Even mijn verhaal kwijt wat ben ik geschrokken

20-10-2014 15:08 156 berichten
Hallo, meiden (en mannen) van dit forum, ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik het met niemand wil/durf te bespreken.



Tekst weggehaald ivm herkenning
Hij heeft al een poosje een nieuwe vriendin, helaas is dit niet genoeg om van hem af te zijn.



De eerste lessen Krav Maga zitten erop.

Mijn huis is inmiddels extra veilig gemaakt met doorzichtig folie op het raam en de extra sloten op de deur.

Ik durf wel weer de straat op, op de dag en als het druk is op straat. Ik ga ook weer naar mijn werk.

Vandaag heb ik weer een afspraak bij mijn psycholoog.



Door deze stappen voel ik me een stukje sterker.

Wel slaap ik nog steeds slecht. Als ik in bed lig komt alles boven, ook de gebeurtenissen van tijdens onze relatie zijn weer in alle hevigheid boven komen drijven helaas.
Wat doet hij dan dat je nog niet van hem af bent, ondanks dat hij alweer een nieuwe vriendin heeft/zegt te hebben?



En dat je alles weer opnieuw herbeleeft, dat is niet gek. Je ziet nu 'helder' en gaat nu, nu alles rustig en veilig is, situaties nog eens opnieuw bekijken en opnieuw definiëren. Dit proces kan nog wel eens lang duren. Ik had zelfs een weken geleden nog, na 8 jaar, een hele heftige herbeleving naar aanleiding van een vriend die een stuk Rammstein begon te declareren om te laten zien wat hij nog wist en ik opeens teruggeworpen werd in een herinnering die ik heel diep weggestopt had. Dat is niet gek, dat is verwerking
Alle reacties Link kopieren
super!
Alle reacties Link kopieren
Wat een stoere meid, die 'voor gevorderden', wow!



Saszee, hij heeft dus al een nieuwe vriendin, maar is dus ook nog steeds gefocust op jou? Pffff, hardnekkig typje zeg.

Maar jij doet het goed nu. Hou vol meid. En schrijven hielp mij ook erg goed toen ik in een ongezonde relatie zat, lang lang geleden. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
deze is bam!



http://www.zie.nl/video/o ... slaat-man-KO/m1fz58gfpg6r



en dit een laatste:

http://www.waarmaarraar.n ... aanrander_in_elkaar_.html
Bedankt voor jullie reacties



De lessen Krav Maga zijn erg leuk, ik heb ook tegen de instructeur verteld waarom ik deze lessen wil volgen, hij was erg begripvol.



Ik heb mijn ex gezien gister, hij liep in de zelfde winkel. Gelukkig was ik samen met mijn vader anders weet ik niet wat ik had moeten doen. Hij heeft niets tegen me gezegd, hij heeft me alleen maar aangekeken. Ik stond te trillen als een rietje, ik ben echt heel bang voor hem.



Ik vraag me wel is af hoe jullie alles hebben kunnen verwerken. Echt alles is in alle hevigheid teruggekomen.

Ik heb even zitten twijfelen of ik er hier wat over zou vertellen, maar ik durf dat niet. Stel dat hij er achter komt, en ik schaam me er ook best wel voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven