Komt het oude viva forum weer terug?

31-10-2014 12:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo verschrikkelijk wit, ongezellig en denk je dat je er bent met berichten doorspitten, bleek het gewoon een buks reclame tussendoor te zijn en kun je daarna weer verder. Grote avatars en lettertype en een bericht posten is nog nooit zo irritant geweest. Is bij mij al meerdere malen een fout opgetreden.



Waarom altijd maar dingen veranderen? Een aantal dingen verbeteren, oke. Maar dit is zo op de schop gegooid en komt het forum echt niet ten goede.



Mijn vraag is... zal het viva forum hier wat aan doen of is het nu zoals het is en moeten we het daarmee doen?
Alle reacties Link kopieren
Er is elke keer dat het forum wijzigt zo veel protest en het blijkt altijd weer te wennen. Ik ben voor het forum wel overgestapt op Firefox met een adblocker, want ik werd wel gestoord van de hoeveelheid advertenties. Ik gebruik normaal Safari, maar op mijn eigen site wil ik de advertenties wel kunnen zien, dus daar wil ik geen adblocker in installeren.



Ik begin al aardig te wennen eigenlijk. En wat het wit betreft: ik zet het scherm wat minder fel, dat scheelt een hoop.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven