Iemand tips?

21-05-2014 14:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar mijn topic thuis hoort..bij seks of relaties. Ik denk dat ik toch meer de seksuele kant van het verhaal wil belichten.



Heel kort voorstellen:

Ik ben een vrouw van 35. Jong getrouwd en nooit met iemand anders het bed gedeeld dan mijn man. Afgelopen jaar ben ik een beetje onrustig geworden, verliefdheid achter de rug, gevoel van; is dit het. Maar tot de conclusie gekomen dat ik mijn man niet wil bedriegen en hem absoluut niet kwijt wil.



Wat vrijen betreft is er iets wat mij onzeker maakt. Mijn man en ik hebben op zich heerlijke seks, komen altijd klaar. Maar mijn man neemt nooit meer het initiatief om mij echt te neuken om het maar even zo te zeggen. Wel orale seks, vingeren enzovoort maar nooit meer dat ik het idee hebt dat hij het fijn vind om in mij te komen. Nu zijn wij vanaf onze verkeringstijd al gewend om elkaar vaak met de hand te bevredigen. Ik ben een beetje bang dat hij niet genoeg "voelt" als we het doen. Misschien ben ik niet strak genoeg meer ben ik bang. Ik heb 2 kinderen gekregen. Heb zelf het idee dat ik ook niet echt strak meer ben. Gek genoeg praten we over van alles maar hierover zwijgen we. We schamen ons. Terwijl ik er , vooral na mijn verliefdheid op een andere man ZO naar verlang om weer eens op die manier seks te hebben met mijn man. Ik voel me er soms gewoon verdrietig om als we weer op een andere manier zijn klaargekomen. Maargoed, ALS we het een keer wel doen voel ik eerlijk gezegd ook niet veel. Nouja, misschien herkent iemand het en heeft wat tips..?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas niet quoten merk ik, maar het is echt compleet nutteloos om na een half jaar nog steeds nieuwe inzichten vraagt over een onderwerp waar je te schijterig voor bent om met je man over te praten.



Nu haal je je dus al een eeuwigheid complete onzin in je hoofd. Verhalen over te wijde kutten zijn grote puberonzin, honderd procent zeker weten dat dat niet de oorzaak is van jullie sekspatroon. Hij weet nog niet eens dat jij er een probleem mee hebt he, ik kan het niet anders dan puberaal noemen om van alles te verzinnen voor je partner zonder er ook maar een seconde met hem over te praten.



Het is jouw angst om over iets doodnormaals te communiceren die je seksleven voor jou kapot heeft gemaakt. De enige nuttige tip die je kunt krijgen is om potverjume nu eens je mond erover open te trekken tegen je vent. Je leeft nu op verzinsels met dit "probleem".
Wat kerol zegt.

En al zegt hij dat hij het niet goed voelt, dan kan je die spieren trainen.

Wat kan hij nou voor ergs zeggen, waar ben je zo bang voor?



Als hij wel zo'n mening heeft kun je het maar beter weten, dan kun je er iets aan gaan doen.



Of wil je zo door blijven gaan?

Mag ook hoor, maar gloednieuwe inzichten ga je hier niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven