wat ik zijn vrouw zou willen zeggen...

26-10-2014 00:33 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic om los te gaan!

Even niet sociaal wenselijk zijn...we hoeven hier ook niet 'lief' te zijn. Dit topic is een kans om vanuit je tenen te kunnen schreeuwen naar de vrouw wiens man je geneukt hebt, door wiens man je versierd bent (al dan niet geslaagd)...wat wil je haar zeggen?
De amusementswaarde ligt weer hoog. Vrouw zonder eigenwaarde probeert zich groot te houden met stoere praatjes over de man door wie ze zich heeft laten gebruiken.



En dan maar hopen dat niemand dat doorziet, ijdele hoop
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:46:

Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!Ik begrijp dat zij een leven heeft en jij niet.
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:46:

Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!



Wat ik zou zeggen als ik dit van de maîtresse van mijn man zou horen:



"Meid, het lag er allemaal zo dik bovenop, dat ik zeker wist dat het je geen concurrentie was. Mijn man geilt op domme bimbo's en mag er graag eens mee neuken, maar voor een serieuze relatie kiest hij alleen intelligente vrouwen."
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 11:16:

[...]





Nou, de hele posthistorie van TO is wel opmerkelijk eigenlijk.Het staat bol van verbittering en wraakzucht, erg ongezond.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de berg uitgesproken reacties en meningen die niet allemaal even mals zijn, ja ik zou hem publiekelijk aan de schandpaal willen nagelen. Absoluut. Ja, ik zou zijn vrouw graag willen waarschuwen. Ben ik dan slecht? Mag je vinden.



Wat details: ik ben meneer slechts in zn onderbroek op een grote afterparty met happy ending tegen gekomen. (en daar loop je niet als getrouwde kerel om thee met een koekje te gaan eten) Zonder trouwring. Daar zijn wat vervolgafspraken uit gekomen en hebben we het leuk gehad. Schoen begon te wringen toen ik wist dat er een mevrouw aan vast zat, maar dan zit je al in een bubble die zo leuk is. En ja, met de gedachte dat hij haar altijd al belazert en dat ook wel zal blijven doen, heb ik een egoistische keuze gemaakt. Klopt. Dat het te lang geduurd heeft, klopt ook. Ik ben al een jaar bezig het contact te verbreken, heb hem geblokt op alles wat je maar kunt bedenken. Echter staat hij huilend met rozen op mn werk, plakt de lift op mn werk vol met liefdesgedichten en ga zo maar door. Hij wil met mij verder, zegt hij. Ik echt niet met hem. De boosheid om hem publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, is inmiddels veel minder groot dan het medelijden wat ik heb voor zn vrouw, die alleen de rozen en andere kadootjes van hem heeft gekregen, die ik gewijgerd heb. Aangifte doen van stalkgedrag heb ik overwogen, omdat het alle perken te buiten gaat. Echter zit er dan wel een vrouw en een kind, die er niet om gevraagd hebben. Dus wat je er ook van vindt (en probeer dan iets genuanceerder te denken dan alleen in goed en slecht), probeer eens mee te denken of en zo ja iets te bedenken is, zodat deze mevrouw een subtiel maar doordringend seintje krijgt. I'm fine. En qua eigenwaarde, lief dat jullie je daar zorgen over maken, maar echt niet nodig.
anoniem_182445 wijzigde dit bericht op 26-10-2014 14:11
Reden: typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hem aan de schandpaal nagelen? En jij bent zonder zonde? En dan zeggen dat je het niet doet om zijn vrouw en kinderen... Je hebt daar klaarblijkelijk nooit om gegeven.



Je laatste post wekt geen enkele sympathie, het bevestigd alleen maar meer dat jij er ontzettend naast zit en eigenlijk best zielig bent.



Grow up en maak wat van je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 26 oktober 2014 @ 12:11:

[...]





Wat ik zou zeggen als ik dit van de maîtresse van mijn man zou horen:



"Meid, het lag er allemaal zo dik bovenop, dat ik zeker wist dat het je geen concurrentie was. Mijn man geilt op domme bimbo's en mag er graag eens mee neuken, maar voor een serieuze relatie kiest hij alleen intelligente vrouwen."



Wat een wereldvreemde opmerking.

Als je werkelijk zo'n intelligente vrouw zou zijn was je vast niet getrouwd met een man die geilt op domme bimbo's en ermee naar bed gaat.Intelligente vrouwen maken intelligente keuze's inzake vaste partner.
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:46:

Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!

Dank je wel daarvoor!

Daardoor kon ik lekker 4 jaar lang als mijn man bij jou was mijn heerlijke tuinman binnenhalen die stukken beter in bed was
Alle reacties Link kopieren
Als je haar had willen inlichten had je dat moeten doen op het moment dat je erachter kwam dat hij een vrouw had. Nu niet meer. Niet na jaren lang meewerken aan bedrog. Natuurlijk zou ik het willen weten, maar zeer zeker niet van jou. Hij valt je nu lastig? Jammer, had je maar niet met hem in zee moeten gaan. Jouw probleem. Maak het niet het probleem van de enige twee onschuldigen in dit verhaal. Zijn vrouw en kind.



Je wit haar niet waarschuwen, je wil hem straffen voor zijn gedrag. Kortom, onzuivere motieven voor je 'ineens spontane' behoefte om eerlijk te zijn naar haar. Dat je zelfs een kind daarin meeneemt in ellende boeit je niet eens zo.



Je hebt een verkeerde keuze gemaakt. Klaar. Val haar daar niet mee lastig.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:hart01 schreef op zondag 26 oktober 2014 14:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "wat ik zijn vrouw zou willen zeggen..."" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 26 oktober 2014 @ 12:11</a>:</b>

[...]





Wat ik zou zeggen als ik dit van de maîtresse van mijn man zou horen:



"Meid, het lag er allemaal zo dik bovenop, dat ik zeker wist dat het je geen concurrentie was. Mijn man geilt op domme bimbo's en mag er graag eens mee neuken, maar voor een serieuze relatie kiest hij alleen intelligente vrouwen."</div></blockquote>



Wat een wereldvreemde opmerking.

Als je werkelijk zo'n intelligente vrouw zou zijn was je vast niet getrouwd met een man die geilt op domme bimbo's en ermee naar bed gaat.Intelligente vrouwen maken intelligente keuze's inzake vaste partner. En jij hebt het licht zeker ook niet uitgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Nope...ik had het te druk met het uit elkaar houden van mannen die geschikt zijn om me aan te binden en mannen voor de fun.



Grappig dat er nog steeds vrouwen zijn die zich op een voetstuk vinden staan omdat ze de was en boodschappen mogen doen voor meneer ik neuk graag domme bimbo's.Heel intelligent.

Wel een slimme vent,dat geef ik meteen toe.
quote:hart01 schreef op zondag 26 oktober 2014 15:18 Nope...ik had het te druk met het uit elkaar houden van mannen die geschikt zijn om me aan te binden en mannen voor de fun.



Grappig dat er nog steeds vrouwen zijn die zich op een voetstuk vinden staan omdat ze de was en boodschappen mogen doen voor meneer ik neuk graag domme bimbo's.Heel intelligent.

Wel een slimme vent,dat geef ik meteen toe. Je kent het fenomeen sarcasme niet? Mijn man heeft trouwens net de was gedaan en is nu boodschappen halen. Vreemd gaan doet hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet zolang geleden een bericht gekregen van een griet waar m'n vriend mee vreemd is gegaan..

Ik kan je zeggen dat dit 1 van de meest verschrikkelijkste berichten is die ik ooit gelezen heb..

Vind dit topic bijna misselijkmakend?
Alle reacties Link kopieren
@Yaco, had je het dan liever niet geweten of was de boodschap inhoudelijk pijnlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin (haar man gaat vreemd. niet met mij trouwens). Tegen haar zou ik wel willen schreeuwen dat er geen functies bestaan op Schiphol waarbij je 1 of 2 dagen van te voren hoort of je nachtdienst hebt. En er al helemaal geen 24-uurs diensten bestaan. En als je in een arbeidsconflict ligt, is het ook niet heel aannemelijk dat je met je baas op wintersport gaat en dat 2 dagen voor vertrek in eens meldt, thuis. En dan ook na wintersport geen spoortje bruin zichtbaar is op zn gezicht.
wat een verspilde energie.

Het feit dat je als maitresse hiermee bezig bent zegt meer over je haat naar andere vrouwen en eigen onzekerheid dan zogenaamde liefde voor een man.



Misselijk om het leuk te vinden dat vertrouwen wordt beschaamd. Je kunt verliefd worden. Hij ook.

Maar om het geweldig te vinden om een andere vrouw jarenlang te vernederen (al is het maar onderling...)

Het is al erg genoeg om bedrogen te worden. Maar dat er types bestaan die expres dit soort dingen doen en dan de ander voor dom uitmaken...

er gaat weer een wereld voor me open.
Fata vind het blijkbaar erg ok om zich met andermans relaties te bemoeien.



Ik zou zeggen bemoei je er niet mee, niet door te stoken in andermans relaties en al helemaal niet om vreemdgaan te faciliteren.
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 14:09:

Ondanks de berg uitgesproken reacties en meningen die niet allemaal even mals zijn, ja ik zou hem publiekelijk aan de schandpaal willen nagelen. Absoluut. Ja, ik zou zijn vrouw graag willen waarschuwen. Ben ik dan slecht? Mag je vinden.



Wat details: ik ben meneer slechts in zn onderbroek op een grote afterparty met happy ending tegen gekomen. (en daar loop je niet als getrouwde kerel om thee met een koekje te gaan eten) Zonder trouwring. Daar zijn wat vervolgafspraken uit gekomen en hebben we het leuk gehad. Schoen begon te wringen toen ik wist dat er een mevrouw aan vast zat, maar dan zit je al in een bubble die zo leuk is. En ja, met de gedachte dat hij haar altijd al belazert en dat ook wel zal blijven doen, heb ik een egoistische keuze gemaakt. Klopt. Dat het te lang geduurd heeft, klopt ook. Ik ben al een jaar bezig het contact te verbreken, heb hem geblokt op alles wat je maar kunt bedenken. Echter staat hij huilend met rozen op mn werk, plakt de lift op mn werk vol met liefdesgedichten en ga zo maar door. Hij wil met mij verder, zegt hij. Ik echt niet met hem. De boosheid om hem publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, is inmiddels veel minder groot dan het medelijden wat ik heb voor zn vrouw, die alleen de rozen en andere kadootjes van hem heeft gekregen, die ik gewijgerd heb. Aangifte doen van stalkgedrag heb ik overwogen, omdat het alle perken te buiten gaat. Echter zit er dan wel een vrouw en een kind, die er niet om gevraagd hebben. Dus wat je er ook van vindt (en probeer dan iets genuanceerder te denken dan alleen in goed en slecht), probeer eens mee te denken of en zo ja iets te bedenken is, zodat deze mevrouw een subtiel maar doordringend seintje krijgt. I'm fine. En qua eigenwaarde, lief dat jullie je daar zorgen over maken, maar echt niet nodig.Wat zielig dat jij niet beter kan krijgen dan een pathetisch gestoord tweedehandsje. Zegt wel iets over jou.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze niet wijs is dat ze van hem af is.
Alle reacties Link kopieren
Alle fouten die je zelf maakt, doe je af met 'okee, klopt. ja, klopt ook' enzovoorts. Maar hij moet ineens publiekelijk aan de schandpaal. Richt je op jezelf. Jij kunt beter eerst aan jezelf werken om een beter mens te worden voordat je rechtertje over een ander gaat spelen.

En kijk uit dat je niet weer, oops, plotseling - ik had het niet door hihi - in een bubble zit die zooooo leuk is. Jeetje, voor ik het weet stond ik in de bubble. En wat hebben we het leuk gehad.

Jij had toen je het hoorde gelijk kunnen stoppen.
Jeetje, je bent wel een sneu hoopje mens. Alles overkomt je maar en je hebt geen regie over je eigen leven. En dan dat zogenaamde rekening houden met zijn vrouw...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven