clearblue digital zwangerschapstest met zwanger niet zwanger

17-09-2014 11:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
clearblue digital zwangerschapstest met zwanger niet zwanger en kruidvat zwangerschapstest van 9.65 euro met plus of min





hoi ik heb een vraag ik ben 6 dagen overtijd en mijn testen hebben allemaal een licht streepje tweede streepje ze zijn wel net zo dik als het controlestreepje ik heb 4 van de kruidvat gedaan en bij ale 4 komt een licht streepje die dan de plus is en 2van clearblue digital komt in beeld niet zwanger maar als je de patronen eruit halen dan staan er 2 streepjes en alle testen worden wel steeds donkerder maar niet veel

heeft een van jullie hier er ervaring mee mijn eisprong was de 28 en mijn cyclus is 29 dagen mijn nod was 11-09

gr patjas
Alle reacties Link kopieren
Ik testte met de kvtest 2v5 heel vroeg positief en ook die met het plusje. Denk wel dat je zwanger ben ja, gefeliciteerd snap t wel hoor die vele testen, vooral als ze zo vaag zijn.. zelf ook gedaan vo
Bij mij gaven de tests van de action het snelst aan dat ik zwanger was.. 2 voor ¤1,50 ofzo.

Clearblue zei 'niet zwanger' terwijl ik 3 dagen ervoor al positief had getest met die van de action.
Alle reacties Link kopieren
ja engeltje

zo is het

Alle reacties Link kopieren
quote:staafmixer schreef op 17 september 2014 @ 22:14:

Je bedoeld 2 streepjes toch? Of 1 licht streepje?ja 2 streepjes
Alle reacties Link kopieren
quote:dance01 schreef op 17 september 2014 @ 22:05:

Streep is streep doe over drie dgn gewoon weer met ochtendurine als goed is is hij dan wat rozer



dat doe ik wel ff
Clearblue digitaal geeft ALTIJD twee streepjes, ook als je niet zwanger bent. De tweede streep meet lh en dat heb je altijd meer if minder in je lijf. Daarom mag je alleen het digitale scherm aflezen.

Zou over paar dagen nog eens testen.
Alle reacties Link kopieren
En? Al een duidelijke uitslag inmiddels?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben zwanger 5 wk
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Heey ik heb net ook een kruidvat test gedaan met een plusje en ja een duidelijk plusje maar wel in de namiddag gedaan maakt dat wat uit? Hij kan dat tog niet aangeven als het niet zo is of is een streep niet altijd een streep..doe morgenochtend nog 1 maar wou even weten wat jullie erover dachten mag ik al blij zijn met me plusje van de kruidvat...we willen het zo graaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven