microvezel dekbedovertrek

31-10-2014 17:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar een dekbedovertrek van 100 % katoen maar alle leuke zijn van microvezel. nu is mijn vraag zweet dit ook ? want ik zweet al veel van mij zelf s;nachts,



ik vind die tekst overtrekken zo leuk maar niks in katoen
Alle reacties Link kopieren
Microvezel is toch geen katoen? Of wil je zeggen dat er van katoen geen leuke dekbedovertrekken te vinden zijn? Dat lijkt me héél sterk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar jij kijkt maar Hema, V&D en eigenlijk overal hebben ze 100% katoenen dekbedovertrekken.
Microvezel is toch voor schoonmaakdoekjes? Die nemen wel goed vocht op I. Ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Microvezel?





Inderdaad, ik had er nog nooit van gehoord maar google bood zoals gebruikelijk weer uitkomst. Ik denk niet dat het zo aanvoelt als de schoonmaakdoekjes.



http://www.onlinedekbedov ... rovezel-dekbedovertrekken
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Er staat dat het vochtregulerend is, dus dat lijkt me juist een uitkomst voor jou, TO, toch?
Ik vind het een voordeel dat ze heel snel lekker warm aanvoelen in de winter maar koel blijven in de zomer. Voor mij als koukleum een uitkomst, maar mijn man zweet wel meer in bed als er zo'n overtrek op ligt.



Ik denk dat katoen dan beter is voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook al op Google gekeken maar wil graag ervaringen horen
Wat heb je voor dekbed? Dat is voor het zweten bepalender dan een sloop volgens mij, maar volgens mij zijn veel slopen sowieso juist van katoen, microvezel ken ik alleen van de schoonmaakdoekjes.



Mocht je een synthetisch dekbed hebben dan moet je die deur uitdoen en gaan voor een donzen dekbed.
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen synthetisch dekbed maar een katoenen
Alle reacties Link kopieren
spammer
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 09-02-2015 21:54
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort ook een microvezeldekbedovertrek (per ongeluk). En ik vind het heerlijk! Ik heb een wollen dekbed. Lekker warm, maar niet te. Ik zweet ook wel redelijk snel 's nachts. Maar ondanks een kruik, 4seizoenen wollen dekbed en een sprei erover zweet ik niet. Dus ik kan hem je wel aanraden. Ik wil er wel meer hebben. Of flanel. Voor mij geen 100% katoen meer. En anders koop je er 1 bij de zeeman. Ik heb daar de mijne ook weg. Lits-Jumeaux voor ¤23,- ong. En online kun je ook genoeg in deze prijsklasse vinden.
Alle reacties Link kopieren
Is microvezel geen polyester?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2015 12:13
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven