Eyes Wide Shut / Little Secret

09-10-2014 14:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn van plan om naar Eyes Wide Shut te gaan op 25 oktober, begrijp dat er inmiddels ook een andere variant is van één van de oorspronkelijke partners van Little Sins die ook deze maand eenzelfde feest heeft maar daar gaan we dus n iet naar toe ( gewoon omdat 25 oktober beter in de agenda past )

Vraag is , we zijn nog nooit eerder naar een dergelijk feest geweest, begrijp dat het niet altijd duidelijk is of er wel of geen sex plaats mag vinden , hoe zijn jullie ervaringen met Little Secret ? Weet dat er een eerder topic over is geweest maar dat ging meer over de lokatie en de voorgescheidenis van de oprichters. We zijn benieuwd hoe het is, hoe is het publiek ? We zijn zelf ( nog ) geen swingers maar denken er wel over na om onze grenzen wat te gaan verleggen, zijn de gasten opdringerig of valt dat nog wel mee ? Is het erg "ons kent ons " sfeertje of juist erg gemoedelijk ? Zag op de foto's van de vorige party dat de leeftijd niet erg jong is in ieder geval , is het wel zo erotisch en sensueel als de advertentie doet geloven ? Hoor graag van jullie, alvast dank voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Van dat feest worden toch maar 250 kaarten verkocht? Heel intiem is dat toch?
Alle reacties Link kopieren
Op de foto's van de bezoekers moet je niet afgaan, slechts een klein deel van de bezoekers wil op de foto en op een openbare site belanden.

Wil je sexen op een feest? Ga dan naar feesten als Toxic, Alter Ego, Wasteland enzo.
Geen seks, gewoon een verkleed dansfeest. Van opdringerige mensen heb je dus geen last. Het is niet heel spannend, maar als je niks gewend bent voor een eerste keer misschien wel spannend genoeg.
Inderdaad, ergens in de kleine lettertjes op de site staat dat sexuele handelingen niet zijn toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
@emagix Klopt, had ik inderdaad ook al gelezen, maar las ook dat er voldoende intieme ruimtes waren, vroeg me dan dus ook af wat daar allemaal gebeurde.

Thnx voor de andere reacties, we zijn gewoon erg benieuwd en laten het maar op ons afkomen. Het is in ieder geval iets waar we al langer naar toe willen dus kunnen eigenlijk niet wachten tot het zover is.

@biefstuk. Dat kan ik me inderdaad voorstellen, bekenden daar tegenkomen is uiteraard geen probleem, anderen die openlijk je foto''s kunnen zien op het net is toch wat anders.

Kan iemand ons vertellen of je daar verkleed aankomt of dat het de bedoeling is dat je dat daar doet ?
Als het iets spannender mag zijn kun je ook naar Toxic op diezelfde avond...
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste grote feesten kun je lockers huren, of gewoon je tas afgeven bij de garderobe. Als er lockers zijn, hou er dan rekening mee dat deze klein zijn. Kleding voor 2 personen past er wel in, maar met ook nog een beetje dikke jas gaat het nooit passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ik een paar dezelfde vragen heb als de to. Morgen is het feest al en ik weet nog steeds niet waar het is. Ook ben ik benieuwd of je daar de gelegenheid hebt om je nog om te kleden. Ik krijg van hun geen enkele reactie op e-mails. Heeft iemand hier antwoorden? Alvast heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat slecht van de organisatie om geen antwoord te geven. Ik ben tot dusver alleen naar feesten geweest op vooraf bekende locaties, dus ik heb geen idee hoelang van te voren je de locatie had moeten doorkrijgen.

Wat betreft het omkleden, ik heb altijd een trainingspak over mijn feestkleding aan. Lekker makkelijk. Mocht het zo zijn dat er geen lockers zijn, heb je deze snel in een tas gepropt om af te geven bij de garderobe.

Heel veel plezier in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Op de site staat een bericht van 24 oktober dat de locatie is gemaild naar het emailadres waarop de kaarten besteld zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je het leuk vindt! Ik ben een half jaar geleden geweest. Seks kan, al vond ik de ruimte niet aantrekkelijk en vooral p-club-publiek aantrekken...maar verder wel leuk feestje+ gehad. Wel erg prijzig btw.
Alle reacties Link kopieren
's Nachts kwam eindelijk de e-mail binnen. Ik vond het gezellig, leuke mensen maar de lokatie niks bijzonders en verder was er ook totaal geen show. De ceremonie was echt een lachertje. Vanwege de mensen zou ik misschien de volgende keer wel weer gaan maar de organisatie vind ik echt niks..
Alle reacties Link kopieren
Probeer anders een van de grotere feesten. Die zijn mij nog nooit tegengevallen. Mooie shows, gave muziek en een waanzinnige sfeer.



Waren er trouwens lockers?
Alle reacties Link kopieren
Bij zulke feesten, wat is dan ongeveer de gemiddelde leeftijd?
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de leuke grote feesten? Er waren gelukkig wel lockers. De leeftijd varieerde volgens mij van midden 20 tot eind 40 en ik denk de meeste dertigers. Ik ben zelf begin 30 en heb ook niet echt op de wat "oudere" gelet eigenlijk misschien waren er nog wel meer.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zijn Bitch en Wasteland de leukste grote feesten.
Alle reacties Link kopieren
TO moet eens naar B.I.T.C.H. gaan. Totaal anders, veel vedergaand, veel shows die ook all the way gaan en superpubliek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven