenkort een uitzondering, zo vertelt ze. "Ik ga erin als mezelf. Onzettend leuk. En verder? De aanbiedingen ploffen niet bij bosjes op mijn deurmat en dat hoeft ook niet."

Martine bekent ook dat ze lichtelijk nerveus is voor de start van het nieuwe seizoen van Heel Holland bakt. "Hoewel: we hebben weer zulke leuke, lieve kandidaten. Dan kan het eigenlijk niet meer mis gaan." Vorig jaar trok HHB week op week goede kijkcijfers, maar volgens Martine zijn er ook mensen die het programma vreselijk vinden. "Daarom laat ik Twitter en Facebook aan mij voorbij gaan. Want ik vind het enorm naar als daar iets lelijks op staat."

Of Martine zelf overigens wat heeft opgestoken van het bakprogramma? "Nee, helemaal niets", zegt ze eerlijk. "Persoonlijk vind ik het zonde van mijn tijd. Ik sta liever in de tuin, maar ben wel een stille bewonderaar van mensen die het wel kunnen."
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Martine is juist de grootste reden voor mij om te kijken.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker weer kijken, leuk! En Martine vind ik het erg leuk doen, ook al houdt ze zelf niet van bakken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 05 september 2015 @ 12:48:

Martine is juist de grootste reden voor mij om te kijken.+100
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind heel HHB juist zo leuk door Martine. Zolang de jury er maar verstand van heeft.

Ja, en wat de 10 beste thuisbakkers zijn, als dat 10 saaie, chagrijnige sneuneuzen zijn, is dat ook niet leuk om naar te kijken. Dus ik kijk het liefste naar 10 leuke mensen die van bakken houden, en dat ook nog wel een beetje goed kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Martine echt geweldig



"Was het de bedoeling dat hij zo van het bord afdroop?"





Ik vind haar leuker dan de twee dames van The Great British Bakeoff, die zijn zo gemaakt leuk
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 05 september 2015 @ 14:37:

Ik vind Martine echt geweldig



"Was het de bedoeling dat hij zo van het bord afdroop?"





Inderdáád!

Ik vind het leuk om te zien hoe goed (of hoe slecht, want van een beetje leedvermaak ben ik ook niet vies) de kandidaten zijn, maar op het gortdroge commentaar van Martine verheug ik me het meest.



Mocht zij er ooit mee stoppen, reis ik persoonlijk af naar dat landgoed om die tent in de hens te steken.
You don't have to fit into the format
Mag ik mee, Lotte? Het programma heeft dan toch geen bestaansrecht meer.



Op zich is de BBC-versie van een veel hoger niveau, maar Martine maakt idd alles goed. De ironie druipt er aan alle kanten af, en toch kan ze echt meeleven met de kandidaten. Klasse.
quote:Katherina schreef op 05 september 2015 @ 13:59:

Ik vind heel HHB juist zo leuk door Martine. Zolang de jury er maar verstand van heeft.

Ja, en wat de 10 beste thuisbakkers zijn, als dat 10 saaie, chagrijnige sneuneuzen zijn, is dat ook niet leuk om naar te kijken. Dus ik kijk het liefste naar 10 leuke mensen die van bakken houden, en dat ook nog wel een beetje goed kunnen.Ik vind het juist leuk dat er af en toe wat mislukt of dat ze het niet altijd weten. Herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Sri schreef op 05 september 2015 @ 15:04:

Mag ik mee, Lotte? Het programma heeft dan toch geen bestaansrecht meer.



Op zich is de BBC-versie van een veel hoger niveau, maar Martine maakt idd alles goed. De ironie druipt er aan alle kanten af, en toch kan ze echt meeleven met de kandidaten. Klasse.

Jazéker mag jij mee.



Verder helemaal eens met je post.

Martine rules!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf overwogen mijn moeder in te ruilen voor Martine

En ik ben echt dol op mijn moeder hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Martine geweldig.



Ik vind 't niveau ook echt niet zo laag hoor. Het zijn thuisbakkers.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 05 september 2015 @ 15:33:

Ik vind Martine geweldig.



Ik vind 't niveau ook echt niet zo laag hoor. Het zijn thuisbakkers.

Nou kan ik een aardig potje bakken, al zeg ik het zelf

Maar baksels die daar soms voor de jury komen kan ik echt niet hoor



Zo vind ik al die kookprogramma's als Master Chef en ze echt prachtig om te kijken

Maar dat zijn echt geen simpele thuis kokkies meer in mijn ogen



Dat is denk ik ook de kracht van HHB

Het staat heel dicht bij jezelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven