Samsung Eco Bubble

31-10-2014 10:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook zo'n wasmachine? Ik heb een vraag over het display, ik kan het niet in de gebruiksaanwijzing terugvinden helaas

Helemaal rechts (boven) in het display staat een teken van een shirt met een?? gewichtje???

Als ik de machine vul brand dat, als ik de machine aanzet gaat het knipperen.

betekend dit dat de machine te zwaar beladen is? Maar waarom knippert het dan tijdens het vullen niet?

Of betekend het iets heel anders?
Alle reacties Link kopieren
en als je de wasmachine uitzet en daarna weer aan?

wat gebeurd er als je minder was er in doet?
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Samsung staat een live-chat. Misschien daar vragen?
hij weegt de was tijdens de eerste paar draaien, als het shirtje niet meer knippert zie je de definitieve tijd die het programma gaat duren verschijnen. Als hij te zwaar beladen is doet hij het helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde wasmachine. Net even gekeken, maar ik zie geen gewichtje in dat icoontje :-)

Het lijkt meer op een shirtje met twee bubbels. Hier knippert 'ie ook bij iedere wasbeurt, maar het lijkt niet op een waarschuwing. En het maximum gewicht haal ik nooit.

Je kan natuurlijk wel even mailen of bellen met de Samsung Service- en Informatielijn.
Alle reacties Link kopieren
Oke, zit nu ok net op de live chat, maar dat van MissMD klinkt wel hel logisch, stm alen dat dat niet in de gebruiksaanwijzing beschreven staat
Alle reacties Link kopieren
Een bubbel zou ook kunnen, of 2

Hoe bevalt de machine Diana Bianca



Ik heb hem nu 3 weken, ben er nog niet helemaal tevreden over, dat komt vooral door dit soort dingen, die niet goed omschreven staan, mijn aquastop die lekt, zodat ik op dit moment de uitstelfunctie niet kan gebruiken

Ze sturen een nieuwe slang op met spoed....alleen hun mening over spoed verschilt iets van de mijne, wanct er al een kleine 2 weken op, zit nu steeds met een handdoek rond de kraan :(

Als het lang duurt stuur ik hem terug ( is van wehkamp, mag hem zolang het niet is opgelost retourneren)
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen, dus ik haal het maximum gewicht ook nooit, dan ligt alles veel te lang in de wasmand
Alle reacties Link kopieren
Hé toevallig, ik heb 'm ook net 3 weken.

En wat vervelend zeg. Dan begrijp ik dat je er niet zo lyrisch over bent. Zit je dan met de 'beste koop'.

Ik moet zeggen dat ik er vooralsnog zeer tevreden over ben, nadat mijn oude machine (van voor de oorlog) het heeft begeven.
Alle reacties Link kopieren
nou, de medewerker wist ook niet wat het betekende, maar gaat het voor me nazoeken...ik ga nu af op wat Diana zegt.

ben er net ook achter dat de slang die ze met spoed zouden opsturen al anderhalve week klaarligt maar ivm drukte nog niet is verstuurd............................................................ :(

Heel erg slordig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een vraag, misschien weet jij dat wel Diana?

Bij de chat wisten ze dat ook niet......



Ik heb nog een aantal tabs in huis, die moet je direct in de trommel doen.

Als ik dan het filmpje van samsung bekijk dan zou dat dus niet kunnen, omdat het wasmiddel zich direct mengt met het water en dan als schuim de trommel in wordt geperst door de gaatjes



Ik heb inderdaad een paar keer tabs gebruikt en na een paar keer vond ik de was niet meer zo fris ruiken

Dus ga nu gewoon alles weer via de lade toevoegen



maar miep van de klantenservice zei dat het best kan. Ik moest van haar alleen geen poeder en vloeibaar tegelijk gebruiken... Joh!







Hoe doen andere gebruikers het?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die ook en ik heb geen idee van je icoontje! Maar ik doe altijd vloeibaar wasmiddel in zo'n bolletje en dat in de trommel, gaat prima.

Ik vind hem briljant maar ik had hiervoor dan ook een vooroorlogse dus alles is een verbetering. Hun klantenservice vind ik soms wel wat onbeholpen. Ik had een keer per ongeluk 2x zo veel wasmiddel als normaal in de machine gedaan (bolletje wasmiddel erin, was erin, iets anders doen, vergeten: oh ja was doen. Bolletje wasmiddel erin - want ik heb meerdere van die bolletjes- machine aan) en toen sloeg hij halverwege het programma af omdat er te veel schuim was. Maar dat wist ik niet, ik zag alleen een wasmachine die stopte en waarvan de deur niet meer open wou. Dus ik de klantenservice bellen: de deur wil niet open en hij geeft een foutcode die niet in het boekje staat. Klantenservice mevrouw: welk huppeldepup nummer is uw machine? Ik: geen idee, waar vind ik dat nummer? Klantenservicemevrouw: oh heel simpel, aan de binnenkant van de deur.

Ja, dat is handig als je belt omdat de deur niet meer open gaat



Gelukkig is de machine zelf beter dan de klantenservice
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem nog een week proberen, ik denk dat ik nu ook wel heel erg let op alles wat met die wasmachine te maken heeft hoor, ik snuffel me een ongeluk....

Die tabs ga ik in ieder geval niet meer gebruiken, misschien duurt het te lang voor dat plasticje waar ze inzitten is opgelost, ik snij ze nu wel gewoon open boven het wasmiddelenbakje



Jeetje dat je dagen zo beheerst kunnen worden door een machine....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven