Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Haha ok. Ik weet wat me te doen staat. Thanks!
heerlijk dit laat je wel ff weten hoe of wat ? wij viva dames kunnen niet tegen radiostilte in een potentieel zwijmeltopic
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet het (post hier zelf ook onder een andere nick), dus hou jullie op de hoogte! ;)



Moet eerlijk zeggen dat ik van vanavond niet te veel verwacht (denk dat hij er maar een half uurtje is), maar heb weer een klein beetje hoop en moed!
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat hem dat halve uurtje gewoon lekker claimen vanavond!

Ja toch??

Leuk en spannend topic.
Alle reacties Link kopieren
Hij had cursus vandaag, krijg zomaar een app'je van hem. Ze zijn alweer onderweg naar kantoor.
Alle reacties Link kopieren
Giegel...
Alle reacties Link kopieren
:😆
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik hou jullie goed op de hoogte toch?



Voel me nog steeds 16, want kan al blij worden van een simpel app'je!
Alle reacties Link kopieren
Relax en geniet er nou maar van!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Lekker aan het borrelen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, alleen wel op 2 verschillende borrels. We zijn wel met elkaar aan het app'en in tussentijd. Maar dat is omdat we allebei al aardig wat achter de kiezen hebben. Anders zou hij ook niet app'en.
Alle reacties Link kopieren
da's nou niet de romantische update waar ik naar uitkeek ))
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, want we zijn allebei op een andere borrel!



Het gaat toch niet zo snel allemaal! ;)
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge hahaha
Alle reacties Link kopieren
We app'en in tussen wel met elkaar.



En op kantoor voelt hij zich wel ongemakkelijk bij me. Hij maakt vage grapjes, komt ff bij mijn bureau buurten, strijkt zijn handen door zijn haar. Ik voel gewoon dat hij zich geen houding weet te geven.
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien heb ik het wel mis, want kan niet meer goed nadenken. Al vanaf 16 uur aan het bier namelijk.
maar hij zou toch minimaal een half uurtje komen?
Alle reacties Link kopieren
Ja is hij ook geweest en dan gedraagt hij zich zo.
En toen heb jij hem aangeraakt?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Wel maar 1x.
Alle reacties Link kopieren
Net heel je topic gelezen, wat een heerlijke draaikonterij en dat op je 31e

Heerlijk! Dit gaat helemaal goed komen tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
en waar gaan die appjes over als jullie allebei al teut zijn? zit er geen afterparty in?



ff voorstellen aan m dat jullie daar en daar samen nog een afzakkertje nemen?
Nou he!!??? Kom op met die actie! stel hem voor ergens na te borrelen dit weekend....of vanavond
Alle reacties Link kopieren
Ik was toen nog niet dronken, hij zit 80 km verderop en het moet toch wel een beetje subtiel dat aanraken? ;)
Alle reacties Link kopieren
Nee, 't blijft een man he?



Luister nou eens als een man zegt dat je (als vrouw) een man moet aanraken.

En dan bedoelen we geen 'per ongeluk' strijkje over de arm, nee, serieus gebaar, modelleer zijn haar met jouw beide handen, op zo'n moment, en als hij zich daarna wegdraait een tik op de billen... (ik noem maar iets, zoiets zal RuZ of Highlander ook noemen, schat ik zo in)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven