Hello fresh, wel of niet proberen?

21-10-2014 22:30 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie er veel reclames van en het lijkt me wel wat.



Zijn hier mensen die hello fresh eten.



Bevalt het?
Angelique, je kunt mij een privebericht sturen. bij jou zie ik die mogelijkheid niet staan?
Ik heb je een berichtje gestuurd. Geen flauw idee, waarom dat bij mij niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de mail ik heb hem al!
Alle reacties Link kopieren
Wizzard kijk eens bij beterbio.nl
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Flashy
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn gezin 109 euro voor 5 maaltijden. Ik vind dat best duur. Wij eten ook meer groenten dan gemiddeld en de porties vlees/vis zijn ook ruim. Ik denk dus dat ik dan nog aan het aanvullen kom. Oh, en lang niet alle recepten spreken mij aan, laat mij maar lekker zelf koken dus! Hoor wel positieve dingen van mensen die tot 3 personen ervan gegeten hebben. En als je niet zo goed weet wat je nu weer moet maken kan het wel een uitkomst zijn! Scheelt ook boodschappentijd.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 31 oktober 2014 @ 12:39:

Zijn er ook andere bedrijven die zoiets aanbieden?

Of een die juist biologische en onbespoten groente en fruit aanbiedt?

Deze?



http://dekrat.nl/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Tickel
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Mijn 1e box is niet gratis ik moet wel nog 10 euro betalen maar goed dat valt wel mee
Alle reacties Link kopieren
Vond het zelf erg leuk, deed het met mijn vorige huisgenoot. Was duur maar wel steeds makkelijk en dingen die je misschien zelf niet zo snel zou maken. De mango-kip met honing maak ik nog steeds regelmatig!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen al 1,5 jaar aan Hellofresh en zijn erg enthousiast. Ik haat boodschappen doen en kan ook nooit wat verzinnen om te koken. Beide dingen hoef ik nu niet meer te doen. We zijn sinds kort van 3 naar 5 gerechten gegaan. Met z'n tweeën betalen we 49,-. Ik vind dat echt niet duur voor 5 maaltijden met verse, biologische producten. Het leuke vind ik ook dat we vaak dingen eten die ik zelf nooit zou kopen.
Flashy, waarom is hij niet gratis ? Mijn eerste box was geloof ik 1 euro, je moest wel iets betalen, maar zeker geen 10 euro. tess, ik heb je ook opgegeven.

Ik heb nog 1 aanbieding over.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij misschien de 3 dagen box? Ik heb de 5 dagen box besteld. De 3 dagen box was wel gratis zag ik.
Eefjepeef, Hello Fresh gebruikt niet alleen biologische producten. Dat was ook commentaar van andere leveranciers van dat soort boxen bij de test van Radar. Nou maakt mij dat niet uit, maar als je per sé alleen biologisch wil eten moet je niet bij Hello Fresh zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:angelique schreef op 31 oktober 2014 @ 11:54:

Ik krijg net een e-mail, dat ik drie vrienden kan opgeven, die hun eerste hello fresh box gratis krijgen. Iemand geintereseerd?

Hallo Angelique.

Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen om er mee te starten. Mocht je nog een code hebben, dan hou ik me aanbevolen. MIjn mailadres is te herkenbaar voor het forum, maar zou je me evt een pb willen sturen? Alvast bedank voor de moeite.
Alle reacties Link kopieren
MOcht een pb niet lukken, dan kan ik ook een anoniem mail adres aan maken. Laat maar gerust weten wat je voorkeur heeft.
quote:angelique schreef op 01 november 2014 @ 17:25:

Flashy, waarom is hij niet gratis ? Mijn eerste box was geloof ik 1 euro, je moest wel iets betalen, maar zeker geen 10 euro. tess, ik heb je ook opgegeven.

Ik heb nog 1 aanbieding over.Dat zal het zijn, ik heb de 3 dagen box. Maar een 5 dagen box voor 10 euro is natuurlijk ook een leuk prijsje !
Deenje, ik heb je een pb gestuurd. Mijn gratis boxen zijn nu op :-)



Koettie, mango/kip/honing klinkt heerlijk. Heb je daar het recept van? Of is het gewoon een kwestie van het alledrie bij elkaar gooien ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angelique,

Ik heb je gemaild. Heel erg bedankt.
Angelique, bedankt voor het aanmelden! Ik heb vandaag een mail gekregen. Ik snap het alleen niet, in de mail staat dat de eerste box gratis is. Ik druk op de link, kies de gewone box voor 5 personen, 3 dagen. Ik krijg dan te zien dat het een proefbox is en daar gelden geen kortingscodes op. Ik moet iets van 79 euro betalen?
Ik heb geen gratis boxen maar heb wel 20 euro korting, als iemand die wil, pb me even...



@ tess, je moet even goed kijken dat je de goeie box aan klikt, de proefbox geld inderdaad niet, maar de gewone of veggie boxen wel.
Alle reacties Link kopieren
Tess07 , ik heb de gewone box kunnen bestellen. Voor 5 dgn à 2 personen betaal ik 10 euro. Dus wrs doe je toch iets fout. Anders Ou ik de klantenservice even bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een box besteld en als iemand interesse heeft heb ik een kortingscode van ¤20! Laat maar weten als iemand die code wil hebben. Is door meerdere mensen te gebruiken.
Laurentien is de code ook te gebruiken als je eenmalig een box wilt bestellen? Zoja, dan wil ik hem graag van je hebben. Lijkt me ook leuk om eens niet zelf te hoeven nadenken en eens iets anders te eten dan wat we altijd al doen.
Die codes en kortingsacties gelden niet voor de eenmalige box (proefbox).

Je kan wel heel makkelijk na 2 boxen je weer afmelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven