zo vaak mijn schuld?

11-10-2014 02:02 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben 2 keer verkracht toen ik jong was door 2 verschillende manen nu had ik weer een vriend hij woont net in Nederland ik was bij hem op bezoek en was heel leuk 1 avond had ik toen geen zin in seks maar hij wilden dus ik gaf op eens wist hij me handen achter me rug vast te binden door dat hij sterker was toen dee hij dingen die ik zeker niet wilden ik heb hem gesmeekt te stopen wat hij niet dee pas toen ie klaar was hoe kan het dat ik dit elke keer aantrek.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat kut meisje!

Het is niet jouw schuld.

Pratenpratenpraten. Ik denk dat je er heel goed aan zou doen om de basis van je verhaal aan de huisarts te vertellen, als eerste stap op weg naar de juiste hulpverlening.



Jammer dat je een beetje afstand hebt van je familie, dat ze zo weinig weten. Juist zo'n geïsoleerde positie maakt je kwetsbaar. Of het nu familie of vrienden zijn, zorg dat er altijd mensen zijn die werkelijk weten hoe het met je gaat, zoals die beste vriend. (Maar leg niet alles op bijvoorbeeld alleen die beste vriend, want je hebt nogal een rugzak, daar moet je echt ook professionele hulp bij zoeken).
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 11 oktober 2014 @ 10:59:

Jemig, wat kut meisje! Wat een gepaste opmerking in dit geval zeg. :(
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
helaas weet ik niet wat ik anders kan doen om dit niet meer te overkomen het is nu elke keer gebeurt door iemand die ik echt vertrouwden en me ex is eigelijk uit niks veranderd na niet uit niks ik was er achter gekomen dan ie vreemd ging eerst wou ik het uit maken maar door alles wat voor hier een beetje te lang is om uit te legen ben ik bij hem gebleven daar na is ie begonnen met een keer slaan en zo is het uit de hand gelopen nu snap ik dat mensen denken naar 1 keer slaan ben je tog weg bij hem maar als je van iemand zo veel houd is niet makkelijk en hij kan goed praten heel goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 11 oktober 2014 @ 09:09:

Hoe oud ben jij?ik ben 22
Alle reacties Link kopieren
de reden dat ik nu aan hulp denk is dat ik seks niet lekker vind eerst na dat het gebeurt was wilden ik niet meer daar na tog weer gedaan maar op een of andere manier wanneer ik seks heb gaat er een knop in me hoofd om zo van laat het over mee heen komen en zo snel mogelijk weer voor bij en na dit alles vind ik het nu moeilijk om nee te zegen ik zeg maar ja dan kunnen ze niks doen wat ik niet wil maar ik weet dat dit niet klopt maar hulp vind ik moeilijk en me huisarts vind ik niks
Toch klinkt het nuttig om hulp te zoeken, want zo te lezen kun je die wel gebruiken.



Zoals jij het beschrijft is toch geen manier om seks te hebben? Het hoort voor beiden leuk te zijn en anders moet je het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je aan hulp denkt. Hoe zou die hulp voor jou er uit kunnen zien? Waar denk je aan bij 'hulp'?
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit bij sex?

Verkrachting is geen sex maar geweld!!!



Niet jouw schuld!!!!!



Je bent een prachtig mooi uniek mens dat er mag zijn.... Volop mag bloeien.

Succes met hulp zoeken.
--
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet waar het moest maar heb al begin van beetje hulp gezocht heb het aan iemand verteld die me veder mee wil helpen maar mag er nog 2 weken over denken heb ik wel nodig die persoon werkt bij ggd dus kan wel helpen
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt raar, maar ik ken iemand die ook zoiets heeft meegemaakt, die "trok het ook aan". Zo ging ik eens samen met die persoon zwemmen, zíj werd lastiggevallen, ik niet, ik zwom ernaast!

Vermoedelijk is het zo dat je foute mannen niet op tijd herkent, net zoiets als een vrouw die iedere keer opnieuw met een mishandelende man trouwt, in plaats van iemand die haar met respect behandelt, gewoon omdat ze bepaalde signalen niet herkent in zo'n kerel.

Oorzaak: een fout familielid, of iemand anders die je in je jeugd al misbruikte of in ieder geval over je grenzen heenwalste, waardoor je onbewust dat gedrag van die persoon normaal ging vinden of in ieder geval niet geleerd jezelf in bescherming te nemen omdat je nooit geleerd hebt dat jij gerespecteerd moet worden...

Let op, ik geef je niet de schuld, maar bepaalde kerels herkennen kwetsbare vrouwen bij wie ze ongestraft rottigheid kunnen uithalen, helaas.

Wat je eraan kan doen: therapie, alsjeblieft ga in therapie bij een degelijke GGZ psycholoog. Die persoon kan je helpen je trauma's te verwerken en zelfverzekerder over te komen, zodat je niet meer als prooi herkend wordt door een rot vent.



Heel veel sterkte gewenst!
Ouwe postduif
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt ik weet ook dat ik op de verkeerde jongens val na ja dat zeg me me moeder als ik iemand leuk vind zeg zij wat een engert die zou wel goed straf blad hebben maar ik zie tog te vaak het goeden van iemand wat ik dus vaak fout heb hulp ik wil het wel maar is moeilijk ik woon bij me ouders ik wil niet dat ze het wetten ik wil eerdags alles achter me latten naar het buitenland gaan waar ik waarschijnlijk een nieuwe baan kan krijgen een plek waar niks is gebeurt wel hoop ik dat ik daar me zelf kan zijn en weet welk mensen ik kan vertrouwen. Daar kom ik er alleen voor te staan ook al weet me moeder het nu niet tog geeft ze me steun door me een knuffel te geven zij is ook nu dr enig die zo dicht bij mag komen ik wil me leven terug meschiem is dit vluchten maar het voeld goed en meschien dat beetje hulp tog een goed iedee is iedereen bedank voor hulp hier ik gazeker over na denken ik wil echt nieuwe start

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven