Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekke die onderste van Silvie.
Alle reacties Link kopieren
Vivian Reijs (36) heeft weer een nieuwe vriend. De blonde presentatrice en health coach onthulde woensdag dat zij een relatie heeft met de Amsterdamse investeringsondernemer Dirk Hoorn. Het koppel is al een paar maanden bij elkaar, maar nu de liefde serieuzer aan het worden is mag iedereen het weten. “We zijn al vier maanden samen en dolgelukkig”, aldus Vivian bij RTL Boulevard.



Vivian was eerder getrouwd met John Ewbank met wie zij een dochter, Day, heeft. Ook Dirk heeft al kinderen uit een vorige relatie



Alle reacties Link kopieren
Beiden hebben kinderen en zijn 'al' 4 maanden samen en iedereen mag het weten.

Gelukkig zullen ze ten alle tijden hun kinderen op de eerste plaats zetten.....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Frizz schreef op 19 oktober 2014 @ 14:47:

Wat een gekke die onderste van Silvie. demonstratie reddingszwemmen
Alle reacties Link kopieren
Kimberley Klaver is ten huwelijk gevraagd door haar liefje Bas Schothorst.



Bas ging in Malibu, Los Angeles op zijn knieën voor de 28-jarige actrice. Kimberley beantwoordde dé grote vraag met een volmondig 'ja'!



Kimberley showt op Twitter een foto van de verlovingsring. "I said yes! We zijn verloofd", jubelt ze.
Was dat niet die ene die laatst zo schaamteloos verkondigde subtiel zat te hinten dat ze wilde trouwen maar wel gevraagd moest worden?
Alle reacties Link kopieren
Kimberley Klaver is verloofd



van onze redactie

Kimberley Klaver is ten huwelijk gevraagd door haar liefje Bas Schothorst.

Bas ging in Malibu, Los Angeles op zijn knieën voor de 28-jarige actrice. Kimberley beantwoordde dé grote vraag met een volmondig 'ja'!

Kimberley showt op social media een foto van de verlovingsring. "I said yes! We zijn verloofd", jubelt ze. . ''In de wolken. Ik ben gister op Malibu Beach ten huwelijk gevraagd..."

Kimberley riep onlangs nog: "Ik heb tegen Bas gezegd dat ik graag met hem wil trouwen, maar dat hij me echt moet vragen. Hij moet er iets bijzonders van maken. Zo romantisch ben ik wel."



ja dus..
Nou ja, tegen Bas gezegd? Het stond in alle media, dus niet alleen tegen Bas. Maar verder geen druk op hem ofzo hoor
quote:Duffie_1 schreef op 23 oktober 2014 @ 10:59:

Kimberley Klaver is verloofd



van onze redactie

Kimberley Klaver is ten huwelijk gevraagd door haar liefje Bas Schothorst.

Bas ging in Malibu, Los Angeles op zijn knieën voor de 28-jarige actrice. Kimberley beantwoordde dé grote vraag met een volmondig 'ja'!

Kimberley showt op social media een foto van de verlovingsring. "I said yes! We zijn verloofd", jubelt ze. . ''In de wolken. Ik ben gister op Malibu Beach ten huwelijk gevraagd..."

Kimberley riep onlangs nog: "Ik heb tegen Bas gezegd dat ik graag met hem wil trouwen, maar dat hij me echt moet vragen. Hij moet er iets bijzonders van maken. Zo romantisch ben ik wel."



ja dus..Dat is toch juist wat mannen willen? Geen subtiele hints maar duidelijk je wensen en verwachtingen uitspreken. En het werkt dus, dat is hierbij bewezen.
quote:zoembaya schreef op 23 oktober 2014 @ 11:03:

[...]

Dat is toch juist wat mannen willen? Geen subtiele hints maar duidelijk je wensen en verwachtingen uitspreken. En het werkt dus, dat is hierbij bewezen.



Ja, maar hoe je dat in vredesnaam romantisch kunt noemen!?

Hier schat, heb je een papiertje met hoe ik het precies wil maar het moet wel spontaan zijn.
quote:Lebowski schreef op 23 oktober 2014 @ 12:50:

[...]





Ja, maar hoe je dat in vredesnaam romantisch kunt noemen!?

Hier schat, heb je een papiertje met hoe ik het precies wil maar het moet wel spontaan zijn.Dan teken je er toch hartjes bij! Dat maakt het meteen superromantisch.




Zweedse prins Carl Philip trouwt op 13 juni



Prins Carl Philip van Zweden en zijn verloofde Sofia Hellqvist trouwen op zaterdag 13 juni.

Het Zweedse hof maakte donderdag de datum van de plechtigheid bekend. Het stel trouwt in de koninklijke kapel van het paleis in Stockholm.

''We kijken uit naar een zomerse bruiloft in het midden van juni, dan is Zweden erg mooi. Het wordt een prachtige dag voor ons en we kijken er erg naar uit'', zeggen prins Carl Philip en Sofia.

Eind juni maakte het stel hun verloving bekend. Dat was geen verrassing. Carl Philip en Sofia zijn al sinds 2010 samen en op koninklijke hoogtijdagen was het voormalige model al op de achtergrond aanwezig.

Met het huwelijk van prins Carl Philip zijn alle drie de kinderen van koning Carl Gustaf en koningin Silvia volgend jaar het huis uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 oktober 2014 @ 19:21:

“We zijn al vier maanden samen en dolgelukkig”, aldus Vivian bij RTL Boulevard.

Vivian was eerder getrouwd met John Ewbank met wie zij een dochter, Day, heeft. Ook Dirk heeft al kinderen uit een vorige relatie

[afbeelding]Al vier maanden samen zeg. Waar blijft die liefdesbaby nou?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Of het waar is of niet.



Jennifer Lawrence en Chris Martin zijn niet meer samen. De 24-jarige actrice en de 37-jarige Coldplay-frontman, die sinds juni bij elkaar waren, hebben een punt gezet achter hun relatie.

Dat hebben ingewijden bevestigd aan E Online.



De twee hebben zich nooit uitgelaten over de relatie. De grootouders van Lawrence lieten eerder deze maand wel weten dat de familie onder de indruk was van Martin. Eind vorige maand werd het koppel voor het eerst samen gefotografeerd.



Lawrence was tot kort voor haar relatie met Martin samen met acteur Nicholas Hoult. In maart zag Martin zijn huwelijk met Gwyneth Paltrow na meer dan tien jaar stranden.
Hoe komen ze er toch altijd aan..?





Emile Ratelband heeft een nieuwe vriendin. De positiviteitsgoeroe is stapelverliefd en toonde zijn nieuwe geliefde vol trots op de rode loper.



Hij was van plan om het rustig aan te doen in de liefde, maar daar is Emile Ratelband inmiddels op terug gekomen. Maandagavond nam hij zijn nieuwe vriendin Gitta de Wit mee naar de première van de feelgoodfilm Pak van Mijn Hart.

Gitta komt oorspronkelijk van het zonovergoten Aruba, maar woont momenteel in België. Zij en Emile zouden elkaar via een gezamenlijke vriend hebben leren kennen.
Ze komt uit het buitenland, en had nog niet eerder van die randdebiel gehoord. Dat is de enige manier nog om aan een nieuwe vriendin te komen
Justin Timberlake wordt vader'



Jessica Biel en Justin Timberlake worden binnenkort voor het eerst papa en mama.

Althans, dat meldt RadarOnline. Een bron heeft de website laten weten dat de actrice al drie maanden zwanger is.

"Ze is uitgerekend in april", aldus de ingewijde. Een andere insider vertelt dat Biel de zwangerschap nog niet bekend wil maken, omdat het lang duurde voordat ze eindelijk in verwachting raakte.

Zanger Justin (33) en zijn vrouw (32) zijn al twee jaar getrouwd. Onlangs gingen er juist geruchten dat het niet goed zou gaan tussen de twee. Maar daar klopt volgens de entertainmentsite helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 29 oktober 2014 @ 05:24:

Ze komt uit het buitenland, en had nog niet eerder van die randdebiel gehoord. Dat is de enige manier nog om aan een nieuwe vriendin te komen Nou ik zag ze gister bij shownieuws ... Zij is ook niet helemaal lekker heb ik het idee. Bijzonder tiepje zeg maar. Past wel bij hem dus
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Bij Boulevard zeiden ze ook dat Tom Cruise aan het daten is met Lindsay Lohan
De relatie van Gordon is ook uit.
Alle reacties Link kopieren
Tom Cruise en Lindsey Lohan. Wat een combinatie, vertel me dat het niet waar is, haha. Ik ben benieuwd of het uiteindelijk waar blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tom Cruise en Lindsay Lohan?
Wat? Gordon's relatie uit? Dat kan niet hoor, want deze keer was het écht zijn grote liefde!
Alle reacties Link kopieren
Ze woonden ook al razendsnel samen. Maar ik kan mij voorstellen dat die Roelof wel klaar is met Gordon; om in de pers te lezen dat G twijfelde aan de relatie? Geen wonder dat R zijn biezen onmiddellijk pakte...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Gordon op dat eiland blijven. Voorlopig. Heel lang. Ach wat, voor altijd.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven