Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heb jij nou NOG geen jurk Muus?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh, wow Marels staat je goed!! En je straalt helemaal. Mooi hoor!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij geen plaatjesplakrechten hebt dan?



Ik zal hem even posten voor je en ik haal hem over een kwartiertje weg, goed?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
-
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zie nu je berichtje haha. Is goed!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Je moet plaatjesplakrechten aan vragen bij de Mods!



Hij staat je supermooi, van welk merk is ie?

Ik hoef mezelf niet in zo'n model te persen dus
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh, waar kan ik dat precies doen? Bedankt voor de tip!



Dankjewel! Merk Pronovias. Op de foto zie je het niet maar de jurk heeft nog een mooie lange sleep. Duurt nog zo lang voordat ik 'm weer aan mag. *snik*
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ik trouw in Juni 2015.

Leuk dat een aantal ook lekker casual doen. Dat ben ik ook van plan.

BBQ, daarna feest. Wel op een locatie. De zaalhuur was gratis. De kosten van de BBQ net zoveel als het inhuren van een BBQ-cateraar. Drankjes zijn dan natuurlijk wel wat duurder. Maar heb nog niet over de totaalprijs gehad met al onze wensen. Misschien kan ik wat onderhandelen.



Over het bestek en servies: huur dat aub of vergelijk wat het kost als het in koopt (bv koopjeshoek ikea. Bestek is vaak bij de kringloop spotgoedkoop. een keer in de vaatwasser...). Het is niet zomaar een tuinfeest, en gebruik van wegwerp of 'echt' maakt wel echt verschil tussen gaaf en ... uhm niet-zo-gaaf... Ik kan ook niet geloven dat dat meer dan 1 E pp hoeft te kosten. Als je 1000 gasten heb is dat wel een aanslag op je budget:D.

Dat is mijn bescheiden mening.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier veel Pronovias fans geloof ik



Ik moet even Randy to the Rescue kijken op TLC hoor



Daarom had ik van mij trouwens ook die achterkant foto gepost, omdat je anders de sleep totaal niet ziet. En die is juist zo gaaf, ik houd van die geregen rug en dat de rozen helemaal door lopen op de sleep



Nu er nieuw bloed is nog maar eens de vraag;

Haar laten groeien of kort laten?

Tis nu al lang voor mijn doen, zeg maar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
woow wat gaan jullie snel met de berichten. had de jurk md0110 nog niet eens gezien. Heel mooi! Tijdloos
Alle reacties Link kopieren
Haar kort laten. Staat je heel leuk en je hebt jezelf met jurk nu toch ook met kort haar gezien.

Tenzij je al jaren lang haar wilt en dat ook wilt houden voor de komende tijd.

Je bent op je bruiloft niet opeens een nieuw persoon toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil inderdaad een kort hip & happening kapsel met een bloem in mijn haar.



Past bij de jurk en past bij de Marels. Ik moet dus alleen wel een rooie bril.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Japin



Ik zou ook je haar kort laten, staat je goed hoor!

Zou je mijn foto weer wil verwijderen trouwens? Bedankt voor 't plaatsen!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje het is gezellig hier. Gelukkig is het rustig op mijn werk, dus ik kan nog eens bij lezen

:-).



Tja die jurk... Vind het toch wel heel spannend. En verder 'moeten' er wat mensen mee. Ik vind het stiekem een van de leukste dingen de bruiloft, dus toen ik gevraagd werd heb ik me erg moeten inhouden om niet gelijk naar een bruidsmodezaak te hollen. Denk je in een vijfjarig meisje met enorme jurk die vrolijk met de pandjes loopt te wapperen. Zo ben ik stiekem nog steeds . Maar ja, na een bepaalde leeftijd word je dan niet erg serieus meer genomen.



Vind je jurk fantastisch MD! Chic hoor, hij staat je erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt miss_musica.

Jurken passen is heel leuk! Veel leuker dan ik had verwacht:).

Hopelijk vind je je droomjurk.

Oja, niet inbinden als je het niet zeker weet. Ik heb de eerste keer niets gekocht. Later teruggekomen en toen vond ik 'm.
Alle reacties Link kopieren
Zo zijn we allemaal toch?



En je jurk is ook het belangrijkste. Punt.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@miss_musica Het jurken vind ik stiekem ook het allerleukste! Helemaal omdat ik met een totaal ander model jurk naar buiten ben gelopen dan ik altijd in gedachte had! Ik ben in twee bruidszaken geweest, in de eerste zaak had ik echt zo'n prinsessenjurk aan (ik dacht altijd dat ik zo'n jurk wilde). Vond hem toen mooi staan maar als ik nu foto's terugkijk, ben ik toch wel heel blij dat ik niet voor die jurk ben gegaan.



Dus inderdaad wat japin zegt: niet inbinden als je het niet zeker weet! En laat je niet gek maken door de verkoopsters ;)
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
en het eten (vooral de taart). mmm ik ga onbeschaamd schransen. En niemand die er wat van zegt, want ik ben de bruid
Alle reacties Link kopieren
Amen!!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zooooo benieuwd naar mijn taart of taarten.



Ben al aan het uitdenken wat ik daar mee wil, dat vind ik ook superleuk :D
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar ook moeilijk. Want een taart is duur :(.

(en ik wil 2 stukken).

ben wel een vreetzak he... mhh



ik denk een taartje en cupcakes erbij.
@Japin. Ik hoef niet te hinten naar mijn vriend haha. Hij weet heel goed hoe graag ik wil trouwen. Het is nu nog niet de tijd daarvoor. We wonen beide nog thuis en zijn nog aan het studeren. Onze dag zal waarschijnlijk pas 2017/2018 worden haha.



Gefeliciteerd md0110 En jouw bruiloft klinkt gezellig hoor Marels.

Persoonlijk zou ik nooit gaan voor wegwerpbestek. Hoe mooi het tegenwoordig er ook uit kan zien.

Echte andere opties kan ik ook zo 1.2.3 niet bedenken..
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg mijn taart



En ik mag helemaal zelluf kiezen hoe ik hem wel
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik weet al precies wat voor taart ik wil. Sterker nog, hij is al besteld :$



(Mijn vent zegt dat ik doordraaf in m'n enthousiasme, ik vind van niet :D alles wat je vandaag regelt, hoef je morgen niet te doen, toch? Haha)



Willen jullie gewoon een witte taart of?
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
GELUKKIG MD0110! Ik durfde er niet voor uit te komen, maar ik vermoed dat eventuele leveranciers mij uitlachen omdat ik nu al mailtjes stuur voor informatie.

ik ben dus niet alleen pfff. Kan ik weer rustig verder mailen hahaha.

Ik wil een taart in mijn themakleuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven