Lijf & Lijn alle pijlers

Joehoe.. gelukt.. Over de drempel..

27-10-2014 17:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het dan zover.. Mijn eerste schreden over de drempel van de sportschool.



En... het viel me reuze mee..



Ik ben gewogen en gemeten (viel niet zo mee).. voedingsadviezen etc en daarna aan de slag.. nou nou..dat was wel even wennen. Alle apparaten werden op mij ingesteld en daarna kon ik aan de bak. Met een personal trainer die je motiveert, die naast je komt staan, die je aanmoedigt.. maar het is me gelukt..



Woensdag mag ik weer
Go you!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ik had je vorige topic gelezen en ik vind het echt heel stoer van je. En gemeten worden lijkt heel erg maar dat word echt wel leuk zodra de centimeters minder worden.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ja het meten was het ergst.. wegen ging wel, was lichter dan dat ik dacht.. Verder viel het me echt mee..



woensdag ga ik voor het eerst een groepsles doen, Zumba. En daarna dat hele circuit weer.. Vrijdag weer met de personal trainer en maandag begint de hele riedel weer vanaf voor af aan met extra groepsles..Ik krijg dan ook mijn eigen schema voor het sporten.. dus wat wanneer en wat past het best bij mij..



Ben benieuwd of ik nog spierpijn ga krijgen.. Nu heb ik zware armen van die apparaten.. Fietsen ging het makkelijkst , Crosstrainer vond ik echt niet fijn (maar dat heeft te maken met mijn beperking).. Ze houden ook rekening met mijn beperkingen dus ik zie het eigenlijk best zitten. Op het tijdstip waarop ik was , waren er voornamelijk ouderen (dus 35 +) dat voelde ook prettig.. einde van de middag kwam er wat meer jong spul en dat is dan direct een andere sfeer (logisch)..



Ik hou jullie op de hoogte
3x per week, dan ben je zo van je schroom af denk ik!
Super! Hopelijk ga je het binnen korte tijd ook gewoon echt leuk vinden
Alle reacties Link kopieren
Stoer!



Alle reacties Link kopieren
Stoer hoor!

(zegt iemand die never ever nooit in de sportschool gevonden zal worden)
Alle reacties Link kopieren
Cum non tum age
Go girl!
Yesss! Zumba is echt leuk, door die uptempo swing muziek krijg je gelijk zin om te bewegen! You go girl!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ga je alleen aan de apparaten of ook lesjes volgen? Volgens mij is dat namelijk veel leuker en dus ook makkelijker vol te houden.

Of heb je een doel dat je nastreeft, dat je juist met de apparaten wilt bereiken?
Enorm trots op je!!

Weet hoe hoog die drempel kan zijn, en je hebt het toch maar mooi gedaan! Hartstikke goed... wees ook trots op jezelf!
Wat stoer van je!
Alle reacties Link kopieren
understatement: ik ga beiden doen.. Groepslessen en die apparaten . Die apparaten zijn vooral voor spieropbouw (dus strakker , centimeters kwijt raken en conditie) . De groepslessen uiteraard ook maar dan meer fun.



Ik ga Zumba doen iig, Pilates voor mijn rug (ik heb slechte rug) en dan nog iets, zodat ik kan afwisselen.. Iig 3 x per week voorlopig.. De mensen waren enorm vriendelijk in de sportschool en ik voelde me erg op mijn gemak..
Alle reacties Link kopieren
Yessss

Goed van je!! Ik sport ook 3x in de week en doe alleen maar groeplessen.

Step en Shape-lessen vind ik het leuks, zumba vind ik niks

Powermoves/ pump-lessen vind ik zwaar maar doe het zo nu en dan.

En ojaaaa...je gaat spierpijn krijgen!! Dats een goed teken hoor!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag morgen weer.. en ik ga eerst maar straten met een groepsles. Zumba dus voor het eerst.. Verder staat er nog pilates op het lijstje.. Circuit sowieso en er is nog iets van een een workout van 30 minuten op 8 apparaten met veel wisselen.. wat het precies is weet ik niet, maar dat leek me ook wel leuk.



Steps hebben ze hier niet. Wel bodypump etc maar daar waag ik me nog niet aan.. Dit is voor nu wel even genoeg.. Eerst maar opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
o enne geen enorme spierpijn... wel wat zware armen..
Alle reacties Link kopieren
Super goed!

Veel plezier morgen bij zumba
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg! En leuk ook dat je afwisselende dingen gaat doen, dat helpt ook enorm voor de motivatie! Veel plezier morgen tijdens Zumba! Ik vind je super super stoer!
Alle reacties Link kopieren
Respect! Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat was dan de tweede keer vandaag..



Zumba gedaan, wat ik verbazend leuk vond. Aansluitend buik en rug en daarna mijn programma op de apparaten.. Al met al 2 uur geweest..



Vrijdag weer
Poldervrouw,goed gedaan!Ben trots op je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven