Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet echt constant die page-up knop
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, Nouschi.
Life is short. Eat dessert first.
Het is heerlijk snel op mobiel!!
Nog steeds niks gedaan aan het feit dat niet leden je ook kunnen loepen.
Wat is daarvan precies het probleem Anna? Als iemand je wil loepen, maakt ie ff een account aan en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik antwoord even voor Anna:



Nou, het probleem is dat het ze wel heel makkelijk wordt gemaakt. Een account aanmaken, je e-mailadres opgeven, inloggen zijn allemaal extra handelingen die een blokkade opwerpen voor de toevallige passant.



Dat in combinatie met de gezamenlijke zoekbalk voor het forum en de site.



Iedereen die op de Viva site komt kan zoeken op je forumnaam of een onderwerp waarover je wellicht geschreven hebt, en vervolgens als hij denkt je herkend te hebben loepen om te checken of je het echt wel bent.



Ik vind het niet fijn. Als het zo blijft ga ik merano 2.0 in het leven roepen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik zou die ook even melden in het bug- en verbeteringentopic dan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 oktober 2014 @ 11:23:

Ik vergeet echt constant die page-up knop
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb een avaaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Lief hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ketller, hij is leuk!
quote:Merisi schreef op 31 oktober 2014 @ 14:16:

Ketller, hij is leuk!En dan wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik jou de liefste forummer ever vind!
Alle reacties Link kopieren
Het loepen is al door verschillende mensen gemeld in het bugtopic MissI.

Even afwachten maar. Zal wel druk zijn bij de TD nu.
óu sont les neiges d'antan

quote:Nouschi schreef op 31 oktober 2014 @ 14:15:

Lief hoor.Dank je!
Dat niet kunnen loepen door niet-leden vind ik schijnveiligheid. Ik zou daar niet zoveel waarde aan hechten.
quote:ketller schreef op 31 oktober 2014 @ 14:26:

[...]



En dan wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik jou de liefste forummer ever vind!
Oh mensen, ik kan wel een heul, heul erg grote borrel gebruiken nu. Het huis wat wij wilden gaan kopen, is opeens verkocht vanochtend. Grote teleurstelling alom hier.
Alle reacties Link kopieren
Balen Bloes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mooie ava Merisi!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 oktober 2014 @ 16:29:

Balen Bloes!Ja, nou, er zijn natuurlijk meer huizen dan kerken. Maar we zagen onszelf hier al wonen... Zouden vanmiddag de laatste bezichtiging hebben en dan nog snel een bod doen. Helaas was iemand ons vanochtend dus net voor en dat bod is meteen geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Neem een stevige borrel in ieder geval!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jup. Dat komt wel goed.
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 oktober 2014 @ 13:44:

Ik zou die ook even melden in het bug- en verbeteringentopic dan.Yup, heb ik al 2x gedaan ondertussen.
quote:zoishet schreef op 31 oktober 2014 @ 12:36:

Wat is daarvan precies het probleem Anna? Als iemand je wil loepen, maakt ie ff een account aan en klaar.Wat Merano zei.
Zo, klaar met werken real life. Nog niet veel veranderd hier zo te lezen 😄



LadyZiva/MrsStan, naast het bed gaat hem niet echt worden denk ik, het lieve beestje weegt een kilo of dertig en we hebben een open spiltrap... Naast dat ik geen fan ben van traplopende grote honden, krijgen we die er ook niet zo opgetild. De bench staat nu onderaan de trap, dus ze hoort ons wel. (Ieder geluid van ons is jankje van hond) De eerste en derde nacht gingen trouwens prima, niks aan de hand, tegen half acht gepiep, dat is denk ik de tijd waarop ze gewend is dat de vorige eigenaar opstond. Maar de tweede en vierde nacht was het feest, vijf uur en drie uur. En dan is ze goed uitgelaten, veel aandacht gehad...zal echt wel wakker worden en denken huh waar ben ik zijn. Ik ben vannacht even naar haar toe gegaan toen ze weer eventjes stil was, haar uit de bench gelaten, en weer naar bed, toen heeft ze nog wel verder geslapen tot 7 uur. Tsja, ik moet ook rekening met mijn buren houden. Speaking of which, vandaag is de hond voor het eerst een halve dag alleen geweest toen we werken waren, even vragen of ze haar hebben gehoord.



Stora, een kong is trouwens wel een goeie, dat leidt misschien wat af. Ze heeft wel een bot, maar daar sjouwt ze alleen mee rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven