Hoe fout is dit?

31-10-2014 23:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben via een vriendin achter gekomen dat mijn ex op een dating app zit. Ik heb dus een fake account aangemaakt. Zijn type vrouw fotos van een fb pagina afgehaald en erbij gedaan. En op zijn profiel gekeken. Zelf niet aangesproken. Hij spreekt haar dus aan, ik dus. En nu chat ik met hem als die andere vrouw. Ik hoop dat hij wat over mij gaat zeggen. en ik antwoorden krijg. Ook heb ik nu gevoel toch in zijn leven te zijn al is het op deze zieke manier. Heb hem nog niet gevraagd naar exen ect wil niet teveel opvallen. Ben ook bang dat hij me herkend aan schrijfstijl ed. Is dit heel erg fout en iemand misschien nog tips?
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je hier dan mee te bereiken voor jezelf? Och och ..... verlaag jezelf niet zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe fout?



Heel fout!
Alle reacties Link kopieren
Je komt er pas achter hoe fout het is als hij tegen jou negatief over zijn ex gaat praten..
.
Catfish! Hoe weet jij zeker dat híj is wie hij schrijft. Contra-catfish.



Verder; get a life, hoe triest is dit.
op zich is het fout, heel fout.



maar ik vind het ook wel weer goed eerlijk gezegd. Ik hoop dat je ex er snel achter komt dat jij erachter zit en dat dan de rapen gaar zijn. Misschien leer je dan dat je ex niets voor je voelt en dat hij door is gegaan met leven.



dus in die zin is het goed dat jij fout zit. Misschien leer je dan om de zaken anders aan te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Catfishing, heel erg fout.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Dit wordt nog lachen voor je. Jij gebruikt andermans foto van Facebook voor dit profiel op een datingsite?

Regel alvast een advocaat. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Poeh...

Tijd voor een andere obsessie. Ga sporten of haken.
jeetje, dat dit soort vrouwen echt bestaat zeg........
Alle reacties Link kopieren
Laat het los.

Je gaat je antwoorden niet krijgen.

En hij is en blijft uit je leven; dat missen zal moeten slijten.

Hoe meer energie je in hem steekt, hoe moeilijker het is om te doen wat uiteindelijk toch echt noodzakelijk is: accepteren dat het voorbij is en hij niet meer deel uitmaakt van je leven.



Goed dat je je account verwijderd hebt.

Verwijder hem verder ook; wis zijn nummer, facebook, etc.

Huil uit en sta weer op.



Sterkte.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij jou overal geblokkeerd heeft zal ook wel komen doordat je hem overal volgt.

Weet je wel dat dit ook stalken wordt genoemd?



Het lijkt nu alsof je wereld vergaat en je niet zonder hem kunt leven, maar echt, er komt een dag dat je hierop terugkijkt en beseft dat het allemaal wel meeviel.



Of is het puur de frustratie dat hij het heeft uitgemaakt en je dus heeft afgewezen?

Uit je verhaal begrijp ik dat hij aan het Tinderen is. Hij heeft dus nog geen ander. Daaruit kun je concluderen dat hij je heeft afgewezen omdat hij gewoonweg niet happy werd in jullie relatie. Accepteer dat.

Je bent niet afgewezen omdat er een andere vrouw in het spel is. Je bent afgewezen omdat hij besefte dat hij niet gelukkig was/werd van 'jullie samen'. Het had dus nog veel pijnlijker kunnen zijn, namelijk als er een andere vrouw in het spel was geweest.

Maar dat is niet zo. Accepteer dat het is zoals het is en ga verder met je leven. Er zijn veel meer leuke mannen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Nu is niet alleen je relatie uit, maar ben je ook moreel failliet.
Door je zo te gedragen vind ik dat je weinig zelfrespect en respect voor je ex toont.



Ik was ook enorm verdrietig toen mijn ex het uitmaakte, maar ik heb hem helemaal niets aangedaan. Hij had het ook niet netjes gedaan (eerst nieuwe schoenen geregeld...) dus ik voelde mij door hem slecht behandeld, maar dat betekende niet dat ik hem slecht wilde behandelen.



Door geen contact meer te hebben, kun je pas weer verder. Een tip: luister naar The best is yet to come van Novastar.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja het gaat volgens mij minder om goed of fout en meer om... Jémig meid gaat het wel goed met jou? Geef jezelf eens snel een schop onder je kont en ga eens tijd in jezelf investeren ipv in een man die jou niet wil.Als jou dat niet lukt vraag dan raad. Hier, in je omgeving, bij een psycholoog. Maar dit is echt zorgelijk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
lieve meid,



dit is echt niet OK en dat weet je zelf ook wel gezien je topic titel.



het is je wel eerder gevraagd, maar je avatar/foto ben jij en je exvriend toch? en je naam... lovesray.... hij heet toch geen ray??



pak jezelf op alle fronten aan, ban hem uit je leven, inclusief verwijzingen in je nick en je avatar foto.



en ga alsjeblieft hulp zoeken om aan je eigenwaarde te werken. je bent nu obsessief met hem bezig.



lees svp ook de boeken uit dit topic om verder te komen met je leven:

http://forum.viva.nl/foru ... el-3/list_messages/215279



succes!
Het lijkt op stalken en het is strafbaar...just saying!
Dit is strafbaar...just saying..(fluit een deuntje)
Alle reacties Link kopieren
Er mee stoppen. Verwerk je eigen shit zelf. Het zal je niet lukken om het via je ex te verwerken. Stop ermee.

Nogal stalkerig, oneerlijk en manipulatief. Verlaag je niet tot zijn niveau.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik stond der net nog even bij stil.

Je zit met vragen en onverwerkte gevoelens.

Eigenlijk gun ik je een afsluitend gesprek met je ex, dit is niet de manier.
Ik heb de bagage van een ex, 12 jaar meegezeuld en pas dit jaar mijn trots (wat dat betreft) teruggevonden en de confrontatie aan kunnen gaan. Dat lucht op, dus ik gun je een afsluitend gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem ook een brief schrijven. Ik zou echter niet verzanden in discussie. Soms moet je de antwoorden bij jezelf zoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft jou kennelijk goed ingeschat door je overal te verwijderen/blokkeren.



Dat je hiertoe in staat bent zeg. Kijk maar eens naar catfish op tv hoe misselijkmakend dit is en wat voor verdriet/teleurstelling je hiermee teweeg brengt.



Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Dit is behoorlijk fout ja en je hebt er uiteindelijk alleen jezelf mee.. (Maar ik snap op zich je gevoel wel, als je nog zo gek op hem bent).

Ook jij komt het snelst over hem heen als je hem blokkeert en niet steeds meer opzoekt. Anders blijft hij in jouw gedachten en heb je er alleen maar langer last van. Dat is in het begin even moeilijk en afkicken, maar daarna wordt t makkelijker.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven