Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds in gedachten





Ik dacht ineens aan lamaatje.

Dus
Alle reacties Link kopieren
het is al weer even geleden dat ik geblogged heb, maar heb zeker mee gelezen. hier gaat alles wel, lekker werken en genieten van het leven.



voor degene waar het op het moment wat minder bij gaat in het leven veel sterkte met alles probeer aan de grond te blijven.



groetjes en nog maar een mooi nummer voor jullie,



http://www.youtube.com/watch?v=04mfKJWDSzI
what breaks you, makes you stronger.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel lieve Lamazoon
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
mis je lamaatje
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Alweer een maand uit ons midden...



Alle reacties Link kopieren
Kwam nog even kijken hoe het met jullie is Lama man & Lama zoon. Er word nog steeds veel aan jullie gedacht hier!



Lieve Lama, je word nog steeds erg gemist!



Alle reacties Link kopieren
Af en toe zie ik een lama op tv en moet dan meteen aan lamaatje denken.



Fijn dat je nog reageert @lamazoon
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk... De tranen springen bijna in mijn ogen.



Mijn deelneming aan de familie. *roos*
Alle reacties Link kopieren
Ach lama. Ik denk vaak aan je. Dan lees ik de openingspost en dan voelt het zo gek dat je niet meer meeschrijft...



Lamazoon, wat ben jij een mooi mens! Kind van je moeder.....:love:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed met je gaat Lamazoon. Hopelijk gaat het ook een beetje met Lamaman.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe aan postcrossing, kennen jullie dat?

Kijk eens wat een bijzonder kaartje ik met de post kreeg vandaag!



Dat is zeker toevallig. Een teken van Lamaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik liep laatst langs een etalage waar een lama stond. Moest ook meteen aan Lama denken. Lamazoon, hoe gaat het?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Dat is zeker toevallig. Een teken van Lamaatje.



Ja hé!

En de lama's lijken ook nog op die van haar avater
Nou id Winters. Zeker weten familie van Lamaatjes lama.

Saai hoor dat Lamaatje niet meer schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze lijken er echt op, wat een toeval. Van wie kreeg je dat kaartje dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nooit meer een lama kunnen zien, zonder aan Lama te denken. Dat heeft ze iig bij mij bereikt : )
Denk aan lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook, mis lama ook. De vorige week was ik bij mijn favoriete winkel en daar hing een leuke tas, met je raadt het al een lama erop. Heb er een hele poos naar lopen staren.



Ik hoop dat het met jullie goed gaat, lama man en lama zoon.
Alle reacties Link kopieren
Van een meisje uit Litouwen, Lizzy75
quote:bestpittig schreef op 04 november 2014 @ 23:07:

Ik zal nooit meer een lama kunnen zien, zonder aan Lama te denken. Dat heeft ze iig bij mij bereikt : )+1
Alle reacties Link kopieren
De beginzin van dit topic (en deel 1) spookt al dagen door mijn hoofd.... Mijn man ging afgelopen donderdag naar de huisarts ivm benauwdheid. Doorgestuurd voor foto en vrijdag belde de huisarts, dat er een vlek zichtbaar was en dat hij naar longarts werd verwezen. Daar zijn we maandag geweest. Vlek lijkt niet meteen op een tumor, maar uitsluiten konden ze ook niet, dus nu vervolgonderzoek. CT-scan, bloed, longfunctietest.

Man lijkt het niet te snappen, zei na afloop vrolijk tegen me: "nou, fijn dat het dus geen longkanker is", terwijl de arts heel duidelijk zei dat ze dat niet uit kon sluiten zonder verder onderzoek. Ik laat het maar even zo, als het mis is, is het nog vroeg genoeg voor angst en stress lijkt me, maar zelf word ik helemaal gek van binnen. Het duurt nog 2 weken voordat testen gedaan zijn en we de uitslag krijgen.



Telkens weer keren mijn gedachten dan terug naar Lamaatje..... Ik steek nog maar weer eens een kaarsje voor haar (en voor onszelf) op. Zou willen dat ik geloofde dat bidden hielp.
Alle reacties Link kopieren
O Sassefras, wat een onzekerheid!

Ik duim voor een goede uitslag!
Alle reacties Link kopieren
Sassafras Mannen zijn vaak anders in hun perceptie en emotie. Deel ajb je angst met je man. Dat hoeft niet meteen in de meest negatieve zin, maar blijf niet alleen met je gevoel. Misschien dat je zelf een topic kunt openen zodat je het van je af kunt schrijven? Twee weken is inderdaad verdomd lang in deze situatie. Heel veel sterkte!



En ook ik denk vaak aan Lamaatje, aan Lamazoon en Lamaman. Wat heeft deze dame ons veel gegeven!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven