ondertussen niet op het viva-forum!

30-10-2014 15:40 24 berichten
Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan terwijl het forum er uit lag??



ik heb gewerkt.....





wat was er eigenlijk aan de hand??



ik vind dat viva best had mogen twitteren ....
Helemaal mee eens. Beetje openheid word gewaardeerd. Was gisterenavond gewoon van slag zonder mijn Viva Forum. En vandaag begon ik me gewoon zorgen te maken.

Mis overigens wel de oude lay-out. Gaat dit ooit wennen? Gisterenavond van pure ellende weer eens een boek gelezen in bed.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel erg maar ik heb computer spelletjes gespeeld en de afwas gedaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens op tijd mijn boodschappen gehaald en het huis opgeruimd.
Alle reacties Link kopieren
Maar het forum nodigt nog steeds niet uit om nu lekker uitgebreid te gaan forummen.
Is nog even wennen



Maar wat was er nu aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
het ziet er idd niet meer zo gezellig uit.
wij slapen nooit.
Ik was bij Viola. Dat was wel gezellig. Nu hier maar m'n draai proberen te vinden. Het is wel echt 200% veranderd.@-(
Het forum was overbelast door de belangstelling na de update ofzo. Daar stond een melding van op de site.
nou niet door ons.. want wij waren de weg kwijt op/naar het forum
wat een lieve lama heb jij, Krullevaer
die advertenties lijken wel heel erg op gewone postings.. ik zit iedere keer deze te lezen.... sneaky sneaky
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog niet zo je van het....

Ik heb het niet gemist, want de laatste tijd weinig op Viva...

Maar ik moet wel zeggen dat ik hier echt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan moet wennen....
En na al die ellende is het mobiele forum nog steeds k.u.t.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat gister huilend in een hoekje met mijn leerboek. Waar ik dus eindelijk eens de tijd voor had.

Het nieuwe viva forum vind ik 3x niks. Maar dat vind ik vaak met nieuwe dingen.
I've got nothing to do today but smile.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral erg chagerijnig geweest
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik was bij de buren
Ben gevallen en lig al 2 dagen met zere heup en spieren op de bank met hulp. Baalde als een stekker dat het bijna 2 dagen duurde voordat het een beetje werkte ;-(



Dus netflix gekeken en marktplaats afgestruind voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat zonder internet op t werk, het raam uit te kijken... (over bundel heen )
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Gisteren avond ging ik inloggen en kwam ook niet in het forum. Daarna heb ik boek gelezen en het huis opgeruimd. Het is even wennen op het vernieuwde viva forum.
Ik kon gisteren helemaal niet inloggen op het forum en toen ik mailde vroegen ze me m'n wachtwoord. Ja, denken zeker dat ik gekke henkie ben ofzo? Ik dacht als het morgen niet lukt, dan kom ik wel terug als elninjoo2.0 ofzo, maar vanavond was díe bug in elk geval opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens tv gekeken zonder het forum, viel me op dat je dan veel meer ziet op tv

En verder vind ik het nog niet echt wat hoor.

Ik forum mobiel, dus zat altijd op de app, dus ik vind het echt belachelijk dat dat er niet meer is nu.
Alle reacties Link kopieren
Waarom om het wachtwoord werd gevraagd n.a.v. inlogproblemen is me een raadsel, mijn pincode geef ik toch ook niet?
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven