Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ook mega traag!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vandaag geen last meer van een lege pagina met een vervelende banner.
Nee die banner staat er inderdaad niet meer op, maar lege pagina's des te meer, mijn f5 knop maakt overuren!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 15 oktober 2014 @ 19:28:

Nee die banner staat er inderdaad niet meer op, maar lege pagina's des te meer, mijn f5 knop maakt overuren!





Beste Gayl,



Heb je de cookies al verwijderd? Forum je mobiel, via tablet of via laptop/pc? Welke browser gebruik je?



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het pijler seks niet openen en het topic kleine piemel niet lezen. Heel erg vreemd. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet inloggen via mijn telefoon. Tablet en laptop lukt wel.



Op telefoon via gewone site lukt ook niet.



lrijg de melding:login failed
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 18 oktober 2014 @ 01:12:

Ik kan niet inloggen via mijn telefoon. Tablet en laptop lukt wel.



Op telefoon via gewone site lukt ook niet.



lrijg de melding:login failed





Beste Fireandice,



Wil je je probleem even mailen naar viva@forum.nl? Dan kan de TD even met jou kijken wat het probleem is



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:kattenenrozen schreef op 16 oktober 2014 @ 13:31:

Ik kan het pijler seks niet openen en het topic kleine piemel niet lezen. Heel erg vreemd. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig....





Beste Kattenenrozen,



Lukt het inmiddels wel? Wat voor melding krijg je? Forum je mobiel, via tablet of laptop/pc? Welke browser gebruik je?



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
eh... in- en uitgelogd, computer opnieuw opgestart.. maar als ik napraattopic aanklik, blijft de laatste reactie van 4-10? Terwijl ik hier zelf post?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Het is weer eens drama met het wijzigen van je avatar.



Ik heb na een grapje (zul je altijd zien, dan lukt het wel) nu wel 20 keer geprobeerd om een andere foto te uploaden als avatar, maar dan zie je een hoop 'beweging', alleen gebeurt er niets.

Het rare is dat het een foto is die ik als bestand upload, notabene in avatarformaat, maar die pakt hij niet.

Als ik diezelfde foto in groot formaat upload, wordt hij helemaal uit zijn verband getrokken.



Waarom is het hier zo ingewikkeld om een simpel plaatje te uploaden in je profiel?

Wanneer komt het nieuwe forum en is dat dan ook makkelijker?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met het forum loos? Het laad niet of is supertraag!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 oktober 2014 @ 19:46:

[...]





Beste Gayl,



Heb je de cookies al verwijderd? Forum je mobiel, via tablet of via laptop/pc? Welke browser gebruik je?



met vriendelijke groet,



JuniorOh sorrie Mod, was even niet zo heul actief op het forum, had de reactie dus nog niet gezien! Ik forum op de laptop in Google-chrome.

Inmiddels is bovenstaand probleem niet meer aanwezig, wel is het forum nu retetraag.

Zal mijn cookies eens verwijderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 22 oktober 2014 @ 22:00:

Wat is er met het forum loos? Het laad niet of is supertraag!Hier idem. Het is geen doen vanavond. Telkens als ik iets aanklik is de site minutenlang bezig met proberen een verbinding met voordeel.veronicamagazine.nl tot stand te brengen. Terwijl ik advertenties en cookies heb geblokkeerd dus ik begrijp er niets van.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Nu gaat het ineens weer. Gek genoeg viel de traagheid hier samen met een storing bij npo waardoor alle websites van de publieke omroepen eruit lagen. Dus toch een link met het maken van verbinding met servers voor reclame-aanbiedingen waarschijnlijk. Zodat ondanks de adblockers hier de boel vastloopt als er servers van adverteerders onbereikbaar zijn.

Maffe boel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij, of heeft het forum ineens een ander lettertype?

Ik ga helemaal aan mezelf twijfelen..
Alle reacties Link kopieren
Is er al een topic voor bugs van het nieuwe forum? Het heeft mij nogal een identiteitscrisis bezorgd
quote: schreef op 29 oktober 2014 @ 14:32:

Is er al een topic voor bugs van het nieuwe forum? Het heeft mij nogal een identiteitscrisis bezorgd Ik ben uit en weer ingelogd, mij heeft het geholpen, ik ben weer blond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven