Hello Fresh achtige recepten?

31-10-2014 10:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Wij gaan waarschijnlijk over een dikke week beginnen met Hello Fresh.

In de tussentijd ben ik op zoek naar soortgelijke recepten.

Uiteraard heb ik op de site ook al gekeken.



Wat zijn jou "verse" recepten die het goed doen?

De reden dat wij voor Hello Fresh kiezen is vooral het gemak en omdat wij inmiddels behoorlijk inspiratieloos zijn.



Ik ben benieuwd wat jullie zoal maken.
Heb je je al aangemeld? Ik krijg net een e-mail, dat ik 3 vrienden op kan geven, die de eerste box gratis krijgen. Laat maar weten als je geintereseerd bent.
Alle reacties Link kopieren
Oh als dat zou kunnen!

Ik wou net vanavond aanmelden.

Minimale afname is dan twee boxen toch?



Ik weet niet hoe ik kan pben maar je mag mij wel mailen op flashy@live.nl.
Ik heb je mail adres ingevuld bij Hello Fresh, je krijgt dan van hun een e-mail.

Had mijn zusje ook bij mij gedaan, toen duurde het wel heel lang voordat ik die aanbieding uiteindelijk kreeg ( 1 1/2 week ofzo). Hopelijk gaat het nu sneller. Anders bel je ze gewoon even, als je je wilt aanmelden en nog niks heb gehoord. Klantenservice is erg goed !

Ik moet een roepnaam en e-mail adres opgeven, jouw roepnaam is Flashy :-)
Minimale afname is inderdaad twee boxen, dus als je de eerste gratis krijgt, is dat best een leuke deal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mail al binnen dankjewel!
Aan wat voor recepten moet ik denken bij 'Hello Fresh'-achtige recepten?
Op de site van Hello Fresh staan de recepten, je kunt de recepten die al in de box hebben gezeten downloaden, die er nog aankomen (nog) niet.

https://www.hellofresh.nl/recipe/all/



Ik heb de driedagenbox, en in de vijfdagenbox zat laatst knolseldersoep. Heb ik die op dag vier maar gemaakt, was erg lekker.
De quesedillas met bataat, spinazie en tijm zijn trouwens heel erg lekker (oktober 2014)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg dinsdag mijn 1e box!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven