Geld & Recht alle pijlers

Wat is een redelijk bedrag

30-10-2014 15:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.S. Maandag ga ik kennis maken bij een gezin, waar ik misschien ga oppassen. Het gaat om 2 kinderen, 1 van 6 maanden en 1 van 7 jaar.



Nu vroeg ze al voorzichtig wat mijn uurtarief was, maar ik heb werkelijk geen idee. Heb wel gezegd dat het scheelt of het al dan niet via een gastouderbureau gaat (Ik ben gediplomeerd)



Maar wat is een redelijk uurtarief en is het normaal dat je de hele dag een bepaald bedrag vraagt of is het logischer om de uren dat de oudste thuis is meer te vragen.



Ik dacht zelf of de gehele dag ¤5 per uur of ¤4 voor de jongste en ¤7,50 als ze er samen zijn, als het buiten een bureau omgaat, want dan zit ik natuurlijk aan hun tarieven vast.



Is dit redelijk
Alle reacties Link kopieren
5.- per kind.



Maar je wordt dus eigenlijk een Nanny?



Google daar eens op, op die tarieven.
Alle reacties Link kopieren
Lees hier anders maar even:



http://www.gastouderaanhuis.nl
Alle reacties Link kopieren
he renate ben je nog wakker?
Alle reacties Link kopieren
ik betaal 6,00 per uur aan mij gastouder via gastouder buro, gelukkig is de mijn heerlijk flexibel, mijn zoon kan bijven eten en al, daar tellen we een half uur voor, hij gaat naar toe ivm mijn flexibele uren en die van mijn vriend staat ook in het contract dat wijzigingen minimaal 24 uur van te voren moeten worden doorgegeven, dit doen we altijd en meestal zelfs een week zodra mijn vriend zijn rooster bekend is.



dus stel voor jezelf een goed uurloon ( info via accountant misschien handig) goed contract met de afspraken,

gastouder buro is handig met onenigheden of meerdere oppaskinderen willen

succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven