Techno/Tekno/GoaTrance stapvriendinnen gezocht!

22-10-2014 10:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid die van hard techno, tekno, goa trance feestjes houdt. Ik ga soms naar die feesten in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam. Op deze manier ben ik op zoek naar feestmaatjes. Het lijkt me leuk om 1-2x per maand naar zulke feesten te gaan, lekker dansen



Groetjes van Ivatje
*Het leven is een eeuwig spel van energieën in miljoenen vormen* Osho
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat leuk! Ik ben nog nooit naar technofeesten geweest. Wel andere feesten/festivals, maar lijkt me wel leuk om mee te gaan! Lekker dansen Hoe oud ben jij?



liefs
Alle reacties Link kopieren
hallo ivatje en blueberry_muffin leuke jullie berichtje ik ben zelf 24 jaar woonachtig in den haag ik hou zelf ook van techno feestjes enzo het lijkt me leuk om daar naar toe te gaan jullie mogen mij ook mailen latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
ivatje ik heb je zelf een prive berichtje gestuurd groetjes
Alle reacties Link kopieren
Up!



Imen, ik heb je gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben zelf wel eens te vinden in toffler en perron in Rotterdam!



Komen jullie daar ook wel eens?

De mensen in mijn omgeving zijn niet zo van de techno en het lijkt me leuk om weer eens een avondje lekker te dansen!



Xxxx
Alle reacties Link kopieren
sammetje91 ik heb je een prive berichtje gestuurd groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoiii ik ga graag met jullie mee naar Toffler oid voor leuke techno feestjes. Ik ga niet zo vaak omdat mijn vriendinnen er niet zo van houden maar wil daar graag verandering in brengen Lijkt me leuk om een groepje te vormen en nu en dan naar een leuk feestje te gaan!
Alle reacties Link kopieren
hey upinthesky ik zag dat je me prive berichtje had gestuurd als je wil kan je me mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik heb een facebookgroep aangemaakt!

Misschien kunnen we op deze manier iets leuks afspreken?



De link is:

https://www.facebook.com/groups/375930992565203/



Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Niet allemaal tegelijk.... haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Nog op zoek naar mede techno/ goa trance liefhebsters of al uitgefeest ? Zo niet ..dan ga ik graag een keer mee !

Gr Jennifer

jen_977@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven