Ik ben verliefd op mentor en hij ook op mij

23-10-2014 00:13 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je verdient beter Kjell! Op zeker.



Probeer je de komende tijd op jezelf te richten, probeer te zijn wie je bent en je niet te schamen voor je omgeving. En als je zo ver bent kom je vast iemand tegen die hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem. Sterkte en een dikke knuffel lieverd.
Only dead fish go with the flow.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 27 oktober 2014 @ 20:15:

Ik kom hier niet doorheen het doet fucking veel zeer. Ik kon niet alles zeggen bevroor gewoon. Ben niet dapper. Ik ben stom naïef alles wat jullie zeiden jullie hadden al die tijd gelijk.Ja, het doet veel zeer, dat klopt, maar je komt er echt doorheen. Geloof ons alsjeblieft. Zoek ook iemand met wie je kunt praten, blijf hier niet alleen mee zitten. Ga inderdaad naar het COC of vertrouwenspersoon op school. Eventueel naar je huisarts maar praat met iemand
Later is nu
Of maak een afspraak bij het Coc en zeg dat je met iemand wil praten als je het niet goed aandurft om het aan je ouders te vertellen.



Uiteraard kun je hier je verhaal ook kwijt, maar misschien vind je het ook fijn om even een echt gesprek met iemand er over te hebben.



Ik vind het heel dapper en heel goed van je dat je het gesprek bent aangegaan. Natuurlijk doet het pijn, maar die onzekerheid van de afgelopen weken was ook niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
HUh hij is dus niet homo?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 27 oktober 2014 @ 21:00:

Hij wil mijn mentor blijven. Hij kent me goed zegt hij en vind het beter om met me te blijven praten als ik maar niet meer hem benader zoals eerst. Hij is niet verliefd wil bij zijn vriendin blijven en we moeten het maar vergeten zegt ie.Klinkt aardig, maar voor jou gevaarlijk Kjell. Goed als je nu eerst nog met hem kunt praten, omdat je dan in elk geval,iemand hebt, maar zoek iemand anders ... Verbreed je gelijk je horizon met meer aardige mensen, zonder daar gelijk verliefd op te worden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
apart verhaal.. sterkte in el geval
Nou ja duidelijk, hij wil geen herhaling, is niet verlieft en wil bij zijn vriendin blijven. Geen hoop voor jou dus.



Verder vind ik hem maar slap. Hij had je best excuses kunnen maken dat hij te ver gegaan is. Je moet nu niet denken dat het jouw schuld allemaal is, want dat is niet zo. Hij had op dat moment al nee moeten zeggen.



Belangrijkste is nu dat je duidelijkheid hebt. Sterkte met je liefdesverdriet en ik zou je echt iemand anders gunnen bij wie jij terecht kunt.
Alle reacties Link kopieren
Kjell, jongen, ik ben hartstikke plaatsvervangend trots op je dat je dit gesprek bent aangegaan! Mijn moederhart (ben zelf moeder van een zoon van rond jouw leeftijd) wil je een dikke omhelzing geven nu! Ik doe het even, virtueel, komt ie:



Ik vind je een kanjer en vele malen volwassener dan die hele flapdrol van een mentor van je!



Je bent wel heel dapper, weet je hoeveel volksstammen volwassen, oudere mannen en vrouwen dan jij bent dit niet gedurfd zouden hebben? Liever hun kop in het zand hadden gestoken, afgewacht, genoegen genomen zouden hebben met geen antwoord, met dood laten bloeden en niet weten waarom?!



Echt hoor, ik meen het. En natuurlijk doet dat f*cking veel pijn, maar ik denk dat er nog iets anders bij komt kijken: hij is niet die mooie held gebleken zoals het beeld wat jij van hem gemaakt had: die fijne empathische man die jou begreep en naar wie je op kon kijken. JIJ bent de held in dit verhaal, de topper, degene met de oprechte gevoelens en die die confrontatie aangaat met de ultieme angst voor de waarheid (afwijzing).



Je doet het super, eerlijk waar! Alleen al dat je hier op het forum ook zo eerlijk antwoordt en erover ging praten, het feit dat jij hier contact en support hebt gezocht in de verwarring die verliefdheid oplevert en niet alleen mee rond bent blijven lopen.



De tip om jongens/ jongeren te vinden met dit soort ervaringen vind ik een hele goede: daar loop je de kans op leeftijdsgenoten die je begrijpen, waar je ook leuke ervaringen kan opdoen, vriendschappen kan sluiten, over dit soort onderwerpen kan praten. Dat zal je goed doen!



En ondertussen vooral hier je blijven uiten, want je ziet al aan de reacties dat je jezelf veroordeelt om dingen die anderen juist als heel sterk van jou vinden. Natuurlijk bevries je, haha, wat dacht je? ik ben ruim 2x zo oud als jij en dan zou ik ook bevriezen, mijn keel dichtgesnoerd raken, bij zo'n antwoord, hoor. En ik kan wel een stootje hebben inmiddels, maar zoiets blijft pijnlijk.



Je komt er WEL doorheen, met jouw instelling en mentaliteit. Je bent veel sterker dan je zelf nu kan zien (wij zien het wel, hoor).



Je bent een leukerd en ik hoop dat je dat snel zelf ook mag gaan voelen en een andere leukerd vindt die dat ook in jou ziet!

En als ik je moeder was zou ik dus trots zijn op je, en jou zeggen dat je trots op jezelf mag zijn hoe je dit aangepakt hebt.



Ik hoop dat je het na een poosje toch kan zien als een goede 1e ervaring, ongeacht deze afloop. Hij is dan wel de 1e maar niet de beste, niet jouw ware, maar dat ga je allemaal echt nog wel meemaken.



Zoek svp mensen om je heen waar je je thuis bij kan voelen, die je begrijpen, via die genoemde sites bijvoorbeeld. Zodat je je ook geen uitzondering meer voelt tussen allemaal gelijkgestemden, dat is thuiskomen, daar weet ik wel eea van uit eigen ervaring (mijn eigen "afwijkingen"). Gun jezelf goede en fijne contacten, juist nu!



Jij bent uitstekend in staat om jezelf te troosten, dat weet ik gewoon zeker, dat blijkt uit jouw antwoorden hier, je hebt lef, je komt er wel. Laat je niet troosten door de 1e de beste die zich nu aandient, dus.



Liefdesverdriet is altijd shit en zwaar, maar iedereen komt er vroeg of laat doorheen en jij ook. Het helpt als je je ei ergens kwijt kan, hier of elders. Als mensen met je meeleven. Misschien kan je met je ouders praten, evt zonder te zeggen om wie het gaat. Houd het niet helemaal voor jezelf, dat duurt namelijk langer dan nodig is. Meeleven en medeleven helpt wel degelijk!



Sterkte!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 27 oktober 2014 @ 21:00:

Hij wil mijn mentor blijven. Hij kent me goed zegt hij en vind het beter om met me te blijven praten als ik maar niet meer hem benader zoals eerst. Hij is niet verliefd wil bij zijn vriendin blijven en we moeten het maar vergeten zegt ie.



Een dikke knuffel voor jou.

.
Alle reacties Link kopieren
Kjell, heb je al bekeken wie de vertrouwenspersoon op school is? Je moet nu voor jezelf opkomen hoor. Ik bedoel heus niet, dat je aangifte moet doen, maar je hebt wel een andere mentor nodig. Deze man kan jouw mentor niet meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
@suzie65, wat een lieve woorden.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 27 oktober 2014 @ 21:00:

Hij wil mijn mentor blijven. Hij kent me goed zegt hij en vind het beter om met me te blijven praten als ik maar niet meer hem benader zoals eerst. Hij is niet verliefd wil bij zijn vriendin blijven en we moeten het maar vergeten zegt ie.



Ach Kjell, wat vind ik dat nou toch rot voor jou Je had al zo veel verdriet en nu strooit hij nog eens zout in de wonde. Ik had graag ongelijk gekregen, maar dit verhaal had nooit het happy ending kunnen krijgen dat jij hoopte. De basis klopte niet, hij had nooit met je naar bed mogen gaan en daar ging het fout.



Als hij echt om je had gegeven, had hij ervoor gezorgd dat hij er voor jou kon zijn als mentor en als vertrouwenspersoon. Hij had moeten zien dat dat vooral was wat jij nodig had. Jij bent jong en kwetsbaar (niet te verwarren met zwak, zeker niet want er was behoorlijk wat lef nodig om op hem af te stappen) en je worstelt met je seksuele geaardheid. Je vrienden weten niet dat je homo bent. Dát is waar hij je bij had moeten helpen en in had moeten steunen. Het uit de kast komen zodat je eindelijk jezelf kan zijn.



In plaats daarvan heeft hij zijn eigen lusten voorrang gegeven boven jou. Jij wilde niet liever, jij was en bent straalverliefd op hem en houdt van hem, dus dat jij met hem naar bed wilde was niet gek. Maar hij had beter moeten weten, hij wist dat hij jou hiermee pijn ging doen. Hij wist ook dondersgoed dat jij hier met niemand over zou kunnen praten. Hij wist dat hij niet verliefd was en zijn vriendin niet ging verlaten, dat het slechts eenmalig was. Hij wist dat allemaal en toch ging hij met je naar bed. Hij heeft je deze pijn dus willens en wetens aangedaan en heeft er ook voor gezorgd dat je er nu met niemand over kan praten



Nou ja, dat is niet helemaal waar, je kan hier je ei kwijt. Ik hoop dat je iets hebt aan dit topic. Er zijn veel dingen gezegd die jij - heel begrijpelijk - niet wilde horen en waar je boos over werd. Maar hopelijk weet je wel dat die dingen, die helaas waar bleken te zijn, uit empathie en medeleven met jou werden gezegd, met alleen maar de wil dat het met jou goed zou gaan.



Ik ben bang dat je mentor zijn egocentrische houding voortzet door te zeggen dat hij je mentor zal blijven. Je zal hem nooit meer kunnen vertrouwen en je kan niet met hem praten over hetgeen je het meest dwarszit (waar hij de oorzaak van is). Hij kan je mentor dus niet meer zijn, dat weet hij zelf ook best wel maar hij wil niet dat jij om een andere mentor vraagt. Dat kan vragen oproepen en dat hij wil niet hebben. Daarnaast zou je die andere mentor wel eens over het gebeurde kunnen vertellen.



Wederom stelt hij zijn belang dus boven het jouwe. Kjell, het is een keiharde waarheid maar deze man zorgt niet voor jou, geeft niet om jou. De enige die voor jou kan zorgen, ben je zelf. Je hebt mensen die wel om je geven en die je wel kunt vertrouwen. Je ouders om te beginnen. Je zou het verhaal kunnen vertellen zonder een naam te noemen, als je dat liever wilt. Of vertel ze op zijn minst dat je heel erg liefdesverdriet hebt zonder te vertellen over wie, zodat ze weten wat je doormaakt. Iedere volwassene begrijpt hoe liefdesverdriet voelt, het voelt alsof je leven voorbij is. Zeker op jouw leeftijd.



Volwassenen weten ook dat het leven toch doorgaat en dat je uiteindelijk toch weer gelukkig kan worden en zelf verliefd op iemand anders! Dat kun je je nu niet voorstellen, dat weet ik. Maar praat er met iemand over, je hoeft hier niet alleen in te zijn. Is er niet één vriend die je vertrouwt? Speel je met al je vrienden toneel of is er één iemand bij wie je jezelf kan zijn?



Sterkte, lieve Kjell, ik gun je beter dan dit
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo naar dat jij je nu zo rot voelt en vooral dat in combinatie met de geheimen waar je mee rondloopt.



Door hem heb je er een geheim bij en een vertrouwenspersoon minder.



Ik gun je iets anders.



Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65
Alle reacties Link kopieren
Lieve Kjell, ik sluit me helemaal aan bij Dubiootje. Je bent kwetsbaar en hij had jou moeten helpen. En dan niet van de wal in de sloot, zoals hij nu gedaan heeft.



Weet je, we raken allemaal op een zeker moment onze onschuld kwijt. Hij nam de jouwe. Dat is naar, het doet pijn en het duurt even voordat je je evenwicht weer teruggevonden hebt. Maar dat komt vanzelf, als je je van deze man los maakt.



Zoek iemand die je wel echt helpt. Er worden hier meer dan genoeg suggesties gedaan. Ga naar de vertrouwenspersoon op school. Die doet niks zonder dat jij dat wil, maar je kan er wel je verhaal kwijt.



Sterkte, je verdient zoveel beter



Edit: toen mijn zoon in de brugklas zat kwam ook iemand uit de kast, voor de hele klas nog wel. Daarna ging zijn leven gewoon verder. Zijn vrienden haalden hun schouders op en zeiden dat hij nog steeds dezelfde was. Ik kan niet helemaal inschatten hoe dat met jouw vrienden zit natuurlijk, maar misschien valt het allemaal reuze mee.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Hoe is het nu Kjell?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt heel zielig voor je.

Wat een verdriet en het is zo jammer dat het je eerste keer was en dat negatief was.

Je hoopt zo dat je eerste keer met iemand is die van je houdt.



Helaas is je eerste ervaring er 1 met een foute man. Zo zie ik hem.

En de wereld heeft er meer, helaas.

Je zal voor de tweede keer wat meer op je hoede zijn.

Maar zorg dat je geen muur gaat opbouwen omdat je dit hebt meegemaakt.

Helaas, hier kon JIJ niets aan doen. Maar je weet straks wel de goede van de slechte te onderscheiden en die veel meer te waarderen.
Alle reacties Link kopieren
En nee, natuurlijk kan hij je mentor niet blijven. Kjell, ik snap eerlijk gezegd ook nog steeds niet waarom je er met niemand over praat. Hij heeft seks met je gehad!

Ik vind dit een heel vreemd topic (trol?). Het verhaal loopt raar. Waarom ben je bijvoorbeeld niet kwaad?
Alle reacties Link kopieren
Wat loopt er raar of onverwacht aan 'leraar heeft sex met leerling, leerling wil vaker/meer, leraar heeft spijt en wil zijn vriendin niet verlaten'?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bijles met wat, hij is duidelijk ouder dus kan die je duidelijk nog wat bijleren. Maar jah, verliefd zijn op je leraar is nooit slim. KAPPE DUS
Hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven