VIVA.nl 29 oktober tijdelijk offline.

28-10-2014 16:33 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen – 29 oktober – wordt de geheel vernieuwde VIVA site gelanceerd.



Met een nieuw design en een forum dat voor zowel pc en laptop als ook voor tablet en smartphone geschikt is. Zo’n lancering gaat niet zonder slag of stoot en er gaat enige tijd zitten in de voorbereidingen en de daadwerkelijke omzetting, daarom zal de site morgen rond 08:00 enige tijd offline zijn.



Natuurlijk gaan we ervoor dat dit allemaal zo vlot mogelijk verloopt, maar we kunnen nog niet zeggen wanneer de site en het forum weer up and running zullen zijn.



Wíj gaan morgen hard aan de slag om een top product af te leveren, we houden jullie op de hoogte!



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zo traag als dikke poep door een trechter. En ik kan geen reactie plaatsen op de entertainmentpijler
Alle reacties Link kopieren
Ik mis mijn top 10.

Sorry, ben nog niet enthousiast hier.
Errug onhandig dat je vanaf een topic niet meer naar een andere pijler kunt maar alleen via een hele (traaaaage) omweg naar een andere pijler kunt.
Alle reacties Link kopieren
Te traag

Krijg vaak een error melding

Mis het overzicht

Scrol me suf

Etc

Etc.
Ik vind het tot nu toe nog meevallen, maar ben ook nog maar net weer online. Het zal wel weer wennen zijn, en voor mijn gevoel was het nog maar nét dat de hele boel op de schop was gegaan. De berichtenfunctie lijkt in ieder geval meegegaan te zijn
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry hoor, maar echt niet fijn, zoeken, zoeken en nog eens zoeken ben ik aan het doen.

Op de app doet het forum het helemaal niet meer.
Nou ja, het is vandaag nog morgen zullen we maar zeggen...
Onnozel wel, offline gaan ivm overbelasting. Zeker nooit gehoord van een stresstest voor je online gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nieuwe forum mooi, kan nog niet alles vinden, de top 10 bijvoorbeeld? En dat de app niet terugkomt is jammer maar ik heb net begrepen dat je die via een zelfingestelde knop toch soort van kan hebben.
Nee hoor ambrosia, die linkt je gewoon door. Deze site kost 15x meer dataverbruik dus mensen pas op!!
Alle reacties Link kopieren
15x meer! Dat is belachelijk veel.

Maar goed dat ik hem nu op de wifi heb staan dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven