bang om er alleen in te staan

29-10-2014 00:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik ben al 11 jaar niet meer alleen geweest en mijn vriendin denkt er over na om te stoppen met de relatie. We hebben al een break terwijl we wel naast elkaar slapen . Ik ben ontzettend bang om het huis zonder vrouw te verlaten om alleen te komen te staan.

Is dit normaal...? Ik bedoel ik voel me aderen

branden met die gedachten en mijn maag omdraaien
Nee dat is niet normaal. Zoek hulp voor je straks je huis ècht niet meer uit durft.
Alle reacties Link kopieren
Je durft niet zonder je vrouw naar de bakker te gaan, of bedoel je dat je op ziet tegen jullie breuk en jij dit huis uit gaat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wel lekker korte OP vergeleken met vorige keer. Wat bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
En in je vorige topic had je geen vriendin?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook weinig van.



Hi desie
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat, het kan je overvallen en beangstigen na zo'n lange relatie en je zal nog een poos moeten verwerken dat het over is, maar echt tijd om dan toch wat zelfstandiger te gaan denken en de voordelen van vrijheid te gaan proeven.

Voor je het weet is dat juist fijn, die nieuwe vrijheid ! Alles staat open, je kan doen wat je zelf wil, je leven opnieuw op de beste manier vorm geven. Probeer al is dat nu nog moeilijk van de voordelen van je vrijheid te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 29 oktober 2014 @ 02:39:

Ik snap er ook weinig van.



Hi desie Late
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Liggen jullie nat naast elkaar te slapen? Ranzig. Neem een goudvis mee uitwandelen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zal het zo vertellen. We hikken tegen een breuk aan. we hebben wel/geen relatie dmv een break. We slapen nog wel tegen elkaar aan. dat was de autocorrectie helaas van mijn telefoon.



Vandaag ben ik naar een maatschappelijkwerkster gegaan maar hadden tekort aan 45 minuten om tot een pleidooi te komen helaas
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gesprek gehad. heerlijk gekookt.. 20 kaarsjes aan en gepraat. Vrouw heeft niet het gevoel dat ze van mij kan houden ondanks de juiste aandacht en investeringen. Maandag weer nieuw gesprek met de maatschappelijk werkster. ik ga terug naar mijn flat waar ik met haar alles opgebouwd. Lastig maar zal moeten. Leven is kut maar gaat door. Doet zeer maar kan niet iemand een gevoel aantoveren.
Alle reacties Link kopieren
Jaydo, wanneer ga je naar de GGD en vraag je om hulp?

Al je topics maken duidelijk (bekijk zijn profiel en andere topics, mensen!) dat je hulp nodig hebt om uit je negatieve spiraal te komen.
Alle reacties Link kopieren
Prettig.. Die maatschappelijk werk is van ggz is dat het zelfde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven