Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Leuk! Handig ook, met zo'n stuk erboven. Vind het bijna jammer dat ik al andere laarsjes heb voor dochter had ik die lichtblauwe, maar tegen de tijd dat Zwoerdje loopt past ie die al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ze vallen best groot. Vind ik wel fijn, doe ik ze dikke sokken aan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Leuk lichtblauw. Ik wou voor zoon kobaltblauw (fel). Maar onder maat 30 vallen de laarsje best kort vind ik.

Zoon staat regelmatig in te diepe plassen waardoor 't water vanaf boven binnenloopt. Ik hoop dat nu met die bovenkant enigszins te voorkomen. Ijdele hoop natuurlijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
herkenbaar. De eerste keer dat ik met dochter lekker plassen ging springen had ik daarom de broek nog heel hip óver de laarsjes da's ook een fout die je maar één keer maakt (en de meeste mensen nooit, vermoed ik).
Alle reacties Link kopieren
quote:TessTan schreef op 28 oktober 2014 @ 19:58:

Gatti, dat is nog eens een fijne kortingscode! Gelukkig vind ik de Mimpi collectie dit jaar niet leuk .



Ik ook niet.

Hoe gek ik op op kortingen ben, ik heb niets gekocht. De zomercollectie vond ik veel leuker.

(ik twijfel nog wel over een jurkje hoor )
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee hoor Lebowski. Je was niet de enige.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar


En het regenwater dat langzaam omhoog trok in de spijkerbroek..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Bergsteins in elke maat klaar staan voor mijn Beertje vanaf maat 21 t/m 25 Mijn peuter met schoenmaat 26 past die in maat 25 nog. Ik heb rood, donkerblauw en geel.
Alle reacties Link kopieren
Lekker dan, mijn zoontje heeft maat 27 en die zijn er in geen één kleur meer...
Alle reacties Link kopieren
Rode gewone laarzen (ze heeft een hekel aan roze en dan kunnen ze mooi door naar zoon) voor dochter besteld en de gevoerde donkerblauwe variant voor zoon in maat 28. Dan moet hij maar twee paar dikke sokken aan . En nu maar hopen dat deze wel heel blijven en vooral dat hun voeten er droog in blijven.
Gatti : thanx voor de mededeling maar dit soort acties sla ik altijd over, omdat ik het niet vertrouw v en D en makro hebben ook ooit zo'n dubieuze partij verkocht, was ook nep. Ugg levert zelf nl alleen aan aangesloten bedrijven en mm is er daar niet 1 van
Alle reacties Link kopieren
Uggs gaat ook een rechtszaak tegen MM aanspannen omdat zij geen leverancier zijn geweest. Dan klinkt het wel al een partij nep-schoenen. (Of ze hebben van een wel goedgekeurde leverancier een partij over kunnen kopen).
Wat is dat nieuwe forum traag en onoverzichtelijk zeg! Ik vind het echt 3 keer niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet 't niet van de Ugg's. Wij wilden de fiets uit de folder. Dus ik was om 9.30 bij de Media Markt. Helaas waren er honderden mensen voor mij.

Bak met Uggs was leeg toen ik binnen was, volgens mij al na 1 minuut. Ze zagen er wel normaal uit. De doos was volgens mij ook dezelfde als die ik had bij mijn Ugg's.

Maar....de fiets hebben we wel.

Doe dat ook nooit meer, vreselijk wat een mensen. Ik en een meisje naast mij (we stonden achteraan) werden opzij geduwd door een bejaard stel.



Ja, forum is inderdaad traag. Gaat hopelijk snel beter.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Gatti. Was het nodig om zo vroeg er te staan voor de fiets, of gingen mensen alleen voor de Uggs? Ik heb een keer een ipad gekocht bij zo'n mm actie. Dat was ook zo'n gekkenhuis, met zelfs een moeder die haar kind thuis van school had gehouden want dan had ze een extra "klant" (maximaal 1 per klant)... Stond ze nog trots te verkondigen ook. Helaas voor haar vond mm dat haar zes-jarige kind geen klant was en moest de ipad weer terug naar het schap. Had het kind dus gewoon naar school gekund want die vond het vreselijk (en terecht) in mm met al die drukte.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de fietsen vlogen ook weg. Had ik niet gedacht hoor. Ik dacht, ga even kijken of 't iets is en dan ga ik 's middags terug met vriend.

Nou niet dus. Alles was al weg. Gelukkig kwam er nog een pallet toen ik daar stond. Een vrouw en haar man hadden al twee fietsen te pakken en wilde ook een derde fiets. Omdat 't inderdaad 1 p.p. was had ik gelukkig en gaf de medewerker de fiets aan mij. De laatste zwarte. Nog een paar witte maar die waren ook in een paar tellen weg.



Haha, ik had zelfs de illusie dat ik dan ook nog wel even bij de Ugg's kon kijken als ik er toch was. Maar dan had ik er denk ik om 8 uur al moeten staan ofzo..



Het was inderdaad een gekkenhuis. Aanbiedingen halen, helaas, niet 't beste in mensen naar boven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Het was bij de lokale omroep zelfs een item op het nieuwsoverzicht: mediamarkt en de Uggs/fietsen. Rijendik om 8.00uur 's ochtends. Om kwart over 9 alles al uitverkocht.
Heeft iemand een tip voor addblocker voor google chrome?
Over laarzen gesproken: wij hebben gevoerde laarzen bij de Lidl gekocht. De oranje variant. Verder hebben we nog rode laarsjes en roze met blauwe hartjes. Die laatste is mijn favoriet
@sitka: Als je linksbovenin kijkt bij chrome, dan zie je 'apps' staan (onder het pijltje 'pagina terug' en naast kleine gekleurde vierkantjes)



Als je daarop klikt zie je de apps die je al hebt. Maar rechtsonderaan de pagina zie je een knop die je verwijst naar de appstore. Als je daarop klikt kun je allerlei apps vinden. Ook adblock plus!

Werkt heel fijn.
Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Zijn we er allemaal nog?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zit op de app via mijn foon dus kan niet ff snel naar de laatste pagina. Als ik een post plaats, springt hij wel naar die pagina, dus vandaar mijn post om op de laatste pagina te komen dus!
Ik geloof die uggs gewoon niet. Namaak is zowat niet van echt te onderscheiden, zeker niet als je niet precies weet waar je op moet letten. Maar als ugg australia zelf al aangeeft dat de partij niet bij hen vandaan komt, dan vraag ik me af hoe ze er dan wel aan komen. In ieder geval niet op de juiste manier. En 100 euro is best duur nog voor een paar neppe uggs



Hier verder niks gekocht trouwens. Heb even een koopstop
Zo, ben weer in NL.



Kom me meteen afmelden, vind het nwe forum irritant, dus mooi moment om te anonimiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven