Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:marja261988 schreef op 21 oktober 2014 @ 20:13:

Ik krijg steeds als doel:

Accepteer 7 gastvliegtuigen die passiegers nodig hebben.



Maar ik kan dit doel maar niet behalen. Hoe krijg ik gastvliegtuigen die passiers willen?Ai, dat wordt lastig, ze hebben het spel veranderd en er wordt alleen maar gegeven, olie of passagiers. Niet meer genomen, dit omdat er teweinig gebruik gemaakt werd van de gastvliegtuigen.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Stuur geen leidse fleesen meer!! Ik weer niet wat ik ermee moet doen! Ik kan er onhand een winkeltje mee beginnen! Spuitflessen zojn moeilijk te verkrijgen! Dus dit spel gaat niet goed! Kan echt niemand ze versturen? Met vliegen krijg ik ze ook zelden binnen !en met buurten ook helemaal niet!
susje
quote:sumasto schreef op 23 oktober 2014 @ 15:18:

Stuur geen leidse fleesen meer!! Ik weer niet wat ik ermee moet doen! Ik kan er onhand een winkeltje mee beginnen! Spuitflessen zojn moeilijk te verkrijgen! Dus dit spel gaat niet goed! Kan echt niemand ze versturen? Met vliegen krijg ik ze ook zelden binnen !en met buurten ook helemaal niet!Ja hoor ik (Orin) kan ze versturen, alleen android heeft geen halloween opdracht gekregen. Als je me een item van de opdracht stuurt kan ik ze terugsturen in de vorm van een spuitbus. Zolang de voorraad strekt. Wel viel het me op bij Apple de opdracht weer meer dan 14 dagen duurt en dus heb je weer een paar extra dagen erbij om de opdracht te voltooien.
Eindelijk heeft ook android de update en de opdracht gekregen.

Helaas kan ik (Orin) nu niet meer de spuitbussen versturen maar leidse flessen. Jammer weer!
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde verhaal, geen spuitbus te verkrijgen. Vlieg me suf naar de bestemmingen om maar wat binnen te slepen, heb er welgeteld 3 binnen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat je met die Leidse flessen moet?



Naast dat je ze voor t opdrachtje, 2 moest hebben?



En de spuitbussen, heb er nu 3...

Gekregen van buren..

Dus wie dat lukt, stuur ze a.u.b!!!



Gezocht; spuitbussen
Alle reacties Link kopieren
Hier en daar zijn er bij de buren zwarte spookjes, daar komt heel soms ook weer een spuitbus vandaan. Ik vlieg al tijdens de start naar windsor, heb dus veel lichtbakens nodig, sorry dat ik ze stuur, heb er nog veel nodig, want moet nog 20 vluchten maken voor mn 3e ster. Ook nog 20 spuitbussen, dus maakt het gemiddelde 1 per vlucht. Hahaha. Vlieg dus ook naar de andere bestemmingen. Lantaarns worden er ook steeds meer, heb er nu al 285. Vliegse weer allemaal
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Sem kan spuitbussen versturen,dus wie wil voeg maar toe.

Sem heeft nog 3 rookmelders nodig.

Hoe werkt dat met die video bekijken? Moet je dan het spel ook installeren? Met alleen kijken lukt t mij niet.

Ook heeft Sem nog 3 leidse flessen nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb je toegevoegd, kan je dan ook rookmelders sturen

Jojo65
Alle reacties Link kopieren
Jojo65

ik heb geen uitnodiging ontvangen van jou.

Heet je in het spel ook jojo65?

Dan ik je toevoegen.

Code van Sem: angcvce
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk blijkt deze opdracht een 'silent hill' van maar liefst 3x3 op te leveren, 180 munten per 12 uur en 20 extra inwoners, las ik.



Met alle nieuwe huizen en andere gebouwen die je nu weer neer moet gaan zetten, is dit qua ruimte en opbrengst niet bepaald gunstig.
Alle reacties Link kopieren
@sem, heb een opnieuw toegevoegd, nu met juiste vriendencode
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag spuitbussen van Sem ontvangen op alle 3 mijn airports...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vergist jojo65.

Tijn en Pascal, mijn andere vliegvelden kunnen de spuitbussen sturen.

Code Pascal: atguyj0

Code Tijn: akum0s6

Dus voeg hun maar toe, dan stuur ik spuitbussen.

Sorry, maar dat krijg je als je met meerdere vliegvelden speelt. :-)
Alle reacties Link kopieren
Cindy, verstuur je al spuitbussen naar mijn vliegvelden? Als dat zo is heb ik slecht nieuws.... Het veranderd in duty free..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag wrs op terugsturen geklikt en toen had ik hier nog niet gelezen. Ik kan zelf ook nog spuitbussen gebruiken! Heel veel heb ik er nog nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb Pascal en Tijn toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds spuitbussen gebruiken dus als iemand ze ka versturen graag!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 28 oktober 2014 @ 12:27:

Ik kan nog steeds spuitbussen gebruiken dus als iemand ze ka versturen graag!Ik heb Tijn en sam een vriend verzoek gestuurd even acseptern
susje
Alle reacties Link kopieren
Cindy ik wil wel graag spuitbussen! Stuur jou normaal terug wat ik van je krijg haha!



Maar als het kan graag spuitbussen
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een raket naar de maan staan, kan wel instappers gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik zal proberen iedereen vh forum spuitbussen te sturen. Is er ook iemand die ze mij kan bezorgen?

Ik zag dat we al vertrokken zijn met de raket.

Sem kan nog 2 rookmelders gebruiken en lichtbakens
Alle reacties Link kopieren
Mijn opdracht is klaar! Maar het spookt nog steeds op mijn vliegveld!
susje
Alle reacties Link kopieren
Instappers gezocht bij Pascal.

Sem zoekt nog 2 rookmelders en allemaal nog spuitbussen!!!
Orin zoekt ook nog heel veel spuitbussen.

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven