Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Van de site:

"je herkent deze aan het zwarte strikje"
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 10:52:

Van de site:

"je herkent deze aan het zwarte strikje"en het oud-hollands spreekwoord: wie het strikje met ere draagt, wordt vast niet aangeklaagd....
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 28 oktober 2014 @ 08:43: En ze dringen zich zeker niet op, ze wachten tot ze aangesproken worden. Tenminste dat is onze ervaring van een keer of 3 of 4 gigolo avonden.

Wij hadden andere ervaringen op de gigolo-avonden. Sommigen drongen zich wel degelijk op. Soms erg vriendelijk overigens, maar anderen waren ook wat vervelender.

En eentje ging zelfs zo ver dat toen we hem verzochten om zijn handen thuis te houden (nadat we dat net daarvoor subtiel hadden laten blijken) dat hij nog bijdehand ging doen ook. "Het is een gigolo-avond. Dan had je maar niet moeten komen."

Voor ons een reden om de club op dit soort avonden voortaan te mijden.

Maar misschien hadden wij net pech die avonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 28 oktober 2014 @ 08:52:

[...]Mijn man en ik willen binnenkort ook eens naar een parenclub, maar als ik over jong en mooi lees bij Fun4Two dan voel ik me met mijn 43 al ongemakkelijk. Ondanks dat ik redelijk slank ben en er jonger uitzie. Tussen mijn oren werkt dat kennelijk anders.

Met 43 zul je op zaterdagavond naadloos opgaan in de groep. Er zijn natuurlijk ook wel wat jongeren, maar er zijn zeker bijna even zoveel stellen die juist ouder dan 43 zijn.

Dus maar je daar absoluut geen zorgen om, al is dat heel makkelijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 28 oktober 2014 @ 13:17:

[...]



Wij hadden andere ervaringen op de gigolo-avonden. Sommigen drongen zich wel degelijk op. Soms erg vriendelijk overigens, maar anderen waren ook wat vervelender.

En eentje ging zelfs zo ver dat toen we hem verzochten om zijn handen thuis te houden (nadat we dat net daarvoor subtiel hadden laten blijken) dat hij nog bijdehand ging doen ook. "Het is een gigolo-avond. Dan had je maar niet moeten komen."

Voor ons een reden om de club op dit soort avonden voortaan te mijden.

Maar misschien hadden wij net pech die avonden.wat naar zeg, heb je geklaagd of het er maar bij laten zitten?
Alle reacties Link kopieren
We hebben inderdaad geklaagd.

Het was nog in de tijd van Rieneke en Laurens overigens dat dit voorviel. En die waren de laatste jaren niet zo scherp meer. Ook toen deden ze een beetje laconiek.

Misschien is het nu heel anders.

Want als ze inderdaad gepaste afstand zouden houden, of supervriendelijk de mensen bejegenen, dan kan zo'n gigolo-avond voor degene die er zin in hebben, erg leuk zijn.
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 10:52:

Van de site:

"je herkent deze aan het zwarte strikje"O ja nu zie ik het, had er overheen gelezen.
@Grenada en @Keesadam



Dank. Dat scheelt al weer. Ik vind het al spannend genoeg.

Nu de volgende hobbel nemen en kijken of we de kids ergens onder kunnen brengen. Opa's en oma's staan hier meestal niet zo te springen om logés.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 28 oktober 2014 @ 16:01:

@Grenada en @Keesadam



Dank. Dat scheelt al weer. Ik vind het al spannend genoeg.

Nu de volgende hobbel nemen en kijken of we de kids ergens onder kunnen brengen. Opa's en oma's staan hier meestal niet zo te springen om logés. Hm ja, ik geloof dat ze de ballenbak niet meer hebben bij de Fun.
quote:grenada schreef op 28 oktober 2014 @ 17:01:

[...]





Hm ja, ik geloof dat ze de ballenbak niet meer hebben bij de Fun.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 28 oktober 2014 @ 13:17:

[...]

En eentje ging zelfs zo ver dat toen we hem verzochten om zijn handen thuis te houden (nadat we dat net daarvoor subtiel hadden laten blijken) dat hij nog bijdehand ging doen ook. "Het is een gigolo-avond. Dan had je maar niet moeten komen."

Voor ons een reden om de club op dit soort avonden voortaan te mijden.

Maar misschien hadden wij net pech die avonden.

Door die ene ervaring ontzeg je jezelf een avond in de maand?

Wat zonde zeg. Ik ben diverse keren op de gigolo avond geweest en ook is er sinds een jaar nog een avond waar een paar gigolo's rondlopen. Nooit nare ervaringen mee gehad en dat ook nooit van andere mensen gehoord.

Vind het soms bijzonder om te zien hoe die mannen soms puur als hulpstuk worden gebruikt. Hebben soms niets in te brengen en moeten alleen doen wat hen gezegd wordt.



@ Jean:

43 jaar en je ziet er goed uit? Dan kan een vrijdag of de zaterdag in de Fun zeker.

Ik hoop dat jullie oppas vinden en een leuke avond gaan hebben. Als je nieuwsgierig bent en er open voor staat heb je vast een leuke avond.
Alle reacties Link kopieren
quote:sailor schreef op 28 oktober 2014 @ 19:32:

[...]Door die ene ervaring ontzeg je jezelf een avond in de maand?

Fun4Two is pak 'm beet 160 avonden per jaar open.

Het zal je verbazen, maar wij gaan niet al die 160 avonden.

Dus die 12 gigolo-avonden en die paar andere avonden weten wij met gemak te omzeilen.

En als de nood zo hoog zou zijn (wat ie nooit is) dat we per se naar een club moeten, dan is er ook nog de keuze uit andere clubs. Fata is een prima club.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 28 oktober 2014 @ 21:07:

Het zal je verbazen, maar wij gaan niet al die 160 avonden.

Pfff, zo letterlijk bedoelde ik dat inderdaad.

Jammer dat je door zo'n actie van een gigolo meteen dat hele fenomeen overboord gooit en er nooit meer gaat kijken.

Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
even onder mede-hobbyisten: vinden jullie dat geil chatten binnen een vrij open relatie kan?

ik heb nl. een meningsverschil met mijn man.



of staat dit niet op de juiste pijler?
Alle reacties Link kopieren
quote:sailor schreef op 28 oktober 2014 @ 19:32:

[...]



Door die ene ervaring ontzeg je jezelf een avond in de maand?

Wat zonde zeg. Ik ben diverse keren op de gigolo avond geweest en ook is er sinds een jaar nog een avond waar een paar gigolo's rondlopen. Nooit nare ervaringen mee gehad en dat ook nooit van andere mensen gehoord.

Vind het soms bijzonder om te zien hoe die mannen soms puur als hulpstuk worden gebruikt. Hebben soms niets in te brengen en moeten alleen doen wat hen gezegd wordt.



@ Jean:

43 jaar en je ziet er goed uit? Dan kan een vrijdag of de zaterdag in de Fun zeker.

Ik hoop dat jullie oppas vinden en een leuke avond gaan hebben. Als je nieuwsgierig bent en er open voor staat heb je vast een leuke avond.een ezel stoot zich in 't gemeen......
Alle reacties Link kopieren
quote:frivolia schreef op 28 oktober 2014 @ 22:50:

even onder mede-hobbyisten: vinden jullie dat geil chatten binnen een vrij open relatie kan?

ik heb nl. een meningsverschil met mijn man.



Wat is "vrij-open"?

Het kan als het conform de afspraken is. Het kan niet als het niet conform de afspraken is.

Met andere woorden, maak daar afspraken over, als jouw man zich onprettig voelt bij jouw geile gechat dan moet je het niet doen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:frivolia schreef op 28 oktober 2014 @ 22:50:

even onder mede-hobbyisten: vinden jullie dat geil chatten binnen een vrij open relatie kan?

ik heb nl. een meningsverschil met mijn man.



of staat dit niet op de juiste pijler?



Kan hier toch ook?



Ben wel nieuwsgierig wat precies dat meningsverschil is en of jij degene bent of je man die met het geil chatten bezig is.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
@ Roos: vrij open: er is ruimte voor derden, eventueel voor vierden, in onze relatie. Mijn man is bi, ik niet.



Seksen mag maar chatten niet.



@ Leen, ik ben degene die geil chatten wil, mijn man wil seks met anderen.



we zijn nu een paar jaar bezig met experimenteren en het liefst zou ik een open relatie willen en mijn man wil alles samen doen.



we hebben regelmatig meningsverschillen, ik kan de jaloezie loslaten, mijn man niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen ook nog alles samen, althans in bijzijn van de ander! Eigenlijk hebben we het nooit over een open relatie en ik weet ook nog niet hoe ik hier in sta.



Je man is in ieder geval wel eerlijk over zijn jaloezie, begrijp ik. Kunnen jullie hier over praten of is er veel weerstand? Ik kan me voorstellen dat bij partnerruil of beiden gelijkertijd in dezelfde ruimte sexen met een andere partner anders voelt dan dat je partner op zichzelf met iemand anders geil aan het chatten is. Je maakt er geen deel vanuiten het kan beleefd worden als intiemer.



In zijn ogen ga jij dan alleen een avontuur aan waar hij geen controle over heeft. Ik zou in ieder geval geen stiekume dingen gaan doen of het proberen af te dwingen. Blijft niet veel over dan praten met elkaar.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
oeps @frivolia, jaloezie is een van de meest grimmige en soms nare eigenschappen waar vaak weinig aan te veranderen valt. Ach "open relatie", wij hebben er een, is natuurlijk veel beter dan "stiekem" je genot halen digitaal of IRL. Maar ik snap j man hoor, vanuit zijn perspectief dan, en zoals Leen65 ook al schrijft. Als wij, zelden een van twee iets geils op chat doen delen we dat gewoon met de ander en geeft een leuke kick!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te lui om te zoeken, dus probeer ik het maar zo, iemand ervaring met Mystique in Rucphen? We zoeken iets leuks voor dit weekend en/of het volgende weekend.
Mystique vind ik leuk. Laagdrempelig, gemoedelijke sfeer. Mooie ruimtes, het buffet stelt niet zoveel voor, maar is redelijk goed voorzien. (alsof je daar voor het eten komt...) Ik heb er altijd een leuke avond gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag de uitdrukking "zonder enig greintje van jaloezie zou ik onverschillig zijn naar mijn relatie", de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik vind het niet grimmig en naar, ik vind het logisch en mens-eigen en het is aan jullie samen om hier zo goed mogelijk mee om te gaan.



Frivolia, heb jij ook dates met anderen? Wat heeft je man tegen hebben op chatten terwijl hij je wel kan toestaan met anderen te delen? Bij daten hoort ook een bepaalde mate van contact toch?



Jajade, ja ik heb ervaring met deze club. Gewoon doen.
...
Alle reacties Link kopieren
dank je theemok en rooss
Alle reacties Link kopieren
Roos: ja en nee, ik heb nog niet echt ervaring in solo-daten.

we zijn net dat avontuur aangegaan.



het swingen bevalt MIJ niet, mijn man vindt dat geweldig. Ik vind het, ondanks de ruimdenkendheid, toch nog wel heel erg aan regeltjes gebonden.



mijn man gaat kennismaken met een leuke geile dame, terwijl hij het liefst mij aan de ketting zou leggen.

wat natuurlijk niet kan, ziet hij ook wel, maar hij is zo ongelooflijk bang me te verliezen, ik ken die angst ook wel maar zet die angst net wat makkelijker opzij dan hij.

ik vertrouw erop dat hij niet verliefd wordt, hij durft mij daarin (nog?) niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven