vriendinnen gezocht Eindhoven (30-40)

03-10-2014 22:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee leuke gezellig dames van Brabant!

Sinds een aantal jaren woon ik al in Eindhoven maar ik mis een paar leuke coole stoere gekke gezellige matties om af en toe vrouwendingen mee te doen haha, gewoon lekker shoppen,kletsen,filmpje pakken, wat drinken op een terras,koken, serieuze gesprekken maar vooral genieten en lol maken.

Lijkt dit je wat dan hoor ik graag van je!



tot snel en groetjes Bianca
met respect beleef je zoveel meer
Alle reacties Link kopieren
'matties' haha
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ben altijd in voor nieuwe matties
Alle reacties Link kopieren
Idd leuk. Ben ook 30+ en woon in de omgeving van Eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
Hey Mattie...😉



Leuk oproepje van je... Lijkt me leuk om wat af te spreken... Misschien met alle dames die gereageerd hebben...??



Groeten, Judith

(34, woon ook in Einhoven)
Alle reacties Link kopieren
Heee meid !



Lijkt me gezellig !! Voeg me anders toe op whatsapp praat makkelijker !!

0657204151



Groetjes en hopelijk tot horens xx
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee Judith!
Alle reacties Link kopieren
Heey wat een leuk oproepje.



Graag wil ik wel met jou in contact komen.

Helaas woon ik niet in Eindhoven, maar wel in de buurt,maar ik ben vaak in Eindhoven te vinden!

Nou het lijk me erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Ik ben benieuwd en tot hoorss !!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Is er nog plek voor een mattie van 28 ;)

woon ook niet in Eindhoven maar wel vlakbij (Helmond) dus ben er zo



Hopelijk tot hoors/mails



Groetjes Belinda
Alle reacties Link kopieren
Is er al wat afgesproken? Ik ben 38 single zonder kinderen en woon in Valkenswaard. Judith kent mij al Hou van stappen, uit eten, terrasje, steden bezoeken kortom alles wat gezellig is. Ik spreek graag een keer wat af met een groep meiden...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geïnteresseerd. Ik woon zelf in den Bosch maar me vriend in Eindhoven. Ben hier ook regelmatig.. Ben trouwens 26.

Ik hoor het wel
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 27 jaar.. En woon vlak bij Eindhoven!



Is er ook nog plek voor mij?



Groetjes,



Carolien
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Hier nog iemand die interesse heeft!

Ik ben een sportieve vrouw van 31, sinds kort single en ik ben onlangs in Eindhoven komen wonen. Ik hoop dat ik mijn vriendenkring een beetje kan breiden want helaas ken ik nog niet veel mensen hier.



Terrasje pakken, lekker een lange wandeling maken of gewoon op de bank met een wijntje naar zo'n heerlijke vrouwenfilm kijken...

I am in for it! :D



Groetjes,

Leonie
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben Dorien 28 en woonachtig in Eindhoven. Ontmoet ook graag nieuwe mensen!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Alle reacties Link kopieren
Is het hier nog actief? Ik ben 35 en woon in Eindhoven, heb een dochter van 5.
Alle reacties Link kopieren
Hi Bianca, zie dat je topic al een paar maanden oud is maar reageer toch even ;) Ik ben 29; woon, werk en studeer in Eindhoven en ben ook altijd in om (vooral gekke gezellige) nieuwe mensen te ontmoeten! Stuur anders even een mailtje naar; henriette.verkoop@gmail.com Groetjes!
Geniet van de kleine dingen!
Alle reacties Link kopieren
Dag Allemaal. Misschien heb ik nog wel een leuke tip voor jullie. Ik ben zelf lid geworden van www.e-vrienden.nl De naam E-vrienden is een afkorting van Eindhovense Vrienden groep met een knipoog naar het internet. E-vrienden wil een plek op internet bieden waar diverse mensen elkaar kunnen leren kennen en samen diverse soorten activiteiten ondernemen, denk daarbij aan bioscoop- en theater bezoek, fiets-, wandel-, kano- en ander soort tochten, rondleidingen, museum bezoek, film- en kletsavonden, evenementen, samen sporten enz. Misschien is dat ook iets voor jullie. Voor meer info bijgaand mijn e-mailadres mvvd87@outlook.com.
Oeps, oud topic... Iemand hier ook kindervrij toevallig? En zin in af en toe shoppen / vrouwenfilms zien etc?



poesiepoes@hotmail.com :-)
Alle reacties Link kopieren
Is dit nog een lopend projectje?

Ik ben 29 en woon in Eindhoven en best wel gezellig haha.

Ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben Laura, bijna 28 en het lijkt me leuk om ook mee dingen te ondernemen, als jullie willen voeg me even toe via: lauraleeuw@live.nl



Groetjes, Laura

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven