Irritante buurman

26-10-2014 16:52 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff oke, ik heb een irritante buurman (nou ja woont bij mij in de flat) die continue briefjes onder mijn ruitenwisser van mijn auto stopt.



Even in het kort:



Van de zomer vond ik een briefje op mijn stoel van de auto met de tekst 'hoi ik ben 'blabla' er zat vannacht iemand aan je auto rommelen en wilde inbreken, toen ik aan kwam rijden ging hij weg. Je kan me bellen... 06- blabla met zijn nummer.



Ik dacht Huh oh oke dus ik belde hem. Ik geloofde dat want ik zag dus dat mijn raam op een kier stond (vandaar dat hij ook een briefje binnen had neergelegd denk ik)

Ik belde hem hoe dat zat etc maar toen bleef hij slap lullen aan de telefoon en bleek dat het eigenlijk een excuus was maar hij wilde mij graag een keer spreken en dit vond hij 'de' manier

Na een half uur kon ik eindelijk dat telefoongesprek Beëindigen want hij bleef maar kletsen over zichzelf en vond zichzelf uitermate geweldig.

Uiteindelijk begon hij een beetje te vissen en aansturen op afspreken dus dat kapte ik maar meteen af en blokte zijn nummer. Ik had daar niet zo'n trek in.



Paar weken terug vond ik wederom een briefje onder mijn ruitenwisser met de tekst 'hoeveel kost praten met jou?'

Ik wist meteen dat hij dat was maar ik heb gewoon geen interesse en ik vond hem irritant dus heb dat gewoon genegeerd en dacht hij snapt de hint vast wel. Het is een man van 34 met een zoon maar ik zit niet te wachten op dit soort kansloze acties.



Paar dagen daarna had ik nog een keer een briefje maar wat daar op stond weet ik niet meer.



Nu net ging ik weer met de auto weg, vind ik WEER een briefje met de tekst ' hoi, even kijken of je mij nog kent en mijn nummer nog weet. Hij geeft zijn adres daarin en zegt dat ik langs kan komen voor een kop koffie of thee en dat hij nog vrijgezel is en hoopt dat ik dat ook nog ben.



Goed, misschien geen wereld probleem maar zijn auto staat heel ergens anders dus hij zoekt ook echt mijn auto steeds op en stopt dan van die basisschool briefjes onder m'n ruitenwisser maar wanneer ik hem zie, kijkt hij strak voor zich uit en groet niet eens, dat durft hij kennelijk niet.

Ben een beetje klaar met die briefjes, ik dacht eraan om een briefje door z'n brievenbus te gooien en te zeggen dat ik een vriend heb en hij op moet houden met die kleuterbriefjes.





Wat vinden jullie? Ik vind het irritant dat hij de hints van het niet reageren niet begrijpt. Ik heb overigens al een vriend.
.
Ik zie ineens die enge buurman uit Nieuwe Buren voor me .
Creepy....& irritant. Gewoon negeren, ooit zal hij de hint wel doorhebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleur1988 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:33:

Creepy....& irritant. Gewoon negeren, ooit zal hij de hint wel doorhebben.mannen hebben echt een NEE nodig anders hebben ze altijd idee dat er nog kans is .............
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Isa je bent gewoon hot!!



Beter dan dat er een briefje onder je ruitenwisser ligt met "lillikerd"
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 26 oktober 2014 @ 18:56:

Ja, heb dit niet tegen mijn vriend gezegd. Ja hij weet van de eerste 2 briefjes maar toen begon hij al ' wat is zijn adres en hoe heet hij' etc. Hij is iemand die daar aan gaat bellen en dan niet zo vriendelijk dus dat wil ik liever niet.



Die man heeft ons trouwens ook wel samen gezien hoor dus ik weet niet wat hij denkt. Mijn vriend ziet er niet uit alsof het een broer van mij is ofzo en we lopen hand in hand. Beetje vreemd dus.



Gun je vriend ook eens een pleziertje.

Die vent is niet gewoon geïnteresseerd in je. Het zijn hele vreemde acties.

Op zo'n manier "scoor" je geen vrouw en dat weet hij zelf ook.

Op z'n zachts gezegd is het gewoon een rare viespeuk.

Weet jij wat ie in z'n hoofd haalt als jullie eens samen in de lift staan? Dan heb je niets aan die mooi bewaarde briefjes.

Gelijk keihard afstraffen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met je vriend langs gaan. Het kan maar duidelijk zijn. Eerst dacht ik dat het goed was om vriendelijk te blijven, tot ik las dat hij al uit de doeken gedaan heeft dat hij gigolo was en seks heeft gehad in de lift. Als je hierover begint in het eerste gesprek, dan ben je ook niet lekker in je hoofd.
Briefjes bewaren en vooral negeren.

Je kan wel een 06 nummer van een sekslijn bij hem in de bus doen, maar anoniem.

Maak melding van het briefje in je auto. Ik zou me daar niet zo prettig bij voelen.

Doe anders alsnog aangifte van poging tot inbraak. Dader onbekend. Het briefje van de buurman wel vermelden dat in de auto lag. Terloops vermelden als detail.

Kan je dat ook als boodschap (korte en beleefde reactie) overbrengen aan buurman als hij je weer aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 oktober 2014 @ 22:38:

Isa je bent gewoon hot!!



Beter dan dat er een briefje onder je ruitenwisser ligt met "lillikerd" Ja, dat zou wat zijn zeg
.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 oktober 2014 @ 02:07:

Ik zou met je vriend langs gaan. Het kan maar duidelijk zijn. Eerst dacht ik dat het goed was om vriendelijk te blijven, tot ik las dat hij al uit de doeken gedaan heeft dat hij gigolo was en seks heeft gehad in de lift. Als je hierover begint in het eerste gesprek, dan ben je ook niet lekker in je hoofd.

Ja hele vreemde verhalen had hij en volgens mij vond hij het allemaal nogal stoer. Ik dacht alleen maar wat ben jij een zielig mannetje.





Verder, gister kwam ik thuis, stapte in de lift en tadaaa wie stapte daar uit... meneer!

Hij keek nogal angstig uit zijn ogen, waarschijnlijk schaamde hij zich gewoon want ik heb natuurlijk niet voor de deur gestaan voor een 'bakkie'.

Ik keek volgens mij nogal arrogant naar hem maar dat is gewoon omdat ik hem super irritant vind. Verder had ik echt maar 2 seconde want hij liep snel door, ik liep langs en zei stop met die briefjes! ben ik niet van gediend.

Toen ging de lift dicht en doei.

Vanmorgen zat er niets onder mijn ruit dus

Denk dat hij nu wel snapt dat ik hij moet oprotten, aangezien hij zijn adres gaf en ik niet gereageerd heb.



Echt een engnek vind ik het, met zn enge kop ook. Bah vies mannetje
.
Alle reacties Link kopieren
Stom nieuw forum,quoten en reactie eronder zetten lukt me niet.

Ik wilde iig even reageren op de reactie van Ciambella (briefje neerleggen dat dit stalken is, zijn briefjes bewaart en dat je de politie inschakelt als dit nog eens gebeurt.



Wat een hysterische reactie zeg! Wat doe je dan als iemand je echt stalkt,nationale recherche erbij halen?

En wat denk je dat de politie doet met een paar briefjes met versierpogingen? Je zet jezelf nog meer voor lul dan de buurman.



Ik zou idd gewoon een briefje terug doen dat je een vriend hebt en geen briefjes meer wil krijgen, of dit zeggen als je hem ziet.

Gezien zijn verdere gedrag (je niet een groeten) denk ik dat 'ie dan echt wel ophoud, en anders kan je vriend het ook nog even zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ah had niet gezien dat je hem inmiddels al hebt gesproken,mooi! Doet het vast niet weer.
Wat is er mis met gewoon nu eens rechtstreeks tegen hem te zeggen dat je niet geïnteresseerd bent, dat je een vriend hebt maar dat je ook als je vrijgezel was geen interesse in hem zou hebben?



Waarom zo vaag doen? Ik snap alle onaardige voorstellen ook totaal niet, volgens mij ben jij gewoon niet rechtstreeks geweest, en dat heeft deze man nodig, een duidelijke NEE.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 31 oktober 2014 @ 11:41:

Wat is er mis met gewoon nu eens rechtstreeks tegen hem te zeggen dat je niet geïnteresseerd bent, dat je een vriend hebt maar dat je ook als je vrijgezel was geen interesse in hem zou hebben?



Waarom zo vaag doen? Ik snap alle onaardige voorstellen ook totaal niet, volgens mij ben jij gewoon niet rechtstreeks geweest, en dat heeft deze man nodig, een duidelijke NEE.



Dan moet je even terug lezen, ik heb al gezegd dat ik geen interesse had in hem.

Dat was een paar maanden geleden, toen had ik geen interesse en nu ook niet.

Ik blijf dat niet herhalen, ben hem geen verantwoording schuldig waarom ik niet reageer.

Ik zei al je bent mijn type niet en ik wil niks van je, toen was ik nog vrijgezel.

Dus als ik hem dan zelfs niet wil... dan al helemaal niet als ik een relatie heb.
.
Je kunt je blijven irriteren, of je kunt het nog eens zeggen dat je geen interesse hebt. Ja jij bent hem geen verantwoording schuldig, maar als hij de boodschap niet begrijpt zul je die moeten blijven herhalen. 'Geen interesse'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven