Vriend doet raar

31-10-2014 10:14 71 berichten
Goedemorgen!



Een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt over het feit dat mijn vriend voor werk naar het buitenland is geweest en dat hij vreemd deed. Inmiddels is hij terug en is er een hoop gebeurd. Hij blijkt wel te intiem contact te hebben gehad met een collega daar en van mijn lieve vriend is niks meer te herkennen sinds dat hij terug is.



Ik trekt het allemaal niet meer. Hij doet alsof er niks aan de hand is en negeert mij en mijn gevoelens compleet. Ik voel echt geen enkele vorm van liefde meer vanuit hem. Ik heb alles geprobeerd om contact met hem te krijgen, om tot hem door te kunnen dringen maar hij leeft gewoon zijn leventje weer zoals voorheen alleen nu met weinig tot geen aandacht meer voor mij.



Moet ik dit zomaar opgeven? Ik wil dat helemaal niet, hou nog steeds ontzettend veel van hem en als hij het niet meer ziet zitten met mij moet hij dat gvd tegen mij zeggen, dat hoef ik toch niet voor hem te bepalen en de knoop door te hakken?



Weet niet zo goed wat ik hier verder mee wil, snap er gewoon helemaal niks van maar word op deze manier niet gelukkig.
En wat vandale zegt je hebt een kind dus hoezo alleen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bepaalt niet voor hem, maar voor jezelf.

Hij is vreemd gegaan, en dan wil jij nog dat hij jullie toekomst bepaalt,(Volgens mij heeft hij dat al gedaan door vreemd te gaan) de volgende stap is aan jou
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Jullie hebben echt gelijk... Maar het is zo verrot om zo geïnvesteerd te hebben in iemand en in een relatie en dan te merken dat het voor hem blijkbaar niks betekent. Zit nog een beetje in de ontkenningsfase en moet echt gaan inzien dat hij niet van mij houdt zoals ik van hem. En dat doet pijn.
Natuurlijk doet het pijn maar zo doorgaan zal op de lange termijn nog veel pijnlijker worden.
Kom op, het is bijna weekend.

De komende dagen pak jij zijn koffers en gooit hem het huis uit.



Feitelijk is ie al weg, al heeft hij blijkbaar nog geen andere plek om te wonen.

Maar dat is dan zijn probleem. Zorg jij nou maar voor jezelf en je kind.
Alle reacties Link kopieren
Uit elkaar gaan is nooit leuk wanneer er nog 1 partij aan wilt werken.



Maar wat voor voorbeeld geef je nu aan je kind ook? Dat het oke is dat mamma gekwetst wordt en dat ze bij iemand blijft die haar pijn doet.



Kies voor jezelf! Wat een oetlul trouwens.
Carpe Diem!
Weet je, op dit moment voel ik me sterk en heb ik het idee van ja, ik ga hier mee kappen! Maar als hij straks thuis is, komen mijn emoties weer omhoog en ben ik bang dat ik toch terug ga krabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Pak alvast zijn spullen en zet die voor deur. Ik denk dat de hint dan wel duidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Weet je, op dit moment voel ik me sterk en heb ik het idee van ja, ik ga hier mee kappen! Maar als hij straks thuis is, komen mijn emoties weer omhoog en ben ik bang dat ik toch terug ga krabbelen.



Hoe denk je, logischerwijs, dat dit gaat lopen?



Als ik zo vrij mag zijn: ik denk dat hij raar blijft doen, jij ongelukkiger en ongelukkig wordt, en hij op een dag thuiskomt met de mededeling dat hij vertrekt omdat hij een ander heeft (als hij eerlijk is dan.. in alle andere gevallen wordt het een 'ik hou niet meer genoeg van je..' of 'ik heb tijd voor mezelf nodig' etc.)



Waarom zou je daar op wachten?



Het is niet alsof hij nog leuk is om mee te leven. En ook al wordt het wèl beter, dan blijf je ermee zitten dat hij niet heeft gepraat over wat hij je heeft geflikt, en dat hij zo gigantisch lullig heeft gedaan. Daar wordt geen enkele relatie beter van hoor..
.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet dit moeilijk voor je zijn, zo'n omslag. Maar als iemand je met zo weinig respect behandelt heb je eigenlijk geen andere keus dan hiermee op te houden. Heel gemeen van hem dat hij zelf niet aangeeft dat hij er klaar mee is, en dat jij dan de knoop dus moet doorhakken.



heel veel moed gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je verlatingsangst best serieus nemen, maar juist een punt zetten achter de manier waarop hij met je omgaat kan jou helpen.



Dump hem, en ervaar dat alleen zijn echt niet zo eng of vervelend is als je nu denkt. Er zitten zoveel voordelen aan. Plus, alleen zijn is echt veel rustgevender dan ongelukkig zijn in een relatie met iemand die helemaal niet zo graag een relatie met je wil. Echt.



En natuurlijk ben je dan eerst verdrietig en moet je wennen aan de nieuwe situatie , maar zeg ju zelf...dat moet je nu ook, nu hij ineens anders doet. Ik durf te wedden dat je alleen veel sneller weer gelukkig bent dan wanneer je probeert af te dwingen in een relatie te zitten met die vreemdganger van je.
Alle reacties Link kopieren
Er is eigenlijk niets meer om voor samen te blijven. Zoals al meer mensen zeiden: 'het is eigenlijk al uit'. Nu moet jij dat zelf ook gaan beseffen.

Als er niets meer over is van de man die hij was en jou niet meer de moeite waard vind moet je de knoop doorhakken en de relatie verbreken.

Haha Rob, ben al blij dat ik niet de huilende naakte vrouw in een hoekje krijg ;)



Maar again, jullie hebben gelijk... Het is voor mijn gevoel ook al uit en heb zelfs het idee dat ik de moeilijkste periode al achter de rug heb, de periode waarin ik me realiseerde dat de man die ik ken weg is.



Ik ben gewoon bang. Bang dat hij me haat, bang voor de reacties omdat ik dan zogenaamd de 'boosdoener' ben. Sprak gisteren zijn moeder nog en die was er van overtuigd dat het wel goed zou komen. Heb haar maar niet verteld wat haar zoon allemaal heeft uitgespookt. Wat voor mij overigens ook nog steeds de vraag is omdat hij alles nog steeds ontkent. Heb alleen smsjes gelezen maar het meeste was natuurlijk al verwijderd. Bah, wil dit niet :(
Wat behandelt hij je schofterig zeg!

Ik vind het bijna geestelijke mishandeling wat hij doet.

Gooi hem uit je leven, want hij walst gewoon over alles heen, inclusief jouw verdriet, hoe langer jij bij hem blijft, hoe ellendiger jij je gaat voelen, trek die pleister er snel af, want meer pijn kun je al bijna niet meer krijgen..

Het gaat sowieso kut worden, hoe dan ook, maar laat t dan snel gebeuren, dan kun jij verder met je leven.

Na een tijdje zul je je beter gaan voelen, juist zonder hem.



sterkte TO
Alle reacties Link kopieren
quote:

Haha Rob, ben al blij dat ik niet de huilende naakte vrouw in een hoekje krijg ;)



Maar again, jullie hebben gelijk... Het is voor mijn gevoel ook al uit en heb zelfs het idee dat ik de moeilijkste periode al achter de rug heb, de periode waarin ik me realiseerde dat de man die ik ken weg is.



Ik ben gewoon bang. Bang dat hij me haat, bang voor de reacties omdat ik dan zogenaamd de 'boosdoener' ben.Bah, wil dit niet :(

Nou dan is dat toch duidelijk, als je zelfs bang voor hem wordt en dit niet wil stop je toch hiermee.

Verliefd op een foute man (of een foute vrouw wat ik ooit een keer gehad heb) is vaak een ergere drug dan cocaine. Afkicken van die verslaving dus want dat is het.

Stoppen en zo snel mogelijk. En een ander zoeken als je dat wil. Genoeg leuke kerels die wèl lief voor je willen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hijs vreemgegaan!!! En je blijft nog bij hem???? Kan ik echt niet begrijpen
Alle reacties Link kopieren
In hartszaken, gebruik je verstand.

Ik denk dat ik die maar als motto neem.
Heel veel sterkte en succes gewenst !
Alle reacties Link kopieren
Dump die gozer!
Alle reacties Link kopieren
Pppffff, heftig. Helemaal omdat je hem hebt toegelaten in je gezin.

Probeer een toekomst zonder hem te zien.

Dat zijn de momenten dat je het zwaar hebt (als je aan jullie vakantieplannen, concerten etc. denkt)

Langzaamaan wordt het dan beter.

Voor nu. Sterkte.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Toch nog even een update, kom er echt niet uit :( heb de knoop nog steeds niet doorgehakt maar ben er vandaag achter gekomen dat hij nog wel contact met haar gehad heeft... Ik ga zo ontzettend kapot van binnen maar het lukt me gewoon niet om alles zo weg te gooien. Ik weet dat ik dit alleen zelf kan doen en ook moet doen maar ik krijg het mijn strot gewoon niet uit. Oh serieus, waar ben ik gebleven? Waar is die meid met persoonlijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Alles weggooien? Hoezo? Het is dus niets want anders was hij niet vreemdgegaan, nog steeds verliefd en behandelde hij jou ook niet als stront.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar die meid is maar een fijn voorbeeld ben je niet voor jezelf en zeker ook niet voor jouw kind. Gooi die hufter de deur uit. Wanneer ga je eens enorm boos worden? Een man mag jou dus zo benadelen want jij staat het toe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet ook heel goed dat hij mij dit niet aan doet maar dat ik dit mezelf aan doe. En mijn zoon krijgt hier niks van mee dus dat zit wel goed maar ik ga echt kapot... Maar de stap is zo groot, zal moeten stoppen met mijn opleiding, ander huis moeten zoeken. Word zo misselijk van het idee dat alles dan weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven