Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:cochise schreef op 30 oktober 2014 @ 22:26:

Ow, de negeerknop is niet meeverhuisd.Jawel, dat is dat verbodsbordje onder je ava.
quote:cochise schreef op 30 oktober 2014 @ 22:26:

Ow, de negeerknop is niet meeverhuisd.



Wel toch?



Ik zie ook wie er onder staat in mijn menu.
Alle reacties Link kopieren
O-
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahhahahah
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 30 oktober 2014 @ 22:26:

Ow, de negeerknop is niet meeverhuisd.Ja hoor, hij werkt alleen helaas niet, kan ik je verzekeren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 oktober 2014 @ 22:49:

[...]





Ja hoor, hij werkt alleen niet, kan ik je verzekeren.Even getest, maar idd niet
Alle reacties Link kopieren
Doe ik het?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa!

Mooi, dan weet ik dat ook weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
He Enn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 oktober 2014 @ 22:59:

Jaaaaaa!

Mooi, dan weet ik dat ook weer.Gelukkig maar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Doe ik het ook?
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Heftig
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Hi Cohise en MissI.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Effen kijken 😜
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik reageert op en topic vanaf de eerste pagina ga ik gelijk naar de laatste pagina. Ok, maar kan beter 😜 Met mijn telefoon. 😉
Eerste test op mobiel.... No way dat ik nu eerst minimaal 35 keer naar beneden ga scrollen en op volgende ga klikken. Dus gewoon blind wat typen for now om te kijken of dat het doet.

Aangezien de hond om 3, ja DRIE uur vond dat ie genoeg geslapen had ben ik ook wakker... Bezopen is het. Ik niet. Al zou dat best een idee zijn voor mijn humeur.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 oktober 2014 @ 21:19:

Eén voordeel van het nieuwe forum; ik ben de melding kwijt dat ik 2 ongelezen berichten heb...............Dat is het voordeel als je een voorkeursforummer bent: ze gaan echt héél ver om je probleem op te lossen
Test😁👍🎉❤️🎵👈💃
Heejjj je kunt je emoij smileys eindelijk gebruiken
Nieuw beter forum: 🐑💨
quote:fluim schreef op 30 oktober 2014 @ 22:02:

Hallo! Ik denk dat ik hier nu wel klaar ben. Op naar het volgende forum om mensen iets bij te brengen.



xxKon ik nog maar éééééééven bij je zijnnnnnnn.
Stora zie he mijn smileys?
@ginger; heb je wel 's van een kong gehoord? Mss een idee voor jouw hond.
quote:ketller schreef op 31 oktober 2014 @ 08:09:

Stora zie he mijn smileys?

Nee, ik heb je onder de negeer.



Ja hoor ik zie ze, maar dat zijn apple-smileys niet van het forum toch? 👵
Kettle ik zie je smileys niet..

Tip voor mensen die net teveel willen scrollen,als je in de topiclijst op het icoontje met het aantal reacties klikt dan kom je meteen bij de laatste reactie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven