Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
We're back! Wat vinden jullie er van? Ik mis vooral de forum app.
I would rather shit in my hands and clap
Wat onoverzichtelijk zo met al dat wit. Ze hadden de reacties om en om en de quotes wel 'n tintje mogen geven.

Ik heb nog nooit op m'n mobiel geforumt dus geen idee of de verandering positief of negatief is, maar op het scherm vind ik het niet zo handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na 2 minuten het heen en weer schieten van reacties en plaatjes en narigheid etc al zat. Verder past niet alles op mijn mobiele scherm zag ik net, en nu moet ik uitzoeken waar ik kan vinden in welke topics ik heb gereageerd.

Ik heb ook geen behoefte aan al die knoppen hieronder met uitlijnen en dik enzo.

alsof iemand ooit dit gebruikt, en je moet je tekst tussen die 2 brackets frutten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het forum schiet inderdaad alle kanten op. Ik kan nog steeds niet quoten. Even kijken of de smiley's het nu wel doen.



Nee ook nog niet. Waardeloos dit.
Alle reacties Link kopieren
En op mijn mobiel heb ik geen pagina nummers. Dus even een topic doorbladeren is er ook niet meer bij. Ik baal hier van. Tijdens mijn werk heb ik wachttijden en die vulde ik altijd op met het forum. Dan was het wachten zo weer voorbij. Nu is mobiel forummen niet meer te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hmmz mobiel een Bericht plaatsen is nog niet zo eenvoudig met het vernieuwde forum. Op de pc heb ik nog niet gekeken. Ook heel irritant die reclame ertussen.



@zwaluw: je kan wel met 'vorige' naar de vorige pagina. It's something...
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Ik forum vooral achter mijn pc (hoewel de pc staat op de grond, ik zit er boven, is dat dan boven mijn pc?). De Ugandese meisjes begonnen me na 2 minuten al de strot uit te hangen dus die heb ik omgebracht met Adblocker. Verder veel wit maar qua layout ben ik blij dat dat baby-roze weg is
Alle reacties Link kopieren
vind het tot nu toe was onhandig. maar dat is altijd bij iets nieuws denk ik.... moet hier mee leren omgaan
Alle reacties Link kopieren
pffff hoe wordt ik minder een flapuit als het over het niet hebben van kinderen gaat :S

weer een vriendin boos gemaakt met mijn mening...



gooien jullie ook altijd je mening BAM in de groep ook al weet je dat 9 van de 10 er heel anders over denkt?

Of hou je je stil, tel tot 10, en blijft luisteren zonder wat te zeggen.
Ik herken het wel. Stond gisteren met een vriendin bij de V&D in de rij om de koffie af te rekenen. Stond een echtpaar voor ons met een rete-irritant kind dat in de buggy zat. Hij wilde eruit en was zo aan het jengelen en heen en weer aan het gaan dat de buggy bijna uit elkaar viel.

De vader keek mij op een gegeven moment verontschuldigend aan en zei: "hij heeft er vandaag niet zo'n zin in."



Ik zei dus met mijn grote mond terug: "maar gelukkig krijg je er wel heel veel voor terug."



Hij kon het waarderen want zijn antwoord was: "maar vandaag niet."



Voor hetzelfde geld zeg ik dat tegen iemand die vervolgens helemaal uit zijn plaat gaat om mijn opmerking.



Wat heb je tegen je vriendin gezegd, Koek?
Alle reacties Link kopieren
heb mijn excuses aanbeboden om van het gedoe af te zijn. Heb geen zin om hier lang gezeik over te houden.

Haar reactie op mijn mening was trouwens net zo lomp als mijn mening

kan even niks melden ivm herkenbaarheid.



maar ga wel leren om vaker tot 10 te tellen.... ik kan vaak wel scherp uit de hoek komen en confronterend zijn.

die vriendin is juist een aardig-zijn-en-glimlachen maar met steken onder water type.

Niet handig om dan samen meningsverschillen te hebben

En we "roepen" allebei het hardste dat onze levens allebei anders maar ook geweldig zijn

maar beiden met een dikke middelvinger achter de rug hahahah
Ik ben wel de flapuit die gewoon zegt wat ik er van denk als mensen het hebben van kinderen lopen te verheerlijken. Sommige mensen kijken beledigd, maar anderen zeggen dat ik ook wel gelijk heb en dat het helemaal geen rozengeur en maneschijn is vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral irritant dat je vanuit de lijst met topics niet meer de laatste pagina aan kan klikken, en dus altijd begint op de eerste pagina.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Of dat je, door op het grijze/zwarte tekstballonnetje te klikken, op de allerlaatste reactie uit komt. Dus moet je eerst weer naar boven scrollen om te zien waar je bent gebleven, en als je pech hebt moet je een pagina terug en moet je (op je smartphone dan) eerst weer naar beneden om daar naar 'vorige' te gaan.



Het wordt er niet leuker op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En je krijgt ook geen melding meer van een bericht in je inbox. Als je wat wilt (ver)kopen bijvoorbeeld moet je er iedere keer aan denken om daar handmatig op te klikken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie al wel quoten? En smiley's plakken? Ik nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee en nee. Als ik iets quote doe ik het handmatig, en sommige smileys ken ik uit mijn hoofd, omdat ik op mijn mobiel altijd die simpele oranje-witte versie gebruikte en het daar zo gewend was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
nee maar ik red me wel ff zonder smileys en quotes....

vandaag was wel het forum offline. In de pauze lees ik altijd ff.

Kon niet... jeee moest ik me echt alleen met mn boterham bezig houden :D
Alle reacties Link kopieren
Floept bij jullie het beeld ook zo heen en weer als je een topic opent of iets plaatst? Ik zie dan iedere keer (bij het plaatsen) mijn eigen post, dan weer de een na laatste, dan weer mijn eigen post.. Ik word er een beetje flitsend van
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zeg eens eerlijk Hima, wat heb je gedronken?
himalaya, we hadden die laatste borrel niet moeten nemen want ik heb dezelfde verschijnselen
Koekie, ik voelde me er echt beroerd onder, jij had tenminste je boterham nog. Ik niet eens, een sneue appel en toen had ik tijd over ineens. Weg mijn virtuele wereld, alles storte in...snif!
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow



Zeg eens eerlijk Hima, wat heb je gedronken?

31-10-2014, 22:39Water.. Kan dat ook al niet meer? *trekt pruillipje*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ocherm... ja dat water kan soms rare dingen met je doen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik val er weer even middenin :-)

Ik heb nog niet alles gelezen!

Wel wennen trouwens de nieuwe site.... ik kan ook nog steeds geen smileys plakken



Vandaag geniet ik weer heerlijk van mijn kindvrije zondag, net een uur voor me uit zitten staren met een kopje koffie, dat soort dingen alleen al, heerlijk!



Wel herkenbaar hoor Koekie, maar iedereen mag zijn mening hebben toch? Vind het altijd wel goed als mensen dat gewoon durven zeggen!

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte krijg aan contacten zonder kinderen, gelukkig heb ik nog wel vrienden die er een beetje hetzelfde in staan, maar de meesten zijn wel gesetteld met kinderen.



Ik kies sowieso wel steeds meer mijn eigen weg en zeg vaker nee (bv verjaardagen van kinderen van vrienden)

en ja, dat vinden mensen misschien jammer, maar ik wil mijn leven leiden op mijn manier waar ik me fijn bij voel, doen anderen tenslotte ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven