maîtresse zijn doet ook pijn

26-10-2014 10:28 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
De andere vrouw zijn doet ook heel erg pijn. Momenteel kan ik niet los van deze pijn komen, ik ben totaal verliefd op mijn lover. Ik ken hem al drie jaar. (Ik ben nu 21, hij 35) en ik ben echt radeloos.





Aan mijn man's echtgenoot,



Ze noemen u zijn vrouw. Maar in mijn ogen bent u mijn man's andere vrouw. En in mijn fantasie ben ik zijn koningin en niet alleen zijn knappe, jonge maîtresse. Ik fantaseer over hem als mijn echte man. Maar in het echt zodat nooit realiteit zijn, want ik ben alleen zijn jongere maîtresse waar hij mee kan spelen, bv als hij op zakenreis is.



Hij praat nooit over mij zoals hij over u praat. Zelfs als hij bij mij is, bent u zijn number one. Zijn zakenparners en allerlei werknemers weten over mij, over ons. Maar ze hebben geen respect voor mij en zien me niet als een echt persoon. Een dom, naif,makkelijk beinvloedbaar knap meisje.



Ik wil u echt geen pijn doen. Dat is niet mijn bedoeling. Uw man weet echt goed hoe hij mijn gevoelens met bespelen. Hij weet dat ik smacht naar aandacht, vooral van mannen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet wist dat ik iemands vrouw pijn ging doen, maar dat wist ik wel. Mijn enige excuus is dat ik zo verliefd op hem werd. Doesn't love explain it all?



Jullie hebben sinds kort een derde kindje erbij. Ik ben blij voor u en kan je verzekeren dat hij zoveel van u en jullie kinderen houdt. Hij geeft zoveel om jullie en hij heeft het altijd over zijn zoon's eerste stapjes en woordjes en over u. Dat maakt mij eigenlijk heel jaloers en het doet me zoveel pijn. Ik wou dat ik zijn vrouw was en hem kinderen gaf.



Maar u vraagt zich zeker af waarom hij vreemgaat als hij zoveel om uw geeft. Zo'n vraag zou ik hem nooit durven stellen. Als ik dat zal doen, zal hij zijn vinger op mijn lip leggen en "sssh" fluisteren. Dat is wat hij doet als ik een ecbt gresprek begin of als ik praat over andere dingen gaan mijn uiterlijk of zijn plezier en trots. Hij houdt ervan als zijn ego gestreken wordt.



En dat is waarschijnlijk waarom hij mij heeft. Zijn armcandy, zijn young fun thing. Ik zeg niet dat ik bet niet leuk vind om door hem geshowd te worden en al die blikken te krijgen, ik hou van zulk aandacht. Ik wou alleen dat hij naar mij luistert en echte gespreken met mij voerd, nnt zoals hij met u dat. Maar toch hou ik zoveel van hem. Hij slaat wel zijn armen om me heen en beschermd me. Ik smacht continu om zijn aandacht en dat weet hij. Hij bespeeld me erg goed. Zo goed dat ik mijn grenzen wel eens vergeet, vooral mijn sekuele grenzen. Ik hoop dat u dat nooit hoeft te doen.



Wees niet bang. Hij zal u nooit verlaten, vooral niet om mij. Ik zo graag een kindje van hem krijgen, maar dat is niet realistisch. Ik zal altijd zijn tweede keus zijn die heel erg afhankelijk van hem is..



Voor nu kan ik hem niet loslaten en blijf ik nog zijn maîtresse.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
Na al deze negatieve reacties te hebben gelezen, wil toch even reageren. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Het is niet oke wat je doet, maar jij bent niet de enige die hier in de fout gaat! Helaas rust hier nog steeds een enorm taboe op. De mAn komt in zo'n situatie als deze er altijd makkelijk vanaf. Vertrouw me, hij denkt alleen maar aan zichzelf en zoekt wat hij mist bij zijn vrouw bij jou. Je wilt het misschien niet zien, maar hij gebruikt je. Hij houdt niet van jou. Hij houdt van zijn huisje, boompje, beestje. Iets dat hij nooit zal opgeven. Kap ermee!! Zo snel mogelijk. Voorkom dat je hier iets aan overhoudt. Je bent al gekwetst en dat zal er niet beter op worden! Je bent jong. Er zijn genoeg leuke mannen die jou wel kunnen geven wat je wilt. Ga daten al is het maar om te merken dat er andere mannen zijn die niet zo in het leven staan als hij. Sterkte!
TO wil geen advies. Ze wil alleen aandacht.
Inderdaad, ik ben er weg mee. Succes met jezelf in je fantasie wereld.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik kan echt geen greintje respect voor je opbrengen.

Leuke foto trouwens, ik hoop dat zn vrouw ook op het VIVA-forum zit en je herkent!
Alle reacties Link kopieren
arme kinderen. Hun held is een loser
Alle reacties Link kopieren
Jij doet niet wat hij wil en hij negeert je vervolgens?



Geloof me, mocht het onvoorstelbare gebeuren en hij kiest voor jou, dan zit je nog dagenlang te huilen. Want ook dan zal hij je negeren en zal jij weer alles voor hem doen (tegen je zin en principes), zodat hij weer 'lief' voor je is.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO te ver afgedwaald is in haar eigen fantasiewereld die mede door haarzelf (en de illusie die haar getrouwde vent haar voorhoudt) gecreeerd is. Ze gaat hierin ook volledig voorbij aan de belangen van de kinderen, die haar lover bij zijn vrouw heeft. Die hebben namelijk helemaal geen keus, die houden evenveel van mama als van papa. TO denkt wel even de rol van hun eigen moeder over te kunnen nemen, maar denkt hierbij hoofdzakelijk aan haar eigen 'geluk', met deze droeftoeter, die overigens nog steeds voor zijn vrouw en kinderen kiest. Denkt zij nou werkelijk, dat ze kan bouwen op de ellende van een ander? Dat dan ineens alles goed komt? Dat Romeo en Julia voor altijd volmaakt gelukkig zullen zijn met zijn tweetjes en oja, die kids die nemen we er voor het gemak maar ff bij, de moeder en vrouw van haar lover alleen achterlatend?



Wat denk je van omgangsregelingen, alimentatie, hypotheek, huis verkopen, kinderen die van hot naar her worden geslingerd, de hele mikmak?



Nee, mijn beste, jullie hebben een eilandje gecreeerd, waar alleen maar tijd, ruimte en aandacht voor elkaar is, voor de tijd die jullie elke keer maar samen hebben, waarnaar hij weer naar zijn dagelijkse realiteit gaat en jij naar de jouwe. Het is verslavend, iets begeren, wat je eigenlijk niet kunt hebben, en waar je van tijd tot tijd even van mag proeven, maar het staat ontzettend ver vd realiteit af.



Beste TO, je zwelgt in je eigen miserie, die zowel jouw lover als jij zelf gemaakt hebben, hij heeft er minder last van als jij, hij heeft al een leven, een leven dat hij afschermt van jou, hij beschermt het niet voor niks. Jij krijgt nog geen 10% te zien van het leven dat hij werkelijk leeft, de rest vul jij allemaal zelf in, op basis vd verhalen die jij voorgeschoteld krijgt, en die jij voor zoete koek slikt. Misschien zit hij een beetje in de sleur, maar een leven met sleur en zekerheden zal niet zo snel ingeruild worden voor een leven vol onzekerheden, met een hoop sores en gedoe wat erbij komt, en wat waarschijnlijk ook weer zal eindigen in een voortkabbelend leven met jou. Hij heeft precies berekent wat de voor- en nadelen zijn van daar te blijven, dan wel weg te gaan en de keus, die hij op basis daarvan gemaakt heeft, is in jouw nadeel uitgevallen. Als hij het echt zo slecht had gehad daar, had hij allang bij jou voor de deur gestaan en bij jou samengewoond. Hij kiest niet, en dat is op zich ook al een keuze, hij heeft er voor gekozen om de situatie te laten voortbestaan zoals die nu is. Jij gedraagt je als een verslaafde, die telkens weer verlangt naar een nieuwe shot, waar jij weer even op kan voortteren. je leeft als een kasplantje, en de enige die jou daar uit kan halen, is jouzelf.



Niemand kan het hier voor jou doen, je bent zelf verantwoordelijk voor je keuzes. Als je aandacht wilde hebben, is dat je hierbij gelukt, maar het heeft je geen ene moer opgeleverd wat betreft jouw persoonlijke situatie.



Ondertussen zit jij te verpieteren en zijn leventje gaat gewoon voort, terwijl de kinderen opgroeien, hij zijn baan heeft om bij te dragen aan het gezinsleven, de hypotheek, de verjaardagen van zowel zijn als haar familie en jij hebt het er maar mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic maakt me elke keer weer blijer dat ik geen relatie heb. Wat een drama.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen advies? Voor iemand die geen advies wil luister ik behoorlijk goed dan. Dit weekend ga ik opzoek naar een hulpverlener.



En ik denk niet dat het mij zou uitmaken dat zij mij eventueel zou herkennen, zij kan mij niet veel aan doen als hij dat niet wilt.



Ja hij negeert me als ik nee zeg zoals. Maar ik wou mij een aantal momenten er aan toe geven en het toch doen, omdat ik zijn aandacht wil. Ik weet dat dat fout is maar kan het zelf niet veranderen... daarom ga ik dus voor hulp zoeken.



Ik wil alleen extreme aandacht van mannen, trouwens. Dus nee ik doe dit niet voor aandacht.



Ik ben het er nu mee eens. Hij is geen held, hij is geen goede man en geen goed persoon en bij hem blijven zal mij niet helpen. Ook zal ik nooit zijn echte vrouw worden en ik zie nu in dat dat niet praktisch is, dankje.



En ik zal snel moeten veranderen, anders zal ik zelfs mijn baan kwijt kunnen raken. Al geeft hij mij zoveel dat dat niet eens erg.zou zijn
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
Adilejessica, besef je dat jij voor hem slechts erbij bent terwijl hij voor jou je leven is? Zie je hoe groot dat verschil en die investering en vooral afhankelijkheid is? Dat is toch ontzettend jammer van jouw leven? Vannjou zelf!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat is moeilijk voor mij om te begrijpen omdat hij voor mij alles is. Hij kan dus blijkbaar wel dagen zonder mij, maar ik echt niet zonder hem. Het is inderdaad zonde van mijn leven..



Maar nu wilt hij mij weer een avondje zien en kan ik niet wachten, al weet ik nu dat het niet slim is om hem nu te gaan zijn aangezien ik nu bereid ben om alles voor hem te doen

Ik denk eraan om hem te vertellen dat ik hulp aan het zoeken ben.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
To weet je dat je foto heel duidelijk te zien is of maakt dat je niet uit?.

(Collega’s kunnen je nu ook makkelijk herkennen, of woon je niet in Nederland)
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal dit, ik begrijp het hopelijk niet goed. Klopt het nou dat je ouders je zullen laten vallen als je psychische hulp gaat vragen? Maar toch kun je dat niet voor jezelf houden? En dus weten ze ook van je "relatie" met deze man? En dat vinden ze wel oké? Wat idioot!

En als het allemaal klopt wat je over hem schrijft, dan is dit wel één van de allerergste hufters die er rondlopen zeg. Vreemdgaan is één ding, maar zo met iemand omgaan is in mijn ogen misdadig.

Ik ben bang dat hij dan zo'n beetje heeft afgemaakt wat je ouders zijn gestart, jij zit vervolgens met de brokken. Maar het verleden kan je niet veranderen, de toekomst wel. Kies dus voor jouw welzijn, ga inderdaad in therapie en zet door, zoals het nu ervoor staat kunnen dingen alleen maar beter worden, you go girl!
Alle reacties Link kopieren
Ja, natuurlijk kan hij zonder jou. Als jij het uitmaakt vindt hij vanzelf weer een ander jong ding. Misschien al wel eerder.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Precies, er zullen vast meer jonge dingen rondlopen die mentaal al dusdanig beschadigd zijn dat ze

- makkelijk onder de indruk zijn van uiterlijk vertoon, grote woorden, glimmende cadeaus ea ego-show.

- eenvoudig te besturen zijn door ze met aandacht te overladen danwel hun deze aandacht te onthouden.

- altijd de aandacht die ze bij hun ouders ontbeerden alsnog hardnekkig proberen te hebben van een ander.



Nogmaals, het kind in jou zal blijven smeken om waarderende aandacht tot jij jezelf leert waarderen.

Zodra jij hem vertelt dat jij dat wat jij oprecht wel/niet wilt bij een professional gaat onderzoeken cq ontwikkelen

zal hij jou van die mentaliteitsverandering proberen te weerhouden denk ik.

Hij zal een charmeoffensief inzetten zodat jij (weer) gaat geloven dat hij alles is wat jij zogenaamd nodig hebt.

Hij zal jou wijsmaken dat hij jouw hele wereld is om jou seksueel te kunnen blijven uitbuiten.



Als het hem werkelijk aan zijn hart ging hoe het mentaal met jou gaat had hij jou geen dagen dood gezwegen.

Jij bent voor hem een leeghoofdig lichaam wat hij misbruikt tot jij mentaal onherstelbaar beschadigd bent.

Het klinkt hard; de enige om wie hij geeft is hij alleen, niemand anders.

Maak dat jij zo ver mogelijk bij hem uit de buurt komt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Als het hem werkelijk aan zijn hart ging hoe het mentaal met jou gaat had hij jou geen dagen dood gezwegen.

Jij bent voor hem een leeghoofdig lichaam wat hij misbruikt tot jij mentaal onherstelbaar beschadigd bent.

Het klinkt hard; de enige om wie hij geeft is hij alleen, niemand anders.

Maak dat jij zo ver mogelijk bij hem uit de buurt komt.



Even zo want ik kan niet quoten.



inderdaad, en om het nog makkelijker voor zichzelf te maken scheept hij haar af met cadeautjes.

Ik weet niet meer precies waar ze dat gezegd heeft, maar ergens vertelde ze dat hij haar hielp met dat soort dingen.



Dat financieel ondersteunen is gewoon bedoeld als afkoperij van zijn kant. Het toont aan dat hij niet echt om haar geeft. En als ze gaat zeuren kan hij altijd zeggen dat hij zijn 'schuld' heeft afbetaald.
Wat een goed idee zeg! Zoek hem op en geef deze keer wel gewoon toe aan zijn perverse sekswensen. En vertel hem nadat je afgeragd bent nog even dat je hulp gaat zoeken vanwege je 'relatie' met hem. Ik vind het een prachtplan!
Alle reacties Link kopieren
Momenteel maakt het mij eventuele herkening ni t zo uit zoveel uit en lijkt mij de kans klein.



Ja, mijn ouders zullen mij laten vallen als ik psychische hulp zal krijgen en zullen mij gewoon als gestoord of demaged zien. Maar ze weten niet van hem of mij situatie, als ze dat deden hadden zij mij allang al afgestoten.. Gelukkig wonen mijn ouders niet in NL dus zullen ze er niet zo snel achterkomen. Ik heb nu inderdaad dus gekozen om in therapie te gaan en maak er nu werk van. Ik wil nu helemaal voor mijzelf gaan en ik hoop echt dat therapie mij hiermee zal helpen, en met de tijd ik hem durf en kan vergeten.





@Highlander je hebt zeker gelijk, gelukkig heb ik het hem nog niet verteld en ben van plan om dat niet te doen. Maar ik zie zelf eerlijk gezegd niet dat ik zal stoppen met zoveel aandacht willen als ik mijzelf waardeer. Ik heb sowieso nooit normale, langdurige vriendschappen of relaties gehad en zou nu ook niet weten hoe wel.



Ik heb mijzelf beloofd om niet te toegeven aan zijn sekswensen. Dat lijkt mij helemaal geen prachtplan, om dat wel te doen.



Wat een chameur, hij heeft mij uiteindelijk een bos rozen en chocolate gestuurd omdat vanavond toch niet kon.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk nam jij die zooi aan natuurlijk.. rozen en chocolade.. pffff, weinig origineel hoor.



paait hij jou op deze manier opdat jij tzt als het hem uitkomt, je weer kant en klaar gaat liggen of zo?



En schuif niet alles op die ellendeling af, jij kiest er ook voor om erin te blijven zitten. jeetje, je luistert zgn wel, maar iedere keer kom je weer met andere smoezen aangezet, om vooral maar niet deze lamlul uit je leven te zetten..



wie houdt nou wie voor de gek? houdt hij zijn vrouw voor de gek, houdt hij jou voor de gek, zichzelf, of hou jij jezelf nou voor de gek. tis multiple choice quiz vandaag. kleine hint: alle antwoorden zijn deze keer goed. word je nou nooit moe van jezelf? ik zou in ieder geval doodmoe van je worden, geen wonder dat die vent je alleen maar gebruikt voor hetgeen hij wil, als hij volwassen gesprekken wil dan doet ie dat wel met zijn vrouw. komop zeg..
Alle reacties Link kopieren
quote:adilejessica schreef op 01 november 2014 @ 20:28:ik zie zelf eerlijk gezegd niet dat ik zal stoppen met zoveel aandacht willen als ik mijzelf waardeer. Ik heb sowieso nooit normale, langdurige vriendschappen of relaties gehad en zou nu ook niet weten hoe wel.Doordat jouw ouders kennelijk nagelaten hebben jou te leren jouw eigen wil te waarderen

verbaast het mij niets dat jij tot dusver ongezonde relaties met anderen aan bent gegaan.

Destructieve relaties waarin jij jouw wil opoffert om het idee te hebben dat er toch iemand is die jou wel waardeert.

Het is nog niet te laat om eindelijk eens te leren een gezonde relatie met jezelf en je omgeving op te bouwen.

Al lerende ontdek jij dan dat jij je ook goed in jouw vel kunt voelen los van andermans waarderende aandacht.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik vind eerlijk gezegd dat te makkelijk wordt aangenomen dat de ouders van dit meisje niet deugen omdat dit meisje hier schrijft dat ze niet deugen. Dat zou zomaar weleens wat genuanceerder kunnen liggen...
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook Rasa.

Ik denk dat elke ouder ergens wel steken laat vallen in de opvoeding.

Niemand is perfect.

Het is aan Adile de draad op te pakken.

Zij is verantwoordelijk voor haar eigen leven.

Een assertiviteitstraining is iig geen overbodige luxe voor haar.
volg je verstand, gebruik je gevoel
.
Alle reacties Link kopieren
Na een lange periode heb ik eindelijk ingezien dat ik hem moet vergeten en ben nu naar een psycholoog gegaan. Ik heb nu een wekelijkse sessie en ben gediagnoseerd met borderline. Ik heb nu al twee weken geen contact met hem gehad, zelfs niet gebeld of gesmst. Het gaat dus opzicht wel goed met mij maar ik ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben, (waarschijnlijk van hem, dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker). Ik heb geen idee wat ik er mee moet, natuurlijk wou ik altijd al heel graag een kind, vooral van hem, maar nu probeer ik juist hem te vergeten en zo normaal mogelijk te zijn. Toch heb ik dit aan hem moeten vertellen, hij reageerde stug en eerst verklaarde hij mij voor gestoord, daarna zei hij dat hij elke maand geld kan geven maar hij wilt mij ook nooit meer zien. Dat zou wel een goede oplossing zijn, maar ik heb nog geen idee of ik dit wel en aan kan. Ik weet niet of ik mijzelf als moeder kan zien. En ik wil hem nog steeds, denk nog steeds aan hem en wil nog altijd zijn aandacht. Maar twee weken geen contact is voor mij al een grote stap..
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Hoi To,

Fijn dat je laat weten hoe het nu gaat. Goed van je dat je hulp hebt gezocht en deze nu ook krijgt! Hoe kan het dat je niet weet of hij de vader is? Hoeveel opties zijn er?

Je moet zelf beslissen of je het kindje wil houden of niet. Maar als ik je zo lees dan heb je voorlopig wel even genoeg aan jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven