Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend voor iedereen die komende dagen nod heeft. Duim voor jullie!!



Idd wennen dit " nieuwe " forum.. op mobiel kan ik niet meteen naar laatste pagina gaan... dat is wel jammer. Maarja.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lieffies en landleven!



En succes aan alle wachters.



As we speak ben ik aan het ovuleren, lang leve de ovulatietesten van Action



Gisteren gesekst, vanavond hopelijk weer. Ben benieuwd!
Today is a good day
@bloes ik denk dat je cyclus wel even in de war is.. vooral omdat je lichaam 2,5 week over de mk heeft gedaan..:(
Alle reacties Link kopieren
Dames ik heb ee vraagje ik zit nu in men eisprong zou het kwaad kunnen dat ik nu een verkoudheid heb zou ik hierdoor niet zwanger kunne worden ?
quote:laury89 schreef op 30 oktober 2014 @ 18:43:

@bloes ik denk dat je cyclus wel even in de war is.. vooral omdat je lichaam 2,5 week over de mk heeft gedaan..:(Ik denk het ook, ja. Zo moeilijk. Waarom kon ik niet gewoon zwanger blijven?
Alle reacties Link kopieren
Dank je lionlilly maar ik heb dit elke maand zo dus ben er bang voor.. =)



Wiennie, lijkt me niet zoveel uitmaken hoor.. Je weerstand is misschien iets minder maar kan me niet voorstellen dat je daardoor niet zwanger zou raken? Tenzij je echt zwaar beroerd bent ofzo lijkt er me niks aan de hand..



Bloes :(



ik kan geen smileys meer plaatsen.. Of het kan wsl wel maar weet niet hoe het werkt? Als ik op dat poppetje klik komt er te staan "smiley toevoegen" maar vervolgens niks?



Succes allemaal!
@bloes dikke knuffel!



@wiennie zie niet in waarom het zou moeten bemoeilijken ? Kan er niets over vinden op internet iig ! Je eitje is al gemaakt en ook je baarmoederslijm dus zou geen invloed moeten hebben..
Alle reacties Link kopieren
Hé bloes, ik mis hier even de vind ik niet leuk knop. Wat is het soms ook rot allemaal.



Door je reactie vind ik het nou wel echt spannend worden hoor. Toch voelt het alsof ik ongesteld word.



Het forum wordt verbeterd volgens mij,spring op m'n mobiel nu naar de laatste pagina. Thank god, want eerst alle pagina's bij langs werd wel wat irritant.
Alle reacties Link kopieren
@Bloes, even een knuffel voor jou en diegene die het nodig hebben. Niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Balen bloes!



Hier nog geen tekenen van menstruatie. Wel af en aan misselijk. Snaaibuien en rommelende buik/darmen. Wachtbankje is niet leuk. Misschien dat ik me toch niet kan inhouden en er zondag een test tegen aan gooi
Alle reacties Link kopieren
@ bloes, wat jammer van je mk, ik kreeg erna een cyclus van 35 dagen en daarna pas een cyclus 58 dagen mijn cyclus was volledig in de war. daarom had ik een accupunturist geraadpleegd omwille van de onregelmatige cylcus en ook omdat we nu ong bijna een 1 jaar aan het proberen zijn. ik ben dan gestart met teunisbloemolie en deze werkt wel mijn cyclus zou deze maand 30 dagen moeten zijn. hoelang was je zwanger?



@ dames dank je voor jullie antwoord ik hoop dat de verkoudheid geen kwaad kan, ik heb bijna elke maand last van sinds ik gestopt ben met die pil.



@ strandjutter ja het is enorm hoe de 14 dagen dan voorbijkruipen hé op dit wachtbankje.



@ chocolaatje wanneer moet je ongesteld worden?



@ laury ik zit nog op de supporter bank hé neem jij nu ook tarwekiemolie capsules bij?
@wiennie nee alleen extra foliumzuur. Deze zou ik overigens wel beter moeten slikken maar goed !
Hier nog altijd geen menstruatie, maar ook geen positieve test...heel vaag. Intussen baan kwijt en schoonmoeder weer kanker dus gaat allemaal niet happy. Succes voor diegenen die nog wachtrn en proficiat voor de zwangeren!
Alle reacties Link kopieren
dames, wat een vervelende dingen om te lezen. Heel veel sterkte!



@strandjutter; ik heb precies hetzelfde en net ging ik naar het toilet en ging bijna over mijn nek van de lucht. Geen uitwerpsellucht maar vrouwenlucht en jakkes wat was die goor en sterk! Ook weer een beetje witte crème in het onderbroekje. Maar alles wat duid op mogelijke zwangerschap duidt ook op aankomende menstruatie volgens het alwetende internet......vermoeiend. Vandaag ook echt honger. Heb al 4 boterhammen en 2 bananen op en dan ga ik zo eens even zeer uitgebreid lunchen want mijn maag is niet te stillen!



Eigenlijk moet ik nu heel hard werken maar ik heb de energie niet. Zo weer wel hoor als ik eenmaal weer gestart ben maar pfffff. Is erg druk qua werk met lastige vraagstukken en als ik dan wakker wordt en mijn centje gaat vallen (ik heb maar weinig nodig om de gedachtenmachine in gang te zetten😛) dan komt dat ook langs maar toen ik tegen de ochtend lag te suffen droomde ik dus raar maar ook had ik het gevoel flauw te vallen....of ik dat droomde of dat dat gevoel in mijn droom werd verwerkt, geen idee maar het was apart te noemen.



OK nu full focus!



Sterkte met wachten!
Alle reacties Link kopieren
@ mama lin wat erg dat je schoonmoeder kanker heeft alvast veel sterkte.

Hoe komt het dat je jouw baan kwijt bent. Liep het contact ten einde? Wacht je dan eventjes met zwanger worden of gaan jullie door ? Kan me best voorstellen dat dit moeilijk word zonder werk .
Alle reacties Link kopieren
@Mama_lin Sterkte! Met wachten en met al het andere dat nu gaande is in je leven.



@Turbotijger dat klinkt verdacht! Bij mij was een enorme energiedip de vorige keer een niet over het hoofd te ziene clou. Spannend
Today is a good day
Contract wordt niet verlengd om bedrijfs redenen, niet om persoonlijke. Heb nog veel lof meegekregen. Nu ga ik bezig voor gastouderschap. Ook omdat mijn schoonmoeder deels oppast en dit nu niet meer kan. We gaan zeker voor een 2e kindje. Juist nu, want je weet nooit hoe t met oma afloopt en kan ze t nog meemaken als t verkeerd gaat. Schoonvader leeft ook al niet meer (ook kanker).Ik zou sowieso stoppen met werk als er een 2e zou komen. Kdv is dan niet meer te betalen en oma kan niet meer oppassen dus dan zit je al. We gaan ervoor! ...met alles...
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ontzettend balen Mama-lin. Heeft dat invloed op jullie kinderwens? En wat rot van je schoonmoeder. Zit even niet mee zeg



Turbotijger: spannend ook bij jou zeg! Ik kan niet wachten om te testen eigenlijk. Maar weet rationeel dat het nu geen zin heeft. Afwachten is het devies
Alle reacties Link kopieren
@ mama-lin, hier had mijn schoonvader kanker, hij is ondertussen heen gegaan , jammer genoeg gaat hij het niet meer meemaken, ik hoop dat het bij jou wel mag zijn, mijn vriend zijn kinderwens is hierdoor wel veel groter geworden, helaas hebben we het geluk nog niet gehad. ik hoop dat je schoonmoeder sterk mag zijn en alles goed gaat. alvast een dikke knuffel, hopelijk kan je jouw vriend enorm ondersteunen in deze zware situatie!
Alle reacties Link kopieren
Wat een toestanden mama lin.. Zit echt niet mee..



Wiennie, zondag is m'n nod, spannend
Tnx all



@wennie ik hoop dat jullie maar snel een prachtig wonder mogen verwelkomen om jullie wens uit te laten komen. Maar blijft heel zwaar dat je vriend zijn vader het niet mag meemaken. Is ook zo voor mijn man. We hebben toen de echo foto bij t graf van zijn vader gebracht, want hoe dan ook is hij de opa.

Ik heb bij de zwangerschap van onze dochter stiekem aan mijn oma het geslacht en naam nog mogen vertellen toen ik 8 mnd zwanger was en mijn oma op sterven lag. Nu ben ik (vast van alle stress) 6 dagen overtijd, maar nog altijd geen positieve test. Hoop nu maar snel ongesteld te worden zodat we met de volgende ronde kunnen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte mama_lin. Gewoon kut zullen we maar zeggen.



Wie gaan er dit weekend testen? Soms denk ik echt te weten dat het raak is (dat moet toch wel blablabla) maar dan denk ik ook weet 'nee dat is te makkelijk en ik beeld het me in'. Ik ben iig helemaal opgeblazen en mijn darmen blijven bezig met af en toe steken in de 'gouden driekhoek'. Maar zoals al gezegd; beginnende zwangerschap en aankomende ongesteldheid hebben dezelfde symptomen......ik vind het gewoon vervelend dat ik niet weet wat er in mijn eigen lichaam gebeurt. En dat ik niets snap van die ovulatietesten want dan kon ik gewoon beredeneren of het mogelijk zou zijn. Innesteling is toch echt uber-max 12 dagen na conceptie? En als je van die gekke klachten hebt dan moet zo'n zwangerschapstest dan toch ook al een signaal af kunnen geven.



Zo frustrerend dat je niet weet wat je lichaam doet; grapje of gup.



Relaxt weekend iig en geniet van het zomerse weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vanmorgen niet langer wachten. Om half 8 uit bed geslopen en met de kv 2 voor 5 getest.



En ja hoor, duidelijk een streepje!!

Nou zitten we toch eigenlijk al 1,5 uur een beetje verdwaasd te zijn. We durven het niet te geloven. Over een paar dagen testen we op nieuw, voor de zekerheid



Bizar, we zijn nog maar kort bezig, maar ik heb nogal een geschiedenis bij de gynaecoloog. Nooit wat bijzonders ontdekt, maar al 10 jaar vervelende klachten. Op de één of andere manier was ik toch zo bang dat het niet zou lukken...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd chocolaatje!! Ik doe met jou mee, maar ik ga voor een zekerheidje!!!



http://i59.tinypic.com/160a2bt.jpg



Ik wilde morgen pas testen omdat maandag pas mijn nod is maar ineens had ik daar die action test in mijn hand en ik kon t niet geloven tot ik de digitale op zag lichten :D

Ik kan alleen maar huilen en hardop lachen, ik had dit nooit verwacht na m'n bloedverlies weer afgelopen week!! Enige verschil nu is GEEN gevoelige borsten en anders wel altijd paar dagen/vanaf een week voor nod...



Is 2x3 maal toch scheepsrecht!! ;)



Heel veel succes de rest die nog op het bankje zit, ik blijf voor jullie duimen!!
Alle reacties Link kopieren
Chocolaatje en BAM gefeliciteerd!!!! 😀

Onwerkelijk he om een positieve test vast te hebben.... Wij testen vorig weekend positief en nog heb ik zoiets van... Dit kan niet. Over iets minder dan 4 weken krijgen we de eerste echo.... zijn spannende weken dus duimen voor iedereen die net zwanger is dat het goed blijft gaan!!!



Chocolaatje en BAM hoeveelste ronde was dit voor jullie... nu proberen te genieten meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven