verlangen

30-10-2014 15:27 4 berichten
Hallo lezers,

Het is wel te zeggen dat ik wat raad kan gebruiken. Ik heb nu 2.5 jaar een geweldige relatie, we wonen samen en ik zie echt een toekomst samen. Ik heb echter wel nog iets op mijn "bucket list" staan, en daar verlang en fantaseer ik toch steeds vaker over. Ik heb altijd al graag willen ervaren hoe het is om met een andere vrouw het bed te delen..

ik heb het weleens naar mijn vriend gehint, maar toen kreeg ik geen reactie. Een trio lijkt hem niks. Ik weet niet hoe ik het hem zou moeten vertellen. Of zou ik mijn gevoelens moeten onderdrukken?



Bedankt voor jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, hoe belangrijk vind je zo'n ervaring?

Ik heb soms ook weleens het gevoel dat ik dat zou willen uitproberen, maar dan kijk ik naar mijn vriend en dan denk ik: nee, no way dat ik dit ga opgeven voor 1 nachtje lol (aangezien ik het eerst zou moeten uitmaken voordat ik zoiets kan doen). Mijn vriend roept wel lollig dat het 'geen vreemdgaan is met een andere vrouw', maar als puntje bij paaltje komt dan zou hij het toch echt niet leuk vinden.



Is het misschien dat je er vaker over fantaseert juist omdat je zo'n toekomst ziet in deze relatie? Ik denk dat als het voor mij meer onbereikbaar zou worden ik het misschien ineens ook zou willen. Maar hoe belangrijk is het écht om zo'n ervaring te hebben? Als je verder wilt met je vriend dan zal het sowieso 1 keer zijn en nooit weer. Ik zou het dan lekker links laten liggen (maar ik ben ook verschrikkelijk suf op seksgebied).
Haha ja maar je hebt wel enigzins gelijk yellowgray. We wonen samen en hebben het vaak over de toekomst. Het is gewoon allemaal zo dichtbij. En misschien dat daar het probleem ligt, het besef dat ik het niet kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Dus een trio lijkt hem niks. Wat stel jij je dan voor? dat je met een vrouw naar bed gaat als hij toekijkt of dat je een keer toestemming krijgt om dat privé een avondje te beleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven