Nooit gedacht dat het mij zou overkomen..

26-10-2014 16:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt.. Ik had nooit gedacht dat dit mij zou overkomen.



Ik ben nu bijna 6 jaar samen met mijn vriend, opzicht gaat dit wel oke, maar toch is de sleur erin gekomen.. Het voelt voor mij nu meer als een broer en zus relatie dan vriend en vriendin.

Ik weet dat ik met hem alles kan delen en dat ik hem kan vertrouwen. We hebben het er al een paar keer over gehad dat het niet meer zo is als eerst.

Hij geeft mij bijvoorbeeld alleen nog echt aandacht als hij iets wil.. (in de vorm van seks dus).



Ik heb aangegeven dat ik ook daarbuiten mijn aandacht nodig heb, en als hij niet in staat is dat te geven hij niet raar moet opkijken als andere het met wel geven en ik het ook nog ga waarderen.



Sinds een half jaar heb ik nieuw werk. Op het werk heb ik een collega leren kennen (een man). Hij is 6 jaar ouder dan mij. Eerst ging het gewoon op vriendschappelijk gebied wel goed enzo. Tot een avond op een terrasje.

Ik zat daar met wat vrienden, en hij kwam aan een tafeltje langs ons zitten met zijn vrienden.



Een van mijn vrienden grapte dat we wel leuk zouden zijn samen..

Sinds die uitspraak is het flirten begonnen

Ik heb het toegelaten.. en ben nu zelfs mee gaan doen, en ik vind het heerlijk.

Eerst leek het gewoon een beetje voor de lol, maar nu begint het toch wel serieus te worden. Hij wil een keer afspreken om wat te gaan doen, drankje doen of een filmpje kijken.



Nu is mijn vraag: Doen of niet doen?
Alle reacties Link kopieren
Het is je niet overkomen. Je hebt bij voorbaat de deur al op een kiertje gezet. En jezelf alvast ingedekt zodat jij straks met de beschuldigende vinger kan wijzen. Niet netjes. Jouw manier van aandacht afdwingen is pure chantage.



En hé, ik zeg niet dat je ongelukkig moet blijven in je huidige relatie.

Maar hoe meer jij deze flirt doet voeden, hoe lastiger je het jezelf maakt. Been there, done that.
Alle reacties Link kopieren
eerst kijken of je nog je relatie kan redden. En wees anders eerst zo respectvol om je relatie te beëindigen ipv vreemd te gaan.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik hoor vooral het 'IK' verhaal in je post. Misschien moet je daar eerst eens over nadenken.Wat heb jij zoal gedaan om uit die sleur te komen en hoe heb jij aan gegeven dat JULLIE hier samen uitkomen? Ik vind dat nergens terug. Wat je nu eigenlijk tegen je vriend zegt is, als IK geen aandacht genoeg van JOU krijg, dan haal IK het wel ergens anders, en mag JIJ nog steeds gaan werken om MIJ te gaan lopen bekostigen, terwijl IK met een andere man aanhou. Lekkere partner ben jij zeg. Echt eentje uit duizenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven