Netflix de moeite waard?

24-07-2014 18:00 79 berichten
We hadden altijd film1 maar omdat we in het horizon pakket gratis myprime erbij kregen hebben we film1 opgezegd.



Maar myprime vind niemand hier thuis leuk, zijn oude films en series.



Dus we denken erover om dan Netflix te nemen? Het is een stuk goedkoper dan film1



Alleen vragen we ons af of het recente films zijn, of alleen oude films. We kunnen het een maand gratis proberen maar wil ook jullie ervaring horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Netflix wel goed. Thuis gebruik ik een VPN voor de Amerikaanse Netflix en dan heb je veel meer keuze.

Als ik in Engeland ben dan kom je automatisch op de Engelse Netflix. En voor andere landen is dat ook zo.

Het kost me stukken minder als itunes.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ideaal , al mijn kinderen kunnen ieder voor zich hun eigen film/serie kijken waar ze willen.....en ik natuurlijk ook.

Heb al een aantal series en een flink aantal films gekeken .

Veel keuze voor elke leeftijd en smaak.

Kijk bijna geen gewone tv meer.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben thuis Netflix met Mediahint Add-On, waardoor je ook de Amerikaanse Netflix kan kijken. Alleen als je series wil kijken de dag nadat ze in Amerika op tv zijn, heb je hier nog steeds niks aan omdat lang niet alle series elke week worden geupdate met de nieuwste aflevering.
Nothing worth having comes easy
Hier zeker een succes. Voor de kinderen helemaal ideaal, er staan ook nederlandse films op. En alle disney films. En wellicht niet alles geheel recent, maar genoeg om te bekijken, dus we vervelen ons voorlopig nog niet. Ik vind het een verademing; roep nu regelmatig tegen de kinderen dat ze Netflix op moeten zetten in plaats van naar de 80e herhaling op Nickelodeon te gaan zitten loeren. En zelf zit ik nu allemaal series te kijken op de dagen dat er weinig leuks op tv is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven