Wat vind jij fijn aan het nieuwe forum?

31-10-2014 13:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dat negatieve gezeur, er zijn vast ook positieve kanten aan het nieuwe forum.



Ik begin vast.



Ik vind het fijn om bovenaan topics te zien waar ik zelf op gereageerd heb.

Dat je alvast kan zien wat de bovenste topics in een pijler zijn.

Deze oude man vindt de grote letters wel prettig.

Ik vind het design mooi, anders en vernieuwend.

De vormgeving van het zoekveld onderin vind ik bijvoorbeeld er mooi. Zo zonder afsluitend streepje links.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van veranderingen, zelfs niet al het verbeteringen zijn........ En Niets werkt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind het wel snel, dat is wel lekker.

Beetje bij beetje begint het te wennen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi dat je kunt zien dat er ongelezen berichten in een topic staan.

En dat je in één oogopslag kunt zien dat er nieuwe topics geopend zijn.
Wat ik ook fijn vind is dat je sneller kan kiezen of je aan het begin of einde van het topic opent. Door op de titel te klikken begin je bij het begin en op het getal van de hoeveelheid postings zit je meteen bij het einde.
Wat leuk, een positief topic!



(wat jammer dat de eerste reactie direct negatief is )



Het is lekker snel nu, het is mooi strak en niet meer zo roze, met een ad-blocker geen last van de advertenties, en inderdaad fijn je eigen topics bovenaan, en ook per pijler goed inzichtelijk in welke topics is gepost.



(ja, ik moet ook wennen, veranderingen zijn altijd lastig, diep in ons hart zijn we allemaal autisten, maar benader het gewoon eens positief, terug naar het oude gaat toch niet)
Zwarte letters op een witte achtergrond, dat leest prettig. Dat je in een overzichtje ziet wie je onder de negeer hebt zitten. De meeste mensen zeggen me niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op mijn tablet wel mooi.

Rustig, strak.

En het is even wennen dat je op een andere manier topics vindt, maar dat went vast snel genoeg.

En die bugs die er nog inzitten worden vast wel opgelost.



En dan is het wat mij betreft echt wel een verbetering ten opzichte van het oude forum.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Langzaamaan begint het te wennen
Ik vind het erg mooi, veel beter dan het knalroze forum. Al wende dat ook vrij snel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de overzichtpagina veel overzichtelijker.

Dat je ook gelijk een aantal actieve topics per pijler krijgt zeg maar.



De bugs moeten wel een keer goed komen hoop ik zo, het begint langzaamaan een beetje te wennen.....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik wen er ook vrij snel aan. Maar ik forum ook met een extra tabblad waar mijn geschiedenis staat dus dan verandert er niet zoveel, alleen het uiterlijk natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En die dag uit de lucht vond ik ook wel prettig. Lekker rustig.

Iets om maandelijks in te voeren?
Ik vind het fijn dat ik nu aan mijn "minimaal 4 uur reclame kijken per dag" kom!



Zolang mijn databundel niet op is natuurlijk!
Oh en ik heb nu een goede layout voor mijn rouwkaart. De uitvaartdeskundige vertelde me dat het 'leuk' was om je hobby erin te verwerken, nou 2 vliegen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet tegen veranderingen dus nog aan het wennen. Zie nu nog geen voordelen daardoor.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van alle grote veranderingen tot nu toe deze de beste. De letters zijn prettig, al dat roze is weg. Heb nog niet alles gevonden maar geef me een dag of twee en dan is t vast weer ok.
Nog niet zo lang geleden had een forummer nog steeds last van de vorige verandering. Oh jee
Alle reacties Link kopieren
Lettertype is fijn.

Dat je je actieve topics bovenaan hebt staan, zonder dat je naar 'mijn laatste' moet gaan is fijn.

Dat rose is weg. Das ook fijn!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het design mooier (strak, overzichtelijk, ik vind de icoontjes voor de forums en de VIVA letters mooi).

Ik vind de overzichtspagina echt ideaal - de drie meest recente topics per pijler is precies goed voor mij. En fijn dat je een overzicht hebt van je eigen topics, en dat je kunt zien of er nieuwe reacties zijn (zwart vs grijs blokje).

Ik vind het ook lekker snel.



Wel teveel scrollen. vooral bij topics met korte reacties.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vaker mijn boek pak om te lezen in plaats van het forum op mijn smartphone
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het fijn dat het roze weg is, de logo's vind ik leuker dan de oude, het is fijn dat je actieve topics bovenaan staan. Ja, hier kan ik wel aan wennen geloof ik.



(ik vind het niet fijn dat mijn smileys het nog steeds niet doen).
Ik vind deze lay-out prettiger lezen, al knalt het idd wel erg wit van het scherm. Ook vind ik het wel leuk dat de avatars groter zijn zodat ik de afbeeldingen beter kan zien. Dit getypt hebbende, ga ik me afvragen of ik nu echt zo slechtziend ben. Tsja, het zal de leeftijd zijn (;

't is even wennen allemaal, maar ik vind het er wel strak en netjes uitzien.
quote:Eindeloos schreef op 31 oktober 2014 @ 13:34:

Ik hou niet van veranderingen, zelfs niet al het verbeteringen zijn........ En Niets werktDit dus
Ik heb niets te klagen. Vindt het prima zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven