ovulatie na miskraam

29-10-2014 03:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 oktober een miskraam gehad, was nog maar heel pril zwanger maar tot nu maar geen ovulatie gehad....zijn er meer meiden/vrouwen waar dit langer op zich liet wachten? Of waarbij de eerste maand tot de volgende periode er geen ovulatie heeft plaatsgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Mijn cyclus lag ruim 3 maanden overhoop, werd elke twee weken ongesteld. Tip: sluit je aan bij het miskraam sept/okt topic, dan kan je je zorgen delen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Na mijn eerste miskraam heb ik een ovulatie overgeslagen. Na mijn tweede niet.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Er valt niet zoveel over te zeggen. Na 1 miskraam ben ik 3 maanden niet ongesteld geweest. Na een andere miskraam nooit meer ongesteld geworden en was ik gewoon weer zwanger. Je lichaam is van slag.
heb na beide miskramen mn eisprong gewoon gehad.. Ik had sowieso na het stoppen van de pil een goede cyclus dus mijn lichaam duwde zich gewoon weer terug in een nieuwe cyclus geteld vanaf het moment dat de miskraam begon
Alle reacties Link kopieren
na men mk had ik een cyclus van 35 en de 2 de cyclus ging het de mist in opeens 58 dagen en nu terug ong +/- 30 dagen eindelijk !je lichaam heeft tijd nodig
Alle reacties Link kopieren
oke bedankt dames
Alle reacties Link kopieren
voor de mensen die het willen weten.. omdat ze het zelf hebben meegemaakt en het zich afvragen.. mijn ovulatie kwam pas 29ste... en ik had de 5e een miskraam gehad... en nu weer pril zwanger .. gelijk weer raak dus.. na mijn berekening dan pas 3.2 maar echt een lichte positieve test... en dus niet door de hormonen van mijn vorige miskraam want had na mijn miskraam alleen maar witte testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven